loading...
دانلود تحقیق و مقاله
فاطمه بداغ آبادی بازدید : 143 دوشنبه 16 اسفند 1395 نظرات (0)

خلاصه ای از چند کتاب

خلاصه ای از چند کتابدسته: زبان و ادبیات فارسی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 119 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 34

این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، در 18 صفحه تهیه شده استآیینه ی تمام نمایی از نیازهای جامعه ی اسلامی است در این نوشتار که خلاصه ای از کتاب (منشور اتحاد ملی و انسجام اسلامی) تلاش می نماییم تا شما خواننده ی گرامی را با ابعاد گوناگون اتحاد ملی و انسجام اسلامی بیشترآشنا نماییم

قیمت فایل فقط 6,200 تومان

خرید

خلاصه ای از چند کتاب


فهرست 

خلاصه ای از کتاب منشوراتحاد ملی و انسجام اسلامی

خلاصه کتاب قیام و انقلاب مهدی ( ع ) از دیدگاه

خلاصه كتاب «شنود اشباح»

خلاصه كتاب كوری اثر ژوزه ساراماگو ترجمه مینو مشیری 

خلاصه ای از کتاب منشوراتحاد ملی و انسجام اسلامی 

مقدمه : پیام های نوروزی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) 

آیینه ی تمام نمایی از نیازهای جامعه ی اسلامی است . در این نوشتار که خلاصه ای از کتاب (منشور اتحاد ملی و انسجام اسلامی) تلاش می نماییم تا شما خواننده ی گرامی را با ابعاد گوناگون اتحاد ملی و انسجام اسلامی بیشترآشنا نماییم . در پایان ، همه ی شما عزیزان را به مطالعه ی کامل و دقیق این کتاب ارزشمند که توسط استاد گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین سبزیان تألیف گردیده است دعوت می نماییم . والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته    

فصل اول : وحدت ازدیدگاه قرآن کریم و معصومین (علیهم السلام)

از نگاه قرآن کریم انسان ها امتی واحد و یگانه بوده اند ..

قرآن می کوشد تا در نهایت  همه ی انسان ها را در جامعه ی جهانی واحد گرد آورد و در این راستا از انسانها می خواهد که با حفظ اصول و در نظر داشتن اختلافات ملی و شریعتی ، در یک اجتماع بزرگ و واحد انسانی گرد هم آیند و به اصول و ارزش های مشترک توجه کنند . درهمین راستا است که مومنان را برادران یک دیگر می خواند و به همکاری و تعاون در امور نیک دعوت می کند.

وحدت اسلامی : قرآن کریم آثاری چند را برای وحدت اسلامی بر می شمارد که مهمترین آن همانا تشکیل خانواده ی بزرگ مسلمانان و ایجاد دولت است .

برچیده شدن زمینه ی سلطه ی بیگانگان نیز  از اهداف وحدت و انسجام اسلامی می باشد ......

وحدت از دیدگاه پیامبر اعظم (ص)

در دیدگاه پیامبر اعظم (ص) ، اتحاد امت اسلامی ، مایه اقتدار و صلابت جامعه اسلامی میباشد. 

در همین راستا ، ایشان با غلبه ی تعصبات نژادی و گرایشهای افراطی مقابله می فرمودند ، در این زمینه آن حضرت سخنی فرمودند که نقل میگردد.

خلاصه کتاب: قیام و انقلاب مهدی ( ع ) از دیدگاه

می نویسد "این كتاب كه مجموعا دو بخش غیر مرتبط با یكدیگر است ، بخش یكم آن‏ با همین عنوان ابتدا به صورت مقاله‏ای كوتاه و مختصر در یك نشریه دینی‏ در تهران منتشر شد و سپس مطالبی بر آن افزوده شد و به صورتی كه در چاپهای اول تا چهارم ملاحظه شده است در آمد . اما بخش دوم كه عنوان " شهید " دارد ، تفصیل یافته یك سخنرانی در شب عاشورای سال 1393 هجری‏ قمری در تهران است . 

خلاصه كتاب «شنود اشباح»

در بهمن ماه ۱۳۸۱، کتابی جنجالی با نام «شنود اشباح» منتشر شد. این کتاب که به بررسی نقش اعضای سازمان مجاهدین انقلاب در دهه ۵۰ و ۶۰ می پرداخت، واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. یکی از این واکنش‌ها، نقد «دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران» بود بر این كتاب. 

در زیر، گزیده‌ای از كتاب «شنود اشباح؛ مروری بر كارنامه‌ی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، رضا گلپور چمركوهی، تهران: نشر كلیدر، چاپ اول، پائیز 1381، 994ص.» ارائه می‌گردد، و در انتها، نقد «دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر» بر این كتاب را می‌خوانید:

 فصل نخست: هاشمی هشتم 

از كتاب «كا.گ.ب در ایران» - نوشته «ولادیمیر كوزیچكین»:.. در آن موقع، درباره عاملمان كه با نام رمزی «مَرد» نامیده می‌شد، چیزی نمی‌دانستم... اخذ تماس با «مرد»، به وسیله یك سیستم خط اطلاع از نزدیك، برقرار بود كه هم برای دریافت اطلاعات و هم برای مخابره اخطار مورد استفاده بود... «مرد» یكی از امرای ارتش ایران به نام سرلشكر «مقربی» بود.

خلاصه كتاب كوری اثر ژوزه ساراماگو ترجمه مینو مشیری 

ژوزه ساراماگو، نویسندة پرتغالی، كه بارها نامزد جایزة نوبل ادبیات شده بود، سرانجام ، و دیر هنگام – در سن 76 سالگی– موفق شد در سال 1998 این جایزه را از آن خود وكشورش كند. آثار این رمان نویس و شاعر كه به عبارتی رئالیسم جادویی را با انتقادات گزندة سیاسی می‌آمیزد به 25 زبان ترجمه شده است. 

ساراماگو در سال 1922 در نزدیكی لیسبون در خانواده‌ای تنگدست به دنیا آمد و به دلیل فقر نتوانست تحصیلات دانشگاهی‌اش را به پایان رساند. در یك آهنگری به كارمشغول شد تا بتواند به طور پاره وقت به درسش ادامه دهد. 

ساراماگو نخستین رمانش« كشور گناه» را درسال 1947 نوشت اما 35 سال انتظار كشید تا سرانجام موفقیت ادبی و شهرت در سال 1982 با انتشار رمان « بالتازار و بلیوندا» به سراغش بیاید. 

 نوع فایل:word

سایز:119 KB 

 تعداد صفحه:34

قیمت فایل فقط 6,200 تومان

خرید

برچسب ها : خلاصه ای از چند کتاب , دانلود خلاصه ای از چند کتاب , کتاب منشوراتحاد ملی و انسجام اسلامی , کتاب قیام و انقلاب مهدی ( ع ) از دیدگاه , كتاب شنود اشباح , كتاب كوری اثر ژوزه ساراماگو , وحدت اسلامی , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه


Screen-reader users, click here to turn off Google Instant.
Google
About 1,990,000 results (0.40 seconds)
Search Results
خلاصه کتاب «من زنده‌ام» - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/news/370883/خلاصه-کتاب-من-زنده‌ام
Translate this page
Dec 12, 2014 - شعر/ ای کاش مدافع حرم بودم کاش ... معصومه آباد، راوی کتاب من زنده‌ام یکی از نیروهای جوان هلال احمر بوده که بعد از وقوع انقلاب اسلامی به ... ببرد ولی در میانه راه و به همراه خانم آباد، راوی داستان به اسارت در می‌آید] و چند نفر دیگر گذاشتند.
خلاصه ای از کتاب
boooksss.blogfa.com/
Translate this page
خلاصه ای از کتاب - ... گزیده ای از چهار مرغ مثنوی معنوی حضرت مولانا ..... هم هروز به چند دقیقه استراحت نیاز داری تا با خود خلوت کنی این هدیه ای است پر بها که هروز به خود ...
خلاصه ای از چند کتاب - فروشگاه فایلهای ناب - فایل ناب
mefile.filenab.com/product-73834-adabiyat.aspx
Translate this page
دانلود خلاصه ای از چند کتاب کتاب منشوراتحاد ملی و انسجام اسلامی کتاب قیام و انقلاب مهدی ( ع ) از دیدگاه كتاب شنود اشباح كتاب كوری اثر ژوزه ساراماگو وحدت اسلامی ...
دانلود تحقيق کامل درمورد خلاصه نويسي چند کتاب دربار شاهنامه - رزبلاگ
medicalleech.rozblog.com/.../دانلود-تحقيق-کامل-درمورد-خلاصه-نو...
Translate this page
Feb 6, 2017 - دانلود تحقیق کامل درمورد خلاصه نویسی چند کتاب دربارۀ شاهنامه ... 2 . دانلود مقاله .... خلاصه ای از شرح زندگی نامه حكيم ابوالقاسم فردوسی .... «شاهنامه ...
خلاصه کتاب های روانشناسی - خلاصه کتاب های موفقیت
zehata.com/خلاصه-کتاب/
Translate this page
بزرگترین کتابخانه فارسی خلاصه کتاب های روانشناسی و موفقیت ... نیازمند صرف وقت و دقت کامل حین خواندن کتاب های موفقیت چند صد و یا چند هزار صفحه ای است.
کتابخانه عمومی اختر - خلاصه ای از کتابهای طرح کتابخوان شهریور ماه
akhtarlibrary.mihanblog.com/post/214
Translate this page
کتابخانه عمومی اختر - خلاصه ای از کتابهای طرح کتابخوان شهریور ماه - اداره کل کتابخانه ... هر ماه چند عنوان کتاب از میان کتاب‌های منتشر شده در سال 94 و 95 در موضوعاتی ...
شیوه خلاصه کردن کتاب - وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و ...
www.hbashir.blogsky.com/1387/12/08/post-65/
Translate this page
برای خلاصه کردن کتاب های مختلف برای کلیه درسها، لازم است که از شیوه ذیل استفاده شود. خواهشمند است در این ... چند هدف در این زمینه وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از:.
دسته‌بندی خلاصه کتاب ها - وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ ...
www.hbashir.blogsky.com/category/cat-15
Translate this page
خلاصه کتاب: فردریک جیمسن، مارکسیسم، نقد ادبی و پسامدرنیسم .... مهم این مکتب فیسک است که چند معنایی و ناهمگنی را در دریافت های مخاطبان مورد استفاده قرار می دهد.
مدرسه کلوب - معرفی کتاب های ناب با خلاصه ای از کتاب
https://www.madresehclub.com › تبادل نظر آزاد › معرفـــــــــــی کتاب
Translate this page
معرفی کتاب های ناب با خلاصه ای از کتاب من به کتاب خوندن خیلی علاقه دارم و می خوام کتاب ... معرفی چند تا از کتاب های ژان پل سارتر ( رمان نویس و منتقد و فیلسوف و .
معرفي خلاصه کتاب هاي كاربردي - وبسایت کارآفرین باش
karafarinbash.com/خلاصه-كتابهاي-قابل-اجرا/
Translate this page
در قسمت خلاصه کتاب هاي كاربردي، ايده هاي اصلي كتاب را به صورت عملي و اجرايي ... همين الان لحظه اي فكر كنيد و چند كتاب عالي كه تابحال خوانده ايد را در ذهن بياوريد.
Searches related to خلاصه ای از چند کتاب

خلاصه کامل کتاب من زنده ام

خلاصه کتاب دختر شینا

کتاب من زنده ام pdf

قیمت کتاب من زنده ام

دانلود کتاب من زنده ام معصومه آباد pdf

خلاصه کتاب های معروف

متن کتاب من زنده ام

دانلود خلاصه کتاب من زنده ام
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Neyshabur, Razavi Khorasan Province - From your Internet address - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8202
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 365
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 796
  • باردید دیروز : 227
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,737
  • بازدید ماه : 2,737
  • بازدید سال : 75,299
  • بازدید کلی : 2,257,723