loading...
دانلود تحقیق و مقاله
فاطمه بداغ آبادی بازدید : 1135 چهارشنبه 24 مرداد 1397 نظرات (2)

 شما هم یک سایت حرفه ای داشته باشید , سایت حرفه ای , سایت حرفه ای داشته باشید

شما هم یک سایت حرفه ای داشته باشید

در این مطلب از سایت نیشابوریا در خصوص اینکه سایت چیست و چه کاربردهایی دارد و برای چه کسانی داشتن یک سایت لازم است و همچنین تفاوت ها و برتری سایت نسبت به وبلاگ و … توضیحاتی را بیان کرده ایم. حتما شما که این صفحه را مشاهده می کنید و این مطلب را مطالعه می کنید به داشتن یک سایت حرفه ای علاقه مند هستید ، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

.

سایت چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

یک سایت، مجموعه ای از صفحات مرتبط به هم است که اطلاعاتی را در اختیار بیننده قرار می دهد. سایت امکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه اینترنت را به راحتی فراهم می کند. یک سایت می تواند علاوه بر معرفی صاحب سایت و ایجاد ارتباط ، امکان اطلاع رسانی به روز ، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز فراهم آورد.

داشتن سایت برای یک شرکت مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی اما با مزایای فراوان تر نسبت به آن است. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون برای معرفی خدمات باشد اما یک سایت می تواند از تصاویر، متون، فیلم و حتی یک فایل صوتی و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه بالایی دارد اما برای طراحی وب سایت و نگهداری آن کافیست هزینه ای بسیار پایینی پرداخت شود و حتی با داشتن یک وب سایت داینامیک در هر زمان که بخواهیم بدون هیچ هزینه جانبی می توانیم آن را ویرایش کنیم و در طول زمان هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

.

مهمترین تفاوت های سایت و وبلاگ چیست ؟

سایت و وبلاگ دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند که پس از خواندن تعریف مختصر هر کدام و بیان ویژگی های آنها بسیاری از این تفاوتها مشخص می شوند. در ادامه مهمترین تفاوت سایت و وبلاگ را بیان می کنیم:

– میزان اختیارات: در وبلاگ شما وابسته به سرویس دهنده وبلاگ خود هستید اما در سایت ، تمام بخش های سایتتان در اختیار خودتان است.

– تبلیغات ناخواسته: در وبلاگ ها بنرهای تبلیغاتی توسط سرویس دهندگان وبلاگ در صفحه شما نمایش داده می شوند و شما به اجبار باید آنها تحمل کنید در صورتیکه شما در سایت  خودتان آزادانه محتوا و تبلیغات خود را انتخاب می‌کنید.

– پیشرفت: در وبلاگ بخش زیادی از تلاش شما باعث پیشرفت سیستم وبلاگدهی می شود و وبلاگ شما به میزان تلاشی که دارید پیشرفت نمی کند.

– حفاظت از اطلاعات: شما می‌توانید از اطلاعات سایت خودتان به طور مرتب و روزانه Back up تهیه کنید ولی در وبلاگها چون شما از یک سرویس دهنده خدمات دریافت می‌کنید، امنیت شما کمتر است و با هر نوع مشکل سرویس دهنده شما ممکن است داده های خود را از دست بدهید.

نکاتی که به آن اشاره شد مهمترین تفاوتهایی بودند که بین وب سایت و وبلاگ وجود داشت، البته در کنار این تفاوتها شباهت های زیادی هم بین وب سایت و وبلاگ وجود دارد.

.

مزایای داشتن یک سایت

در این مطلب از سایت نیشابوریا بطور خلاصه در خصوص مزایای داشتن یک سایت توضیح خواهیم داد:

– کسب درآمد: تفاوتی ندارد که شما مدیر یک شرکت بزرگ هستید یا یک مغازه دارید و یا اینکه یک فرد خانه دار هستید ، با داشتن یک سایت شما می توانید محصولات و یا خدمات خود را در آن تبلیغ کرده و برای خود مشتری جذب کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

– دسترسی سریع و تمام وقت: با داشتن یک سایت همیشه و در همه جا در دسترس مخاطبان خود هستید و اطلاعات و محصولات شما در همه حال در اختیار مشتریان قرار دارد و بدون تعطیلی برای شما تبلیغ می کند.

– کاهش هزینه ها: با کمترین هزینه می توانید یک نمایشگاه دائمی از خدمات و محصولات خود داشته باشید.

– بازاریابی رایگان برای شما: گوگل و سایر موتورهای جستجو مشتریان مرتبط با خدمات و محصولات شما را به سایتتان می آورند و برای این کار هیچ هزینه ای از شما نمی گیرند.

– تبلیغات موثر: شما در هر زمان می توانید محتوای مطالب سایت خودتان را ویرایش کنید و یا مطالب جدیدی به سایت خودتان اضافه کنید و این کارها هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشد. در حالی که در تبلیغات دیگر (تبلیغات تلویزیونی ، بیلبورد ، تراکت ، کاتالوگ و …) برای هر ویرایش یا تبلیغ جدید باید هزینه های زیادی را بپردازید.

– ارتباط آسان با مخاطبان و مشتریان: با داشتن یک سایت به راحتی می توانید نظرات مخاطبان و مشتریان خود را در مورد خودتان بدانید و همچنین به آسانی می توانید با انتشار مطالب جدید به آنها پاسخ بدید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

.

چه کسانی باید سایت داشته باشند ؟

تمام افراد در هر شغلی که هستند می توانند برای خودشان یک سایت شخصی داشته باشند و در آن به رزومه سازی بپردازند اما برای برخی از مشاغل داشتن یک سایت لازم است و در واقع کسی که سایت نداشته باشد یک قدم بزرگ از رقبای خود عقبتر خواهد بود ، بخصوص اینکه طبق آمار میزان کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است و در حال حاظر بیش از ۵۰ درصد ایرانی ها از اینترنت استفاده می کنند و همین موضوع نشان می دهد که داشتن یک سایت برای عقب نماندن از رقبا امری اجتناب ناپذیر است.

پزشکان ، مهندسان ، مدیران شهری ، صاحبان کسب و کار های بزرگ و کوچک ، اساتید دانشگاه ها ، مدیران آموزشگاه ها ، ورزشکاران و … از جمله افرادی هستند که برای بروز بودن باید سایت داشته باشند و در سایت خودشان با مخاطبان ارتباط برقرار کنند تا نامشان را در ذهن مخاطبان ثبت کرده و بدین ترتیب درآمد خود را افزایش دهند ؛ در واقع با این ارتباط می توانند مخاطبان خود را به مشتریان ثابت خود تبدیل نمایند.

همچنین بقیه افراد جامعه مانند زنان خانه دار و جوانان و نوجوانان هم می توانند برای خود یک سایت داشته باشند و از آن کسب درآمد کنند. بعنوان مثال کسی که در خیاطی یا گلدوزی و … تخصص دارد می تواند مطالب مرتبط با تخصص خود را در سایتش ثبت کند و بدین ترتیب افرادی که به خیاطی یا گلدوزی و … علاقه دارند سایت او را مشاهده کرده و سفارشات خود را به مدیر سایت اعلام می کنند. و یا حتی در صورتی که محصولی و یا خدماتی از خودشان ندارند می توانند با راه اندازی یک سایت قوی به جذب مخاطبان بپردازند و سپس محصولات دیگران را در آن تبلیغ کنند و به ازای تبلیغ درآمد کسب کنند و حتی می توانند در سایت های همکاری در فروش ثبت نام کنند و محصولات این سایتها را بفروشند و بخشی از درآمد فروش را برای خودشان کسب خواهند کرد.

بخشی از انواع کاربری سایت ها شامل این موارد می شوند: سایت شخصی ، سایت مجله اینترنتی ، سایت گردشگری ، سایت پزشکی ، سایت صنعتی ، سایت بازرگانی ، سایت خبری ، سایت فروشگاه اینترنتی ، سایت شرکتی ، سایت تبلیغاتی ، سایت آموزشگاه ، سایت تفریحی ، سایت مراکز تجاری ، سایت ورزشی

.

هزینه های راه اندازی سایت

هزینه های راه اندازی سایت براساس نوع کاربری و میزان امکانات بسیار متفاوت بوده ، اما می توان با استفاده از نرم افزارهای سایت ساز آماده با هزینه ای بسیار پایین یک سایت حرفه ای داشت.

توجه داشته باشید در صورتی که امکانات عادی برای سایت خودتان نیاز دارید حتما از نرم افزارهای سایت ساز آماده استفاده کنید. باید بدانید که طراحی اختصاصی یک سایت داینامیک (دینامیک) که امکانات اولیه را دارا باشد حداقل یک میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت و جالب تر اینکه بدانید سایتی که با این هزینه بطور اختصاصی طراحی می شود ، امکاناتی بسیار کمتر از نرم افزارهای سایت ساز آماده دارند.

بعنوان مثال برای طراحی یک سایت اختصاصی با امکاناتی مثل “امکان اضافه کردن مطلب ، امکان اضافه کردن موضوع ، تماس با ما ، امکان ثبت نظر ، امکان نمایش فیلم بصورت آنلاین در سایت ، امکان پخش صدا بصورت آنلاین در سایت ، امکان اضافه کردن برگه ، امکان تعویض قالب (ظاهر) سایت ، امکان پرداخت آنلاین در سایت ، امکان نمایش تبلیغ در سایت و ….” باید هزینه ای به مراتب بیشتر بپردازید ، در حالی که تمام این امکانات را و حتی امکاناتی بیشتر از آن را می توانید با نصب یک نرم افزار سایت ساز آماده در سایتتان داشته باشید.

ما برای راه اندازی سایت با استفاده از این نرم افزار (وردپرس) هزینه ای از شما نخواهیم گرفت بلکه هزینه ای که شما پرداخت می کنید برای موارد زیر خواهد بود:

هاست با فضای ۱ گیگ برای یک سال (بطور خلاصه هاست به معنی فضایی است که محتوای سایت شما در آن قرار می گیرد و سایتتان را در معرض دید کاربران قرار می دهد)

دامنه ir (دامنه درواقع آدرس سایت شماست که از طریق آن کاربران به مطالب شما دسترسی خواهند داشت. مانند: www.neyshabooria.ir)

تنظیم یک قالب بهینه شده برای بخش ظاهری سایت

نصب پلاگین سئوی حرفه ای که در سایت های دیگر تا ۴۰۰۰۰ تومان نیز فروخته می شود.

نصب پلاگین بهینه سازی سایت و سایر پلاگین های مورد نیاز

بهینه سازی سایت شما جهت افزایش سرعت لود

ثبت سایت شما در گوگل وبمستر تولز (ابزار کمک به مدیران سایت ها برای کسب نتایج بهتر)

آموزش مدیریت سایت

راهنمایی در خصوص نحوه کار با گوگل وبمستر تولز

ارائه نکات ریز و کلیدی برای کسب نتایج بهتر

راهنمایی در خصوص نحوه دریافت سیستم پرداخت آنلاین برای سایت شما

شما برای دریافت تمام خدماتی که گفته شد فقط ۱۵۰,۰۰۰ تومان هزینه پرداخت خواهید کرد و پس از پرداخت این مبلغ صاحب یک سایت حرفه ای خواهید شد.

.

چگونگی سفارش راه اندازی سایت

برای دریافت مشاوره در خصوص سایت مورد نظرتان با شماره ۰۹۱۹۲۶۸۲۶۲۰ تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره و اعلام نوع سایت مورد نیاز خود مبلغ راه اندازی را بصورت آنلاین واریز کنید و سپس مشخصات واریزی خود را به همین شماره اطلاع دهید. مبلغ پایه برای راه اندازی سایت ۱۵۰,۰۰۰ تومان می باشد و با توجه به امکانات اضافه ای که خواسته باشید ، مبلغ نیز افزایش خواهد داشت.

برای پرداخت آنلاین کلیک کنید !

در صورتی که امکان پرداخت آنلاین را ندارید برای دریافت شماره کارت جهت واریز هزینه با شماره ۰۹۱۹۲۶۸۲۶۲۰ تماس بگیرید.

.

چند نمونه از سایتهای ما:

نیشابوریا  http://neyshabooria.ir  برای مشاهده میزان سرعت لود سایت کلیک کنید

سازه برتر  http://saze20.ir  برای مشاهده میزان سرعت لود سایت کلیک کنید

جدیدترین سایت  http://jadidtarinsite.com  برای مشاهده میزان سرعت لود سایت کلیک کنید

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 603 شنبه 01 مهر 1396 نظرات (0)

دانلود نقشه,دانلود پلان,نقشه ساختمان


دانلود پلان و نقشه ساختمان با کاربری های متفاوت

سایت سازه برتر یک سایت تخصصی با محوریت عمران و معماری می باشد و روزانه با مطالب خبری ، آموزشی ، دانلودی و ... بروزرسانی می شود. سایت سازه برتر از اسفند 91 فعالیت خود را با هدف ارتقای خدمات اطلاع رسانی در حوزه عمران و معماری و همچنین ایجاد فضایی برای دسترسی آسان علاقه مندان به فایل های مرتبط با این رشته ها آغاز کرده است و در طی این چهار و نیم سالی که از فعالیت آن می گذرد همواره سعی بر افزایش کیفیت خدمات خود به کاربران عزیز داشته است.

یکی از بخش های این سایت مربوط به دانلود پلان های ساختمانی با کاربری های متفاوت است که این امکان را به مخاطبان خود می دهد که نقشه ساختمان مورد نظر خود را بصورت رایگان دانلود نمایند. انواع پلان ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری ، کتابخانه ، موزه ، آتشنشانی ، هتل ، مسجد و ... در این سایت برای دانلود رایگان قرار داده شده و به راحتی می توانید فایل های مورد نیاز خود را دانلود نمایید.

همچنین شما نیز می توانید از طریق بخش "ارسال مطلب" در این سایت ، نقشه ها و پروژه های خود را ارسال کنید تا با نام خودتان در سازه برتر منتشر شود و سایر مخاطبان نیز بتوانند از آن بهره ببرند. ضمنا در انتهای هر مطلب بخشی برای ارائه نظرات شما در مورد آن مطلب وجود دارد که می توانید با ثبت نظرات خود ، مدیران سایت را در ارائه خدمات مطلوبتر یاری نمایید.


دانلود پلان , نقشه ساختمان , پلان ساختمان

 

ارسال مطلب در سازه برتر

 

دانلود پلان و نقشه ساختمان

 

دانلود پلان و نقشه ساختمان , دانلود پلان , نقشه ساختمان , دانلود پلان ساختمان , دانلود نقشه ساختمان , پلان ساختمان , ساختمان , معماری , عمران , دانلود معماری , دانلود پلان معماری , دانلود نقشه معماری ,

 

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 647 چهارشنبه 22 شهریور 1396 نظرات (0)

7 نکته مهم برای خرید بک لینک

۷ نکته مهم برای خرید بک لینک

نمی توان منکر این شد که بک لینک یکی از اصلی ترین فاکتور های سئو و بهینه سازی سایت محسوب می شود. بک لینک بسیار تاثیر گذار است و به هیچ عنوان اثر آن را گوگل نمی تواند کم کند ، چون به خودش آسیب می رساند. این بک لینک است که به پیدا کردن نتایج بهتر در موتور جستجو به گوگل کمک می کند ، گوگل بدون بک لینک خوب فقیر است. توجه داشته باشید گوگل هم یک شرکت تجاری است و بسیار دوست دارد همه چیز به نفع خودش باشد ، پس زیاد به گوگل اهمیت ندهید.

بعضی سایت ها را میتوان دید که تنها با بک لینک های خوب و بدون رعایت کردن دیگر اصول سئو در صفحه اول گوگل هستند و بسیار موفق عمل می کنند. اما همین بک لینک گرفتن ساده اصول خاص خود را دارد. شاید اگر اصول آن را رعایت نکنید بجای بهتر شدن جایگاه سایتتان ، حتی تا بلاک شدن توسط گوگل هم پیش بروید. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید بک لینک می توانید با آیدی @saze20 در تلگرام در ارتباط باشید و از مشاوره همکاران ما برای خرید بهتر بک لینک استفاده نمایید. در ادامه به بررسی نکات مهم برای خرید بک لینک خواهیم پرداخت ، با سایت بک لینک ناب همراه باشید.

 

.

۷ نکته مهم برای خرید بک لینک

۱- مرتبط با موضوع و محتوای صفحه شما باشد

هدف موتورهای جستجو نمایش سایت های مرتبط با جستجوی کاربر است پس کاملا طبیعی است که در هنگام ارزشیابی بک لینک ها به مرتبط بودن آن توجه کنند چون یکی از مهم ترین فاکتورها در رتبه بندی سایت ها محسوب می شود. برای موتورهای جستجو ارتباط کلی بک لینک با محتوای شما اهمیت دارد یعنی در هنگام بررسی بک لینک علاوه بر اینکه به مرتبط بودن صفحه مورد نظر توجه دارند ، میزان ارتباط کل سایت لینک دهنده با دریافت کننده را هم بررسی می کنند.

دقت داشته باشید نباید تمامی بک لینک هایتان از سایت های غیر مرتبط دریافت کنید. سعی داشته باشید تا می توانید از سایت هایی با موضوع مرتبط بک لینک بگیرید. البته سایت های غیر مرتبط هم اگر قوی باشند از نظر بک لینک می توانند کمک زیادی به سایتتان بکنند.

.

۲- از وبسایت های معتبر لینک دریافت کنید

دریافت لینک از وب سایت های معتبر نشان دهنده اعتماد آن ها به شماست در نتیجه به افزایش میزان اعتبار سایت شما کمک قابل توجهی می کند. اشتباهی که بیشتر وبمساران مرتکب می شوند این است که در انتخاب وب سایت های معتبر فقط به ۲ فاکتور Domain Authority و Page Authority توجه می کنند درحالی که این ۲ فاکتور به راحتی قابل دستکاری هستند. وب سایت معتبر وب سایتی است که علاوه بر داشتن لینک پروفایل مناسب ، محتوای غیراسپم داشته باشد یا تولید کننده محتوا باشد.

در بعضی موارد دیده می شود که افرادی اقدام به فروش بک لینک توسط دامنه ها و وبلاگ هایی که محتوای آن حذف شده می کنند ، که این مورد برای سایت های هدف تاثیر مثبتی نخواهد داشت چون سایتی که از آن بک لینک دریافت کرده اند دارای صفحات حذف شده بوده و همین صفحات حذف شده باعث بی اعتبار شدن آن سایت نزد گوگل خواهد شد.

.

۳- لینک ها باید ترکیبی از Follow و Nofollow باشند

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در لینک سازی می توانید مرتکب شوید ، نساختن لینک های Nofollow است . لینک های نوفالو پروفایل بک لینک شما را طبیعی جلوه می دهد و به افزایش قدرت دامنه کمک بسیاری می کند. لینک های نوفالو نسبت به لینک های فالو اهمیت کمتری دارند ولی بی اهمیت نیستند. گوگل زمانی که متوجه شد محتوای اسپم برای تولید لینک درحال افزایش است این تگ را معرفی کرد و از کم بودن اهمیت آن سخن گفت تا شاید روند افزایش اسپم را متوقف کند. به فالو یا نوفالو بودن بک لینک هایتان نیز توجه کنید.حتما در کنار بک لینک های فالو ، بک لینک نوفالو نیز برای سایتتان تهیه کنید تا توسط گوگل بلاک نشوید. معمولا اگر ۲۰ درصد از بک لینک های ورودی به سایت نوفالو باشد کافی است.

در سایت بک لینک ناب در کنار بک لینک های فالو که به خریداران ارائه می شود ، بک لینک نوفالو نیز بصورت رایگان به هر خریدار ارائه می شود تا روند بک لینک سازی سایت خریدار بصورت طبیعی جلوه کند. برای مشاهده پکیج های متنوع بک لینک با تعرفه های بسیار مناسب به صفحه خرید بک لینک مراجعه نمایید.

.

۴- لینک های بین محتوا ( Contextual ) بهترین نوع لینک ها هستند

لینک های بین محتوایی یا Contextual به لینک هایی می گویند که در بین متن قرار گرفته باشند. این نوع لینک دهی در صورتی که به شکل اصولی انجام شود باعث افزایش اعتبار دو طرف لینک دهنده و گیرنده می شود. لینک دهی به منابع به موتورهای جستجو در شناسایی محتوای وبسایت شما کمک قابل توجهی می کند. در واقع وقتی شما به لینکی از سایت دیگر داخل متن اشاره می کنید به موتورهای جستجو اعلام می کنید که محتوای موجود در این صفحه با صفحه لینک شده مرتبط است. لینک های Contextual اعتبار و ارزش سایت شما را در نزد کاربر نیز بیشتر می کند زیرا با مشاهده منابع معتبر به این نتیجه می رسد که می تواند به مقاله ای که می خواند اعتماد کند.

به این گونه متن هایی که بک لینک ها را داخل خود قرار داده اند به اصطلاح رپورتاژ آگهی گفته می شود. در سایت بک لینک ناب رپورتاژ آگهی با هزینه مناسب و پکیج های متنوع ارائه می شود که می توانید پکیج مناسب خودتان را از صفحه خرید رپورتاژ انتخاب نمایید.

.

۵- به میزان رقابت کلمات توجه کنید

رقابت عامل تعیین کننده میزان نیاز شما به بک لینک است. هرچقدر میزان رقابت یک کلمه کلیدی بیشتر باشد ، کسب رتبه های بالاتر برای آن کلمه سخت تر می شود و نیاز به لینک های بیشتر و باکیفیت تری پیدا می کنید. برای تشخیص میزان رقابت کافی است ۱۰ سایتی را که در کلمه مورد نظر شما در رتبه های ۱ تا ۱۰ نتایج گوگل هستند را آنالیز کنید.

.

۶- تعداد لینک های خروجی بسیار مهم است

در تعیین میزان ارزش بک لینک ، تعداد لینک های خروجی ( External Links ) اهمیت بسیار بالایی دارد. میزان وزن و ارزش صفحه لینک دهنده ، بین تمام لینک های موجود در صفحه تقسیم می شود پس هرچقدر تعداد لینک های خروجی یک صفحه کمتر باشد ، بک لینک دریافتی از آن ارزش بیشتری دارد.

.

۷- اهمیت تنوع کلمات لینک داده شده به سایت

تمامی بک لینک های دریافتی را با یک کلمه کلیدی (anchor text) و به یک صفحه وارد نکنید. بدون شک چنین کاری فقط به سایتتان ضربه خواهد زد. از کلمات کلیدی مختلف برای بک لینک گرفتن استفاده کنید و فقط تمرکزتان را روی یک کلمه خاص نگذارید ، نه اینکه صد در صد بک لینک ها را با یک کلمه وارد سایت کنید. تمامی بک لینک ها را به صفحه اصلی وارد نکنید. سعی کنید به صفحات داخلی سایتتان هم لینک بدهید که سایتتان به صورت کلی قوی شود و قدرت ایندکس مطالبتان بالا برود.

.

 

7 نکته ضروری برای خرید بک لینک, 7 نکته مهم برای خرید بک لینک, بک لینک, بک لینک چیست, بک لینک رایگان, چند نکته مهم برای خرید بک لینک, چند نکته مهم در خرید بک لینک, خرید بک لینک, خرید بک لینک و نکات مهم و قابل توجه بک لینک, خرید پرورتاژ, خرید رپورتاژ آگهی, رپورتاژ, رپورتاژ آگهی, نکات خرید بک لینک, نکات ضروری برای خرید بک لینک, نکات مهم برای خرید بک لینک, نکات مهم در هنگام خرید بک لینک

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 578 چهارشنبه 08 شهریور 1396 نظرات (0)

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

برای کسانی که به تازگی وارد عرصه سئو شده اند موضوع بک لینک مهم است و باید برایشان از اهمیت بک لینک ها در سئو گفت. لینک دادن به دامنه برای موتورهای جستجو بسیار مهم است و گرفتن بک لینک یکی از اقدامات لازم برای سئو سایت می باشد. در این مطلب درباره بک لینک گرفتن از سایت های دیگر و اهمیتشان در سئو سایت صحبت خواهیم کرد. با سایت بک لینک ناب همراه باشید.

 

بک لینک ها هنوز هم برای سئوی سایت مهم هستند.

گرفتن لینک های خوب و با کیفیت برای سایت، یکی از گزینه های مهم در لیست کارهای سئوی سایت می باشد. این لینک ها هم نباید از سایت های سطح پایین گرفته شوند بلکه باید از سایت هایی با ارزش بالا بک لینک بگیرید.

سایت moz.com معیار ارزش گذاری صفحات سایت ها را با دامین اتوریتی (DA) و پیج اتوریتی (PA) مشخص کرده و هر چقدر که پیج اتوریتی صفحه ای که به سایت شما لینک داده بیشتر باشد ، ارزش بک لینک دریافتی نیز بالاتر خواهد رفت و با کلمه یا عبارتی که به سایتتان لینک داده شده ، جایگاه مناسبتری در نتایج جستجوی گوگل کسب خواهید کرد.

یکی دیگر از دلایل بک لینک گرفتن، جلب بازدید کننده به وب سایت می باشد. شما یک وب سایت ایجاد می کنید و انتظار دارید که مردم وب سایت تان را مشاهده نمایند و با آن ها ارتباط متقابل داشته باشید که با بک لینک گرفتن می توانید این کار را انجام دهید.

ساخت بک لینک با کیفیت برای سئو سایت بسیار مهم است و دلیل اهمیت آن نیز در بالا ذکر شد و برای سئو سایت باید این کار را در اولویت قرار داد.

.

خرید بک لینک

خرید رپورتاژ

.

 

.

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

ارزش بک لینک, ارزش بک لینک در سئو, ارزش بک لینک های سایت در سئو, اهمیت بک لینک, اهمیت بک لینک در سئو, اهمیت بک لینک در نتایج جستجو, اهمیت بک لینک های سایت در سئو

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 537 چهارشنبه 08 شهریور 1396 نظرات (0)

تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی ، کدام بهتر است؟

تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی ، کدام بهتر است؟

اگر در اینترنت در خصوص نکات مهم برای کسب جایگاه بهتر در گوگل جستجو کرده اید ، حتما با گزینه های بک لینک و رپورتاژ آگهی مواجه شده اید. بک لینک و رپورتاژ آگهی دو اصل مهم برای سئوی سایت شما هستند و می توانند جایگاه سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود داده و به افزایش فروش شما و کسب درآمد بیشتر برای شما کمک کنند.

گاهی ممکن است که از خودتان پرسیده باشید که “بک لینک یا رپورتاژ آگهی؟ کدام بهتر است؟” در این مطلب از سایت بک لینک ناب این موضوع را بررسی خواهیم کرد.
خوب قبل از خرید شما باید مشخص کنید هدفتان دقیقا چیست ! آیا قصد ارائه خدماتی را دارید و میخواهید بیشتر دیده شوید و یا می خواهید در نتایج گوگل به رده های بالاتر برسید؟

.

در ادامه بصورت مختصر بک لینک و رپورتاژ آگهی را بررسی می کنیم

رپورتاژ آگهی

در این روش ، تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینک هایی به سایت شما بعنوان یک مطلب در وبسایت مورد نظرتان منتشر می شود تا کاربران ضمن مطالعه آن با خدمات یا محصولات شما آشنا شوند. رپورتاژ آگهی نیز مستلزم مهارت در نوشتن و آشنایی با مفاهیم لینک بیلدینگ است پس سعی کنید قبل خرید رپورتاژ با یک متخصص سئو مشورت کنید. در صورت نیاز به راهنمایی برای نوشتن رپورتاژ آگهی ، می توانید از بخش تماس با ما درخواست مشاوره کنید و سوالات خود را بپرسید.

بک لینک

در این روش یک عبارت یک یا چند کلمه ای با لینک شما در سایت مورد نظرتان منتشر می شود و به این ترتیب به مرور زمان ، سایت شما در عبارت لینک شده جایگاه بهتری در گوگل کسب خواهد کرد.

.

بک لینک یا رپورتاژ آگهی؟

انتخاب بین بک لینک و رپورتاژ آگهی به استراتژی های شما بستگی دارد؛ اگر بودجه شما محدود است و نمی توانید از این دو روش در کنار هم به صورت بهینه استفاده کنید پس بهتر است روشی را انتخاب کنید که به اهداف شما نزدیک تر است.

۱- همانطور که می دانید استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از بهترین شیوه های لینک بیلدینگ است و لینک های موجود در رپورتاژ آگهی ها به عنوان بک لینک دائمی قلمداد می شود اما بک لینک در سایتهای مورد نظر از حیث زمانی محدود هستند.

۲- بک لینک در تمام صفحات سایت مورد نظر شما قرار داده می شود و هر صفحه می تواند تاثیر متفاوتی برای سایت شما داشته باشد و با توجه به تعداد صفحات سایت مورد نظر ، میزان بک لینکهای دریافتی بسیار بیشتر از بک لینک هایی است که در رپورتاژ آگهی کسب می کنید چون در رپورتاژ آگهی فقط در یک صفحه به سایت شما لینک داده می شود. این نکته به تنهایی می تواند تاثیر بسزایی در کسب نتیجه بهتر برای سایت شما داشته باشد.

۳- در رپورتاژ آگهی شما می توانید توضیحات کاملی در مورد خدمات و محصولات خود بنویسید و حتی ۵ کلمه کلیدی مختلف به صفحات مختلفی از سایت خودتان لینک بدهید و همچنین می توانید از تصاویر هم در محتوای رپورتاژ خودتان استفاده کنید. اما در بک لینک تنها یک عبارت کلیدی را می توانید در سایت مورد نظر منتشر کنید و فقط به یک صفحه از سایتتان لینک بدهید.

۴- در بک لینک براساس دوره زمانی می بایست مجددا برای تمدید تبلیغتان هزینه پرداخت کنید ولی در رپورتاژ آگهی شما فقط یک بار هزینه تبلیغ را پرداخت خواهید کرد و پس از آن نیازی به پرداخت مجدد هزینه وجود ندارد پس در صورتی که قصد هزینه ای محدود دارید رپورتاژ آگهی برای شما مناسب تر است.
۵- در بک لینک بازدهی تبلیغات شما سریعتر از رپورتاژ آگهی است و در رپورتاژ آگهی نباید انتظار بازدهی سریع را داشته باشید.

.

احتمال موفقیت در کدام یک از این دو نوع تبلیغ بالاتر است ؟

اینکه ما بخواهیم به شما بگوییم بک لینک بهتر از رپورتاژ آگهی است و یا بالعکس یک اشتباه بزرگ است ! هر کدام از این دو مورد که در این مطلب در مورد آن توضیح داده شد در سطح و اندازه خود دارای قدرت و تاثیر است. ولی برای این که یک تبلیغ موفق داشته باشید باید از کلمات مناسب و قدرتمند و همچنین کلمات کلیدی که دارای رقیب کمتری هستند استفاده نمایید.

.

جمع بندی کلی

تبلیغات هدفمند مسلما نتیجه ای فراتر از انتظار کاربران دارد اما توجه داشته باشید که شعار “تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاری است” تنها برای تبلیغات هدفمند و هوشمندانه صدق می کند و اگر غیر حرفه ای اقدام کنید تبلیغات انجام شده تنها هزینه اضافی بوده و بازدهی مناسبی برای شما نخواهد داشت. برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه های خود و همچنین دریافت مشاوره برای انتخاب نوع تبلیغات ، از طریق بخش “تماس با ما” با ما در ارتباط باشید.

.

خرید بک لینک

خرید رپورتاژ

.

با توضیحاتی که ارائه شد شما کدامیک را برای پیشرفت سایتتان انتخاب می کنید؟ بک لینک یا رپورتاژ آگهی؟

.

بک لینک, بک لینک و رپورتاژ آگهی, بک لینک یا رپورتاژ آگهی, تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی, تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک, خرید بک لینک, خرید رپورتاژ, خرید رپورتاژ آگهی, رپورتاژ آگهی, رپورتاژ آگهی و بک لینک, رپورتاژ آگهی یا بک لینک, مزایای بک لینک, مزایای رپورتاژ آگهی

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 479 چهارشنبه 08 شهریور 1396 نظرات (0)

اهمیت رپورتاژ آگهی در سئو سایت

اهمیت رپورتاژ آگهی در سئو سایت

رپورتاژ آگهی در سئو سایت چه تاثیری دارد؟

رپورتاژ آگهی ابزاری برای معرفی خدمات و محصولات شما به کاربران سایت های دیگر می باشد ، با این روش شما علاوه بر اینکه می توانید خدمات و محصولات خود را در این رپورتاژ ‌معرفی کنید ، می توانید چند لینک هم به سایت خود بدهید. در رپورتاژ آگهی هر لینکی که به سمت سایت شما قرار گرفته است یک نکته مثبت برای سئو سایت شما خواهد بود.

.

اهمیت لینک در رپورتاژ آگهی در سئو سایت

موتور های جستجو بخصوص گوگل اهمیت ویژه ای برای لینک های داخل رپورتاژ آگهی قائل هستند . وقتی رپورتاژ آگهی کلمات کلیدی خاصی که مد نظرتان است به سایتتان لینک می شود ، ربات های موتور جستجو این موضوع را درک می کنند که سایت شما در این کلمه کلیدی فعالیت دارد . این کلمه کلیدی در رپورتاژ آگهی می تواند اسم محصول شما یا نام خدمات شما باشد که بصورت استراتژیک در فروش شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

.

سایت های مهم و تاثیر بالای آن در سئو سایت

انتخاب سایت های برتر برای انتشار رپورتاژ آگهی هم از جمله موضوعاتی است که در سئو سایت تاثیر بالایی را دارا می باشد . در انتخاب سایت مناسب برای رپورتاژ آگهی باید دقت داشته باشید که چه سایتی را برای انتشار مطلب به همراه لینکتان انتخاب می نمایید.
در رپورتاژ‌ آگهی می توانید بصورت غیر مستقیم به معرفی خدمات و محصولاتتان بپردازید و یا اینکه بصورت کاملا مستقیم محصول خود را برای فروش از طریق رپورتاژ آگهی ارائه کنید.

.

بک لینک در رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در سئو سایت

گرفتن بک لینک برای بسیاری از کاربران و وب مستران که به دنبال داشتن رتبه در گوگل هستند یک نیاز اساسی است. هر چقدر ورودی سایت شما از گوگل بیشتر باشد ، میزان فروش و کسب درآمد شما از سایتتان افزایش پیدا می کند و برای اینکه بتوانید ورودی بیشتری از گوگل جذب کنید باید جایگاه سایت خود را در گوگل بهبود ببخشید که برای این امر مهم ، به بک لینک و رپورتاژ آگهی در سایت هایی با پیج اتوریتی بالا نیاز دارید.

.

رپورتاژ‌ آگهی در سایت هایی با پیج اتوریتی بالا

داشتن لینک های با کیفیت اهمیت بسیار زیادی در گرفتن رتبه بهتر از گوگل دارد . رپورتاژ آگهی به دلیل داشتن چندین لینک دائمی از سایت هایی با پیج اتوریتی بالا ، می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش جایگاه سایت شما در گوگل داشته باشد.

.

اهمیت سئو سایت برای ارتقای کسب و کار

اصلی ترین خصوصیت سئو برای سایت ما ، هدایت بازدید کنندگان و کاربران به سمت سایتمان می باشد. مزیت آن رایگان بودن آن است. در کلیه روش های بازاریابی باید برای دیده شدن توسط عده ای مخاطب، هزینه پرداخت نمایید اما با قاطعیت می توان گفت که بازده سئو از بقیه روش های تبلیغاتی بسیار بیشتر است.

.

سئو به کمک رپورتاژ آگهی برای تبلیغات پربازده

روش های تبلیغاتی مختلف برای داشتن مشتری بیشتر و جدید، به قدری برای صاحبان صنایع و خدمات مهم است که گاهی تبلیغات پر هزینه و کم بازدهی نیز انجام می دهند: از تبلیغات تراکتی و چاپ کاتالوگ رنگی گران تا بیلبوردهای شهری و تبلیغات تلویزیونی.

با توجه به فراگیری استفاده مردم از اینترنت و سایت گوگل برای برطرف کردن نیازهای خود، حضور در اینترنت فرصت خیلی خوبی را برای فروش ایجاد کرده است. ما پیشنهاد می کنیم که اجازه دهید گوگل شما را به مشتریان معرفی کند. این کار با سئو سایت تان به کمک رپورتاژ آگهی امکان پذیر است. پس با سئو سایت، کسب و کار خود را به گوگل معرفی کنید چون مردم در مورد آنچه می خواهند در گوگل جستجو می کنند.

.

خرید بک لینک

خرید رپورتاژ

.

اهمیت رپورتاژ آگهی در سئو سایت

.

اهمیت رپورتاژ آگهی در سئو, اهمیت رپورتاژ آگهی در سئو سایت, اهمیت رپورتاژ در سئو, اهمیت رپورتاژ در سئو سایت, اهمیت سئو سایت برای ارتقای کسب و کار, اهمیت لینک در رپورتاژ آگهی در سئو سایت, بک لینک, بک لینک در رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در سئو سایت, رپورتاژ, رپورتاژ آگهی, رپورتاژ آگهی در سئو سایت چه تاثیری دارد, رپورتاژ‌ آگهی در سایت هایی با پیج اتوریتی بالا, سئو, سئو به کمک رپورتاژ آگهی برای تبلیغات پربازده, سایت های مهم و تاثیر بالای آن در سئو سایت

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 549 یکشنبه 29 مرداد 1396 نظرات (0)

پنجره یو پی وی سی ثابت ( انواع پنجره یو پی وی سی )

 

پنجره يو پي وي سی ثابت

پنجره يو پی وی سی ثابت پایه اصلی در انواع طرحهای ترکیبی

پنجره upvc ثابت از پر کاربردترین و مناسبترین نوع اجزاء پنجره های دو جداره میباشد که چون ثابت است در آن از یراق آلات استفاده نمیشود و در مقایسه با دیگر انواع پنجره های دو جداره upvc در کاهش آلودگی صوتی تاثیر زیادی دارد. از دیگر مزایای پنجره یو پی وی سی ثابت این است که بهترین میزان دید را بدون مزاحمت فریم برای شخص ایجاد میکند.همچنین به خاطر فیکس بودن (fixed) عایقی در برابر گرد و خاک، سرما و گرما است.این مدل پنجره دو جداره upvc را میتوان از پر مصرف ترین نوع پنجره دو جداره upvc نام برد زیرا در تمامی مدل های ترکیبی استفاده میگردد و به دلیل ثابت بودن آن در نواحی نورده به صورت دیواره نیز کار برد دارد.

.

پنجره يو پي وي سی ثابت لمینیت

پنجره يو پی وی سی ثابت لمینیت

در تصویری که ملاحظه می فرمایید لنگه های هر سه پنجره ثابت می باشد که با پروفیل های یو پی وی سی بصورت پنجره های upvc ثابت کار شده است البته در پانلهای پنجره از دیوایدرهای میله ای نیز کار شده است.

.

پنجره يو پي وي سی ثابت در ترکیب تک حالته

پنجره يو پی وی سی ثابت در ترکیب تک حالته

در پنجره های دو جداره upvc تصویر مقابل، پنجره میانی ثابت بوده و دو پنجره upvc تک حالته از طرفین باز شو هستند که این طرح از پنجره دو جداره یو پی وی سی به سبب سادگی عمومیت داشته و بیشترین کاربرد را دارد.

.
پنجره یوپی وی سی دوجداره ثابت
.

استفاده پنجره upvc ثابت در آلاچیق

پنجره دو جداره یو پی وی سی ثابت در ساختآلاچیق upvc بالکن و نیز محوطه های گلخانه ای و پاسیو بسیار پر کاربرد بوده و موارد استفاده زیادی دارد این نوع از پنجره بدلیل ثابت بودن بالاترین درجه عایق را داراست.

.

upvc درب و پنجره دوجداره

نقش پنجره يو پی وی سی ثابت در پوشش های سقفی

از دیگر موارد استفاده از پنجره های upvc ثابت در پوشش سقفهای آلاچیق و مناطقی که می خواهیم در عین داشتن عایق رطوبت و گرما از نور کامل نیز بهره ببریم می باشد که بهترین گزینه در این موارد بی شک پنجره های یو پی وی سی میباشد . بیشترین سهم را پنجره یو پی وی سی ثابتدارد.

.

درب و پنجره یو پی وی سی

فریم پنجره upvc ثابت در لنگه درب های ثابت

در تصویر مقابل ترکیب استفاده شده ترکیبی از لنگهدرب های بالکنی upvc تک حالته و لنگه ثابت میباشد لازم به ذکر است که در پروفیل مصرفی پنجره ثابت میبایست نهایت دقت صورت گیرد تا کاملا با زاویه ۹۰ درجه به خط افق عمود باشد چراکه در ریگلاژ لنگه های متحرک بسیار تاثیر میگذارد.

.

عدم محدودیت ابعاد در پنجره يو پی وی سی ثابت

در این تصویر همانطور که ملاحظه می کنید باز پنجره به سه قسمت که قسمت میانی آن پنجره یو پی وی سی ثابت و در طرفین دو بازشوی سایبانی و تک حالته بکار گرفته شده است همانطور که می بینید پنجره upvc ثابت در بیشتر ترکیبات پنجره استفاده می شود.

پنجره یو پی وی سی
.
منبع: upvc.co
.
پنجره یو پی وی سی , پنجره یو پی وی سی ثابت , انواع پنجره یو پی وی سی , کاربرد پنجره یو پی وی سی , پنجره upvc , پنجره upvc ثابت , انواع پنجره upvc , کاربرد upvc , پنجره 2 جداره , پنجره دوجداره , قیمت پنجره دوجداره , انواع پنجره دوجداره , قیمت پنجره دوجداره کشویی , قیمت پنجره دوجداره , پنجره دو جداره , پنجره یو پی وی سی , پنجره دو جداره کشویی ,
فاطمه بداغ آبادی بازدید : 532 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

ساخت استخر سونا جکوزی , بازسازی استخر , تاسیسات استخر و جکوزی

 

 

خدمات ما:
* طراحی انواع استخر مناسب آپارتمان - ویلا - مجتمع ورزشی و مسکونی
* ساخت استخر شیشه ای
* اجرای جکوزی شیشه ای
* اجرای استخرهای عمومی و ورزشی
* ساخت استخر خصوصی - ویلایی و خانگی
* طراحی استخر های مجتمع های مسکونی
* ساخت انواع سونا و جکوزی
* اجرای آب بندی استخر ، جکوزی
* بازسازی انواع استخر، سونا، جکوزی
* نورپردازی استخر، برق محیط استخر، تابلو فرمان استخر
* ساخت و اجرای تصفیه خانه استخر و جکوزی
* ارائه طرح و نقشه، برآورد هزینه ساخت استخر
* بازدید و کارشناسی استخر، سونا، جکوزی

.

انواع استخرها از نظر جنس سازه:

استخرهای بتونی
استخرهای آب بندی شده با وینیل
استخرهای فایبرگلاس
استخرهای فلزی
استخرهای چوبی

.

استخرها از دیدگاه کاربری می توان در گروه های زیر طبقه بندی نمود:

استخرهای اقیانوسی
استخرهای عمومی
استخرهای تمرینی
استخرهای خصوصی
استخرهای قهرمانی
استخرهای درمانی

 

****
اگر تمایل دارید که تبلیغ شما در این صفحه قرار بگیرد از طریق شماره: 09192682620 و یا ایمیل: saze20.ir@gmail.com درخواست خود را برای ما ارسال
کنید.
****

ساختمان سازها - خدمات تاسیساتی ساختمان - ساخت استخر سونا جکوزی

 

ساخت استخر سونا جکوزی , بازسازی استخر, تاسیسات استخر و جکوزی , ساخت استخر , ساخت سونا , ساخت جکوزی , طراحی استخر , ساخت استخر , تاسیسات استخر , آب بندی استخر , ساخت سونا بخار , بازسازی جکوزی , بازسازی سونا , ساخت سونا خشک , ساخت جكوزی , بازسازی تصفیه خانه , تاسیسات جكوزی , نورپردازی استخر , اجرای تصفیه خانه , بازسازی استخر , استخر شیشه ای ,

 

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 540 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

پوشش و اجرای سقف پاسیو , سقف کاذب حیاط خلوت و دیوار

 

طراحی و ساخت و نصب سقف پاسیو . بالکن . تراس .حیاط خلوت . راهرو. رمپ . پارکینگ . سایبان . گلخانه . با تجربه چندین ساله شرکت برگزیده و منتخب اول مشتریان هستیم .

پاسیو یا حیاط خلوت مکانی بدون استفاده در ساختمان ها می باشد. با احداث پوشش مناسب سقف برای حیاط خلوت خود می توانید از این بهترین شکل استفاده کنید
و کلیه نورگیری واحد خود را از سقف پاسیو تامین کنید.
سقفی آببند که قابلیت بازو بسته شدن توسط جک های مخصوص را دارا می باشد و همانند پنجره ای سقفی برای شما عمل خواهد کرد.با استفاده از نورگیر حبابی و
نورگیر های پلی کربناتی نور طبیعی منزل شما در طول روز را تامین می شود و تمامی نیاز های شما را درخصوص پوشش سقف نورگیر به ارمغان خواهد در آورد و
بهترین پوشش سقف در کل دنیا می باشد که دارای استاندارد های بین المللی می باشد.تمام محصولات شرکت پوشش سقف دارای گارانتی و خدمات ویژه می باشند.


فریم ها تمام آلومینیومی
رنگ فریم ها از نوع استاتیک ( سفید یخچالی )
پوشش با ورق های پلی کربنات دو جداره – فلت تخت (pc) – در رنگهای مختلف
با نوردهی بالا
عدم دید از بیرون و داخل
نشکن و مقام در برابر اشیاء سنگین و تحمل بارهای سنگین
قابل شست و شو
با آبندی کامل بدون نفوذ آب و گرد و غبار و دارای مجرای آب
نصب در کوتاهترین زمان هر15 متر مربع در یک روز
ورقهای پوشش مجهز به سیستم حرارتی و عدم نفوذ گرما و سرما به داخل
دارای پنجره تهویه هوا و ورودی به سقف
با تجربه چندین ساله شرکت برگزیده و منتخب اول مشتریان هستیم
تسویه حساب بعد از اتمام کار
زیبا و شیک متناسب با فضای کاربردی شما
ورق های پوشش دارای 10 سال گارانتی شرکت تولید کننده
کل سازه 15 ماه گارانتی
10 سال خدمات و پشتیبانی

****
اگر تمایل دارید که تبلیغ شما در این صفحه قرار بگیرد از طریق شماره: 09192682620 و یا ایمیل: saze20.ir@gmail.com درخواست خود را برای ما ارسال
کنید.
****

ساختمان سازها - خدمات ساختمانی - پوشش و اجرای سقف پاسیو

 

پوشش و اجرای سقف پاسیو , سقف کاذب حیاط خلوت و دیوار , اجرای سقف کاذب حیاط خلوت , سقف کاذب پاسیو , اجرای سیستم پوشش سقف پاسیو , اجرای سیستم پوشش سقف بالکن , اجرای سیستم پوشش سقف حیات خلوت , اجرای سیستم پوشش سقف راهرو , اجرای سیستم پوشش سقف سایبان , اجرای سیستم پوشش سقف گلخانه , قیمت سیستم پوشش سقف پاسیو , قیمت سیستم پوشش سقف بالکن , قیمت سیستم پوشش سقف حیات خلوت , قیمت سیستم پوشش سقف راهرو , قیمت سیستم پوشش سقف سایبان , قیمت سیستم پوشش سقف گلخانه ,

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 238 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

لیست قیمت کاشی سرامیک , خرید کاشی و سرامیک

 

این مجموعه آمادگی خود را برای مشاوره رایگان با سازندگان پروژه های ساختمانی مسکونی، اداری و تجاری، صنعتی و بیمارستانی در سراسر ایران عزیزمان و صادرات به کشور های همسایه اعلام میدارد.

 

پخش کننده نماینده و عامل فروش محصولات کارخانه جات کاشی و سرامیک داخلی و خارجی
مناسب ترین ارزان ترین قیمت کاشی سرامیک (Tile) در ایران با بالا ترین کیفیت
تامین کاشی و سرامیک با قیمت جهت انبوه سازان و صادرات
آماده همکاری با کلیه کار خانه های تولید کننده

 

توزیع اختصاصی برند های کاشی در سراسر کشور با ارزان ترین قیمت ها جهت هکاران عزیز و پروژه ها
سالها سابقه در زمینه فروش و نصب انواع سرامیک استخری
فروش انواع کاشی استخری به صورت حضوری و اینترنتی
دارای کارگاه قالب زنی و ساخت تابلوهای سرامیکی جهت تولید انواع طرح ها و تابلوهای سرامیکی
زیر سازی آببندی نصب و اجرای انواع سرامیک استخر سونا جکوزی

 

****
اگر تمایل دارید که تبلیغ شما در این صفحه قرار بگیرد از طریق شماره:    09192682620    و یا ایمیل:    saze20.ir@gmail.com    درخواست خود را برای ما ارسال
کنید.
****

ساختمان سازها - مصالح ساختمانی - لیست قیمت کاشی سرامیک

 


فروش کاشی و سرامیک , قیمت کاشی و سرامیک , لیست قیمت کاشی سرامیک , خرید کاشی و سرامیک , خرید کاشی سرامیک ارزان , قیمت کاشی و سرامیک , فروش انواع کاشی سرامیک , قیمت کاشی سرامیک , سرامیک کف , سرامیک دیوار و حمام و دستشویی , لیست قیمت کاشی سرامیک , محصولات کاشی و سرامیک , خرید کاشی ارزان ,کاشی قیمت مناسب , نمایندگی کاشی سرامیک , خرید کاشی سرامیک , قیمت سرامیک ,  قیمت کاشی ارزان , فروش کاشی سرامیک , تکسرام , کاشی استخری , گرانیت ارزان , کاشی و سرامیک , پخش کننده کاشی , کاشی پشت کابینتی , چسب کاشی , کاشی سرامیک ,

 

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 170 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

معرفی چند وبلاگ جدید با موضوع ساختمان



در ادامه عنوان و لینک چند وبلاگ جدید با موضوع ساختمان و آگهی های ساختمانی را برای مشاهده قرار داده ایم. این مطلب جنبه معرفی این وبلاگها را داشته برای آشنایی شما با وبلاگهای زیر منتشر شده است.
تلاش ما بر این خواهد بود که پیج اتوریتی این وبلاگهای تازه ساخت را بالا ببریم تا بدین ترتیب میزان قدرت رپورتاژ آگهی در سایت ها و وبلاگهای خودمان را بسنجیم و بعنوان نمونه کار نیز در اختیار شما قرار دهیم. این مطلب در تاریخ 21 مرداد 96 منتشر می شود و امیدواریم بتوانیم در آپدیت های جدید سایت moz.com پیج اتوریتی این وبلاگها نیز افزایش پیدا کرده باشد.

 

لیست وبلاگها:

دانلود رایگان فایل - http://filedownlaod.blog.ir
آگهی ساختمان - http://agahisakhteman.sitearia.ir
خدمات ساختمانی - http://khadamatsakhtemani.parsiblog.com
ساختمان - http://sakhteman.iranblag.com
صنعت ساختمان - http://sanatsakhteman.limooblog.com
صنعت ساختمان - http://sanatsakhteman.roomfa.com
نیاز ساختمان - http://niazsakhteman.vcp.ir
آگهی ساختمان - http://agahisakhteman.niloblog.com

 

منبع:

معرفی چند وبلاگ جدید با موضوع ساختمان

 

افزایش پیج اتوریتی , افزایش دامین اتوریتی , افزایش پیج رنک , بهبود پیج اتوریتی , بهبود دامین اتوریتی , بهبود پیج رنک , ساختمان , مصالح ساختمانی , خدمات ساختمانی , صنعت ساختمان , آگهی ساختمان , نیازمندیهای ساختمان , تبلیغات ساختمانی ,


فاطمه بداغ آبادی بازدید : 162 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

فروش پنجره دوجداره یو پی وی سی

 

 

در و پنجره های دو جداره UPVC در جهت بهینه سازی انرژی و کاهش هزینه های اتلاف آن قدم برداشته و گامی کوچک در جهت حفظ منابع سوخت های فسیلی و کاهش آلودگی های ناشی از سوخت آن بر دارد.

.

مزایای در و پنجره دو جداره یوپی وی سی ( upvc ) دوجداره:

1. طول عمر بالا - زنگ نمی زند , تجزیه نمی شود
2. عایق حرارت - جلوگیری از اتلاف انرژی
3. عایق صوت - تا 50 دسی بل صدای محیط بیرون را کاهش می دهد.
4. عایق در برابر عبور ذرات گرد و غبار و آلودگی هوا
5. عایق در برابر نفوذ آب
6. پنجره های دو جداره upvc نیازی به رنگ آمیزی ندارند
7. قابل شستشو با انواع مواد تمیز کننده
8. مقاوم در برابر نور آفتاب و حرارت
9. نصب و تعویض آسان
10. قابل استفاده در انواع شرایط آب و هوایی

****

در و پنجره دو جداره UPVC در انواع زیر قابل تولید و عرضه می باشد:

* رنگ
1. سفید
2. رنگ لامینت طرح چوب از روشن تا تیره بصورت یک طیف رنگی

* نوع باز شو
1. فریم ثابت (بدون باز شو)
2. بازشو تک حالته لولایی
3. بازشو دو حالته لولایی
4. بازشو کشویی
5. دوطرف باز شو لولایی
6. فولکس واگنی

 

* فرم پنجره دو جداره upvc
1. صاف
2. قوس دار
3. نمای قوس دار
4. چند ضلعی
5. گرد

در و پنجره دو جداره UPVC از اجزاء (دیتیل پنجره upvc ) زیر تشکیل می گردد که در محاسبه قیمت آن موثر می باشد:
- پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب پنجره(Frame) , پروفیل وسط(Mullion) , پروفیل لنگه (بازشو) پنجره یا در (Sash)و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به شرایط خاص محل نصب در یا پنجره. معمولا پروفیل مصرفی بر اساس متر طول محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.
گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد
- شیشه مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد. شیشه می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره , ساده , مات , رفلکس , رنگی و ... باشد.
- یراق آلات مصرفی در ساخت در و پنجره دو جداره که شامل لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و ... که معمولا بصورت تعدادی در محاسبه قیمت وارد می شود
- سیلیکون و ماستیک مصرفی برای درز بندی و آب بندی در و پنجره دوجداره در هنگام نصب

علاوه بر موارد فوق هزینه مونتاژ و نصب در و پنجره دو جداره که معمولا 10 درصد قیمت موارد فوق می باشد و بست ه به شرایط و محل نصب قابل افزایش است.

 

****

اگر تمایل دارید که تبلیغ شما در این صفحه قرار بگیرد از طریق شماره:    09192682620    و یا ایمیل:    saze20.ir@gmail.com    درخواست خود را برای ما ارسال
کنید.

****

ساختمان سازها - لوازم و تجهیزات ساختمانی - فروش پنجره دوجداره یو پی وی سی

 


فروش پنجره دوجداره یو پی وی سی , نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی , پنجره دوجداره یو پی وی سی , پنجره دوجداره , خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی , قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی , خرید پنجره دوجداره , قیمت پنجره دوجداره , فروش پنجره دوجداره UPVC , نصب پنجره دوجداره UPVC , پنجره دوجداره UPVC , خرید پنجره دوجداره UPVC , قیمت پنجره دوجداره UPVC , قیمت درب یو پی وی سی , قیمت پنجره دوجداره کشویی , انواع پنجره دوجداره , یو پی وی سی چیست , پنجره دو جداره آلومینیومی , قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ,  پروفیل UPVC , درب و پنجره های UPVC , پنجره دو جداره upvc , یو پی وی سی  ,  پنجره upvc , یراق آلات upvc , پنجره upvc دوجداره , upvc , UPVC , دیتیل پنجره upvc ,

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 76 سه شنبه 17 مرداد 1396 نظرات (0)

پوکه معدنی , قیمت پوکه معدنی ساختمانی

۱- پوکه سیاه
2- پوکه عدسی
3- پوکه نخودی
4- پوکه ماسه ای
5- پوکه بادامی

مشخصات کلیدی پوکه معدنی قروه
بسیار سبک و با دوام (دارای وزن حجمی حدودآ ۵۰۰ الی ۷۰۰ کیلو گرم برمتر مکعب)
عایق حرارتی و برودتی (نقطه ذوب ۱۳۴۲ درجه و تا ۷۶۰- درجه مقاوم است)
عایق صوتی
ضد حشرات و موریانه
قیمت ارزان و مناسب نسبت به موارد مشابه
مقاوم در برابر انقباض و انبساط

از مهمترین ویژگی این محصول در ترکیب با سیمان دارای قابلیت بالای نگهداری آب می باشد که موجب مقاومت بتن ساخته شده میشود.

انواع مختلف پوکه معدنی قروه که هر کدام کاربرد و خواص خاصی دارند شامل :
۱- پوکه سیاه
2- پوکه عدسی
۳- پوکه نخودی
۴- پوکه ماسه ای
۵- پوکه بادامی
٦- پوكه بسته بندي شده
7- سنگ پوكه

پوکه سیاه
پوکه سیاه در تصفیه خانه ها و ساخت تونل ها کاربرد دارد و باعث عایق شدن دیواره تونل ها گشته و به دلیل سبک بودن خطر ریزش را به حداقل میرساند
استفاده از پوکه سیاه در کشاورزی به دلیل خاصیت جذب بالای اب توسط پوکه سیاه که باعث ابرسانی تدریجی به گیاه میگردد
پوکه سیاه در ساخت ابنماهای بسار زیبا استفاده میشود که بصورت سنگ لاشه به ابعاد ۳۰ الی ۸۰ سانیمتر موجود میباشد

کاربرد پوکه عدسی قروه
در تولید بلوک های سبک ، دیواری ،سقفی ،و غیره

پوکه معدنی سایز نخودی
وزن هر متر مکعب پوکه نخودی ما تقریبا 500 الی 550کیلوگرم می باشد. این در حالی است که وزن هر متر مکعب پوکه نخودی معمولی تقریبا ۷۵۰ الی ۸۰۰ کیلوگرم می باشد.

کاربرد پوکه نخودی قروه
برای استفاده بین طبقات پوکه معدنی نخودی با سایز ۵ تا ۱۰ میلیمتر استفاده شود.

خواص پوکه ماسه ای
وزن هر متر مکعب پوکه ماسه ای ما تقریبا ۸۰۰ الی ۹۰۰ کیلوگرم می باشد. این در حالی است که وزن هر متر مکعب .پوکه ماسه ای معمولی تقریبا ۹۰۰ الی ۱۰۰۰ کیلوگرم می باشد.

کاربرد پوکه ماسه ای قروه
برای تولید بلوک های سقفی و دیواری و تیغه ای باید از پوکه ماسه ای و برای ساخت بتن سبک و پر کردن سطح لوله ها از پوکه ماسه ای با سایز ۰ تا ۵ میلیمتر استفاده شود.

.

ساختمان سازها - مصالح ساختمانی - قیمت پوکه معدنی ساختمانی

.

پوکه معدنی , قیمت پوکه معدنی ساختمانی , خرید پوکه معدنی ساختمانی , فروش پوکه معدنی ساختمانی , قیمت پوکه معدنی , خرید پوکه معدنی , فروش پوکه معدنی , کاربرد پوکه ماسه ای قروه , خواص پوکه ماسه ای , کاربرد پوکه نخودی قروه , پوکه معدنی سایز نخودی , کاربرد پوکه عدسی قروه , پوکه سیاه , مشخصات پوکه معدنی قروه , پوکه معدنی قروه , پوکه معدنی در تهران , پوکه معدنی ارزان , پوکه سبک , خرید پوکه ساختمانی , معدن پوکه , سبکترین پوکه معدنی , پوکه بادامی , پوکه معدنی نخودی , پوکه معدنی عدسی ,

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 89 سه شنبه 17 مرداد 1396 نظرات (0)

فروش 3d panel , قیمت پانل دیواری 3d panel

 

پانلهای دیواری سبک 3 بعدی - 3dpanel - تری دی پانل - اسفنجی

3d panel ترکیبی است از شبکه های مش در طرفین پانل که این شبکه هاتشکیل شده از مفتولهای 3mm که به روش کششی سرد از مفتول 6/5mmتهیه شده است و در جهت ارتقا کیفیت جوش این مفتولها به صورت اسید شورشده میباشند و با تکنولوژی جوشهای نقطه ای به صورت شبکه در آمده است وصفحه EPS(پلی استایرن) با ضخامت 3-20 cm در بین شبکه جوش شده قرارمیگیرد و شبکه های مش طرفین پانل توسط خرپاهای مورب (مفتولهای برشگیر)به یکدیگر جوش میشوند تا استحکام خود را تواماً از ترکیب فولاد و بتن بدستآورندو همانند یک قطعه بتن آرمه عمل نماید.

.

با توجه به اهمیت روز افزون انرژی و نگرانی در رابطه با بهای تمام شده آن برای خانوارها یا صاحبان صنایع بدیهی است که نگرش در مورد مصالح مصرفی در ساختمان نیز تغییر یابد.در میان تمام مصالح جدید ارائه شده از سوی شرکتهای مختلف تولیدی جهت اجرای دیوارها (پیرامونی و داخلی) بهترین گزینه ای که با سیستم سنتی ساخت رایج در کشور نیز همخوانی داشته باشد بی تردید سازه 3d panel می باشد که علاوه بر استحکام -عایق بسیار موثری در برابر صدا و حرارت می باشد.البته استفاده همزمان ار پنجره دوجداره و دیوار 3d به هر چه بهتر انجام شدن ذخیره انرژی کمک شایانی می نماید.بدین سبب این گروه تولیدی با راه اندازی خط تولید پنجره های دوجداره upvc مشتریان خود را در انجام پروژه های خود یاری نموده است.

.

مزایای 3d panel

1- ضد زلزله و عدم ایجاد آوار بدلیل پیوستگی در سقف و دیوارها
2- نصب سریع ( یکصد متر در روز توسط یک گروه و کاهش زمان اجرا بمیزان %50 )
3- وزن سبک ( %25 سبک تر از سیستم سنتی )
4- عدم دور ریز مصالح
5- قیمت مناسب (%25 ارزان تر از سیستم سنتی )
6- عایق صدا و حرارت (صرفه جویی در هزینه تهویه مطبوع ساختمان در تایستان و زمستان)
7- امکان ساخت دو طبقه بدون اسکلت
8- تزریق ملات با دستگاه شات کریت
9- مطابق با استاندارد و مبحث 19 مقررات ملی ساختمان
10- سهولت در نصب تاسیسات مکانیکال و الکتریکال
11- مقاومت در مقابل آتش سوزی مطابق با استاندارد R33
12- بازگشت سرمایه گذاری در امور ساختمان سازی در کوتاه ترین زمان ممکن

.
.

فروش 3d panel , قیمت پانل دیواری 3d panel , 3d پانل , 3dpanel , پانل 3d , پانلهای دیواری سبک 3 بعدی , پنل 3d , تری دی پانل , تری دی پنل , تریدی پانل , شاتکریت , فروش 3d panel , فروش تری دی پانل , فروش یونولیت سقفی , قیمت پانل دیواری 3d panel , قیمت تری دی پانل , قیمت یونولیت سقفی , یونولیت سقفی

 

 

 

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 87 سه شنبه 17 مرداد 1396 نظرات (0)

اجرای فوم بتن و دستگاه فوم بتن

 

فوم بتن چیست؟

فوم بتن نوعی بتن سبک است که از ترکیب آب، سیمان و فوم (‌مادۀ شیمیایی تولید‌کنندۀ کف) به دست می‌آید و چون چگالی آن به‌طور قابل ملاحظه‌ای از بتن معمولی کمتر است، می‌تواند نقش مؤثری در کاهش وزن ساختمان به‌ویژه در قسمت غیر‌سازه‌ای داشته باشد. فوم بتن به دلیل خواص فیزیکی منحصر‌به‌فردی که دارد، بتنی سبک، باکیفیت و عایقی با مقاومت (‌فشاری و کششی‌) لازم است .
از فوم بتن در کفسازی طبقات، شیب بندی پشت‌بام، پر کردن چاه‌های فاضلاب و حفره‌های تونل استفاده می‌شود.
از مهمترین دلایل استفاده از فوم بتن می توان به هزینه مالی کم، عایق گرما، سرما، صدا و رطوبت، سرعت اجرا، سبک بودن، مقاومت فشاری زیاد و... اشاره کرد.
‌‌می‌توان گفت که بهترین گزینه از لحاظ اقتصادی و فنی‌ـ مهندسی انتخاب فوم بتن در اجرای کفسازی و شیب بندی است.

فروش دستگاه فوم بتن - قیمت اجرای فوم بتن - خرید دستگاه فوم بتن

مجری کف سازی طبقات و شیب بندی بام توسط فوم بتن با کادری مجرب
عایق حرارتی ، برودتی و صوتی
اجرا با دستگاههای 3 فاز و تکفاز
کفسازی روزانه 500 متر مربع
سریعتر و ارزانتر از پوکه

فوم بتن جایگرین مناسبی برای پوکه ریزی در ساختمان و به عنوان بتن ثانویه یک پرکننده کف می باشد که به علت خواص فیزیکی منحصر به فرد فوم بتن که شامل سبکی،عایق بودن،مقاومت بالا و کیفیت مطلوب در کفسازی طبقات و شیب بندی پشت بام مورد استفاده قرار میگیرد. این ملات از ترکیب سیمان،آب و فوم تشکیل می شود.

فوم ماده ای کفزا است که کف تولید شده توسط آن در ضمن اختلاط با سیمان توسط دستگاه مخلوط کن ویژه در داخل ملات تثبیت می شود. این حباب ها بعد از گیرایش،در ملات تخلخل ایجاد نموده و باعث سبکی ملات ایجاد شده می شوند که آنرا اصطلاحا فوم بتن یا بتن سبک و در لاتین clc می نامند.

امروزه مهندسین و معماران سازنده ساختمان در دنیا با استفاده از بتن سبک در قسمتهای مختلف بنا با سبک کردن وزن ساختمان به طور مستقیم و صرفه جویی در مصرف انرژی به طور غیر مستقیم از لحاظ اقتصادی گام های بلند و مهمی برداشته اند.

.

ساختمان سازها - مصالح ساختمانی - اجرای فوم بتن و دستگاه فوم بتن

.

 

اجرای فوم بتن و دستگاه فوم بتن , اجرای فوم بتن , foam beton , foam concrete , بتن سبک , بلوک فوم بتن , جایگزین پوکه , خدمات ساختمانی , خرید دستگاه فوم بتن , دستگاه فوم بتن , سبک سازی , شیب بندی , شیب بندی بام , شیب بندی پشت بام , عایق کف , فروش دستگاه فوم بتن , فوم بتن , فوم بتن چیست؟ , فوم بتن در کفسازی طبقات , فوم پروتئینی , فوم شیمیایی , قیمت اجرای فوم بتن , کف ریزی , کف سازی طبقات , کفسازی ,

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 94 سه شنبه 17 مرداد 1396 نظرات (0)

آزمایشگاه تخصصی مکانیک خاک

انجام کلیه خدمات مربوط به مطالعه خاک و ژئوتکنیک ، تیپ 2 و 3، اخذ تاییدیه نظام مهندسی در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه
انجام کلیه خدمات حفاری دستی و ماشینی به کمک پرسنل متخصص
بازدید و مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف ژئوتکنیک

مرکز تخصصی آزمایش خاک (ژئوتکنیک) و پایدارسازی گود(نیلینگ)
انجام آزمایش خاک(نوع2و3)-حفاری ماشینی ودستی
پایدارسازی گود و نیلینگ (طراحی،نظارت واجرا)
انجام مطالعات ژئوفیزیک وGPR
انجام آزمایش برش مستقیم برجا و بارگذاری صفحه ای در محل
انجام مطالعات لررزه خیزی و تعیین طیف ویژه طرح

.

ساختمان سازها - آزمایش خاک ، جوش و بتن - آزمایشگاه تخصصی مکانیک خاک

.

آزمایشگاه تخصصی مکانیک خاک , آزمایش خاک , آزمایش مکانیک خاک , آزمایشگاه تخصصی مکانیک خاک , آزمایشگاه خاک , آزمایشگاه مکانیک خاک , انجام آزمایش بارگذاری صفحه ای , انجام آزمایش برش مستقیم , انجام مطالعات لررزه خیزی , پایدارسازی گود و نیلینگ , مطالعه خاک و ژئوتکنیک

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 89 سه شنبه 17 مرداد 1396 نظرات (0)

انجام جوشکاری اسکلت در تهران

انجام کلیه کارهای مربوط به ساختمان در تهران از قبیل جوشکاری پذیرفته می شود.
انجام کلیه کارهای جوشکاری مربوط به سقف زنی, اسکلت بندی ساختمان و غیره ...در تهران پذیرفته می شود.

کارهای استادکاری ساختمان و جوشکاری ساختمان و کارهای بنایی و معماری ساختمانی در تهران پذیرفته می شود .
- جوشکاری داخل ساختمان و ساختن و نصب درب ورودی ساختمان و اتاق و پنجره فلزی و چهارچوب درب اتاق و ساخت انواع کانکس سفارشی
- جوشکاری اسکلت فلزی ساختمان
- لوله کشی ساختمان
- کاشی کاری دیوار و بدنه ساختمان و سرامیک کف
- سیمانکاری و ایزولاسیون و ایزوگام ساختمان
- ساخت و نصب حفاظ پنجره و نرده ساختمان در طرح های مختلف کلاسیک و پست مدرن و سنتی و فرفورجه
- نقاشی داخل ساختمان (رنگ روغن و پلاستیک و اکرولیک و کنتکس و رولکس و کاور )
- اجرای سقف سبک بتنی ویلا (تیرچه بلوک)
- دیوار کشی آجری و سفال

- بازدید رایگان از محل

شماره تماس: 09153053908
علی اکبر باقری

.

ساختمان سازها - خدمات ساختمانی - انجام جوشکاری اسکلت در تهران

.

آگهی ساختمان , انجام جوشکاری , انجام جوشکاری اسکلت در مشهد , انجام کلیه کارهای جوشکاری , جوشکاری , جوشکاری اسکلت فلزی ساختمان , جوشکاری داخل ساختمان , جوشکاری ساختمان , ساخت و نصب حفاظ پنجره و نرده ساختمان , ساختمان , ساختمان سازها , سایت ساختمان , صنعت ساختمان , کارهای بنایی و معماری ساختمانی در مشهد , نصب درب ورودی ساختمان و اتاق و پنجره فلزی , نیازمندی های ساختمان

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 119 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی واگن پارس سنسورها

گزارش کارآموزی واگن پارس سنسورهادسته: برق
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 1055 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 72

این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، که در 72 صفحه تهیه شده استکارخانه واگن پارس تنها واحد تولیدی سازنده خودروهای ریلی می باشد که با سرمایه ای بالغ بر یکصد و چهار صد ریال و با سرمایه گذاری باسازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و راه آهن جمهوری اسلامی ایران احداث

قیمت فایل فقط 7,600 تومان

خرید

کار آموزی واگن پارس سنسورها

 

آشنایی با کارخانه واگن پارس

کارخانه واگن پارس تنها واحد تولیدی سازنده خودروهای ریلی می باشد که با سرمایه ای بالغ بر یکصد و چهار صد ریال و با سرمایه گذاری باسازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و راه آهن جمهوری اسلامی ایران احداث 

شده استوار مهر ماه 1363 تولیدات خود را آغاز نموده است.

محل احداث این کارخانه در کیلومتر 4 جاده اراک-قم می باشد و در زمینی به مساحت 37 هکتار احداث گردیده است که مطابق اساسنامه 60 درصد سهام آن متعلق به راه آهن جمهوری اسلامی ایران می باشد.

هدف از احداث کارخانه جوابگویی به نیاز داخلی در مرحله اول و سپس صادرات بوده است. با توجه به حجم زیاد واردات و صادرات و بارگیری در بنادر نیاز به تاسیس این کارخانه احساس می شده است.این شرکت ابتدا پروژه تولید هزار دستگاه واگن باری ومسافری و تعمیرات2500 دیتگاه واگن باری را با همکاری شرکت اتریشیS.G.p 

شروع نمود که پس از پیروزی انقلاب قرار داد همکاری با شرکت اتریشی لغو و قرار داد جدیدی با شرکت واگن یونیون آلمان منعقد گردید.

با توجه به نیاز عاجل کشور به تجهیزات ریلی تولیدات شرکت واگن پارس رسما از ابتدای نیمه دوم 1363 شروع 

گردید.

تولیدات اصلی کارخانه :

1.واگن مسافری درجه یک

2.واگن مخزن دار مخصوص حمل مایعات نفتی(در دو مدل)

3.واگن حمل گاز  مایع 

4.واگن حمل گندم واگن

5.واگن حمل سنگ آهن(شش محوره و چهار محوره)

6.واگن مسقف

7.واگن کفی

8.واگن شن کش

9.واگن حمل پودرو سیمان

10.واگن لبه کوتاه

11.لوکوموتیو دیزل الکتریک ME10

12.لوکوموتیو دیزل الکتریک آلسترم

لكو موتیو دیزل الكتریك ME10 :

 لكو موتیو دیزل الكتریكME10 ساخت واگن پارس لكو موتیوی است. برای ماموریت های مختلف كه نیروی محركه آن به وسیله برق از طریق ژنراتور تامین میگردد. و بعنوان لكو موتیو مانوری یا كششی در خطوط اصلی با سرعت 100 كیلومتر در ساعت بطور دائم مورد بهربرداری قرار میگیرد.

این لكو موتیو برای موقعیت جغرافیایی با درجه حرارت بین 45 + و 15 – درجه سانتیگراد تا ارتفاع 1800 متر از سطح دریا طراحی شده است. كابین راننده كه تقریبا در وسط قرار دارد راننده را از حداكثر دید وسیع و همه جانبه برخوردار مینماید.

تجهیزات مورد نیاز جهت حركت كنترل و ترمز بطور جداگانه برای هر دو جهت حركت در كابین راننده بطور ضربدری نصب شده است كه از نظر صرفه جویی زمانی در هنگام دور زدن لكو موتیو در ایستگاهها قابل ملاحظه میباشد. در كابین راننده تجهیزات كنترل برق والكترونیك و سیستم علائم اخباری و تجهیزات ضروری مربوط به لكو موتیو تعبیه شده است.

واگن مسافربری درجه یك :

واگن مسافربری درجه(1) با ده كوپه به گنجایش 60 نفر مسافر منطبق با استانداردهای بین المللی راه آهن های اروپا (UIC) مجهز به امكانات رفاهی مانند تهویه مطبوع تخت خواب میزهای تا شو سیستم پیام رسانی نور پردازی و فضای كافی جهت تردد وبار مسافرین طراحی وسخته شده است.

كوپه مهماندار نیز جهت اریه خدمات هر چه بهتر مجهز به كلیه امكانات لازم مانند یخچال، آب  سرد كن ،گرم كن و ... بوده كه این مجموعه بهمراه سرویسهای زیبا و مدرن بهداشتی و نیز قابلیتهای فنی بالا می تواند رفاه و آسایش مسافرین را به بهترین نحو ممكن در طول سفر      تامین نماید.

آرایش و تزئینات داخلی واگن بر اساس هر نوع سلیقه و نیاز قابل طراحی و اجرا می باشد.

واگن مخصوص حمل سنگ آهن (چهار محوره) :

مشخصات كلی :

دو تیر طولی U شكل در طول واگن شاسی اصلی را تشكیل و شبكه ای از سپری های كف و بدنه را شكل  می دهند. كف و بدنه واگن از ورق 8 و 6 میلی متری از جنس(CORTEN_A )میباشد كه در مقابل سایش و زنگ زدگی مقاوم است.

حجم بارگیری واگن 47 متر مكعب، طول بارگیری 10600 میلی متر ، عرض 2950  میلی متر.

بوژی مدل 665llRR از نوع H با سرعت km/h 120

سیستم ترمز از نوع KE_GP_16 كه با هوای فشرده عمل می نماید.

واگن حمل گندم(گنجایش80 متر مكعب) :

مناسب برای حمل گندم و سایر غلات و مواد با دانه بندی ریز

مشخصات كلی :

بدنه از ورق فولادی ST 52_3 به ضخامت 5  میلیمتر ساخته شده است. شاسی از دو تیر طولی تشكیل شده و بدنه توسط  زین و تكیه گاه به آن متصل می شود . بارگیری از طریق چهار دریچه از بالای واگن انجام می گیرد.

تخلیه واگن از زیر از طریق چهار قیف با دریچه های كشویی قابل هدایت از یك طرف واگن    صورت می گیرد.

 واگن به قلاب اتو ماتیك و ضربه گیر و همچنین چهار تامپون با قدرت 350 كیلو نیوتن و كورس نهایی 90 میلیمتر مجهز شده است . 

تعریف عبارت سنسور :

امروز كلمه سنسور به هیچوجه از مفاهیمی از قبیل میكرو پروسسور ، ترانسپیونز (یك میكرو چیپ كامپیوتری بسیار قدرتمند كه می توان مقادیر فوق العاده زیاد اطلاعات را به طور خیلی سریع پردازش نماید) انواع مختلف حافظه و سایر عناصر الكترونیكی به عنوان یكی از لغات وا بسته به دنیای نو آوری های تكنولوژیكی اهمیت كمتری را ندارد . با وجود این سنسور هنوز هم فاقد یك تعریف دقیق است همچنانكه عباراتی از قبیل پروب، بعد سنج (gauge ) ، پیك –آپ یا ترنسدیوسر، مدتها چنین بوده اند . كوششهای زیادی به عمل آمده است تا كثرت تعاریف را محدود نماید . كلمه سنسور یك عبارت تخصصی است كه از كلمه لاتین Sensorium به معنای توانایی حس كردن یا Sensus به معنای حس برگرفته شده است . پس از آشنایی با منشا مفهوم سنسور ، تاكید كردن بر تشابه بین سنسورهای تكنیكی و اندام های حس انسانی واضح به نظر می رسد. شكل زیر این تشابه را نشان می دهد:

word: نوع فایل

سایز:1.03 MB 

تعداد صفحه:72

قیمت فایل فقط 7,600 تومان

خرید

برچسب ها : گزارش کارآموزی واگن پارس سنسورها , دانلود کار آموزی واگن پارس سنسورها , کار آموزی واگن پارس سنسورها , دانلود کار آموزی واگن پارس سنسورها , کارخانه واگن پارس , خودروهای ریلی , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 228 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

کار آموزی سیستم تلویزیون

کار آموزی سیستم تلویزیوندسته: برق
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 4587 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 40

این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، که در 40 صفحه تهیه شده استدر اجرای اصل یكصدوهفتادوپنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران كه به رادیو و تلویزیون اشاره دارد و همچمنین قانون اداره صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران مصوب هشتم دیماه

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

کار آموزی سیستم تلویزیون

 

بسمه تعالی

در اجرای اصل یكصدوهفتادوپنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران كه به رادیو و تلویزیون اشاره دارد و همچمنین قانون اداره صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران مصوب هشتم دیماه 1359 مجلس شورای اسلامی اساسنامه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران كه بشرح زیر می باشد : سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سازمانی است مستقل و زیرنظر قوای سه گانه كشور كه بر طبق قانون اداری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ، قانون خط مشی و مفاد این اساسنامه اداره می شود .

اهداف : هدف اصلی سازمان صدا و سیما بعنوان یك دانشگاه عمومی ، نشر فرهنگ اسلامی ، ایجاد محیط مساعد برای تزكیه و تعلیم انسان و رشد فضائل اخلاقی و شتاب بخشیدن به حركت تكامل انقلاب اسلامی در سراسر جهان می باشد . این اهداف در چهارچوب برنامه های ارشادی ، آموزشی ، خبری و تفریحی تامین می گردد . ریاست سازمان صداو سیما جهت وظایف خود دارای 6 حوزه معاونت می باشد كه عبارتند از :

1- معاونت امور برنامه ها كه مسئوولیت تهیه كلیه طرحها و برنامه های رادیویی و تلویزیونی و ارائه آن به واحد طرح و برنامه و نیز تولید و پخش آن را بر عهده دارد .

2- معاونت سیاسی كه مسئوولیت تهیه ، تنظیم و پخش اخبار و گزارشها را بر عهده دارد . 

3- معاونت آموزشی كه مسئوولیت تربیت نیروی انسانی مورد نیاز سازمان را از طریق دانشكده صدا وسیما بر عهده دارد .

4- معاونت فنی كه مسئولیت انجام كلیه امور مربوط به تجهیزات فنی سازمان شامل تهیه و تامین وسائل و دستگاههای فنی، نگهداری و تعمیرات ، گسترش پوشش رادیویی و تلویزیونی در داخل كشور را بر عهده دارد .

5- معاونت اداری مالی كه مسئولیت تنظیم و اجرای بودجه تامین نیروی انسانی ، امور اداری و حقوقی را بر عهده دارد .

6- معاونت برون مرزی كه مسئوولیت تهیه طرح های رادیویی و تلویزیونی برون مرزی را بر عهده دارد .

معاونت فنی سازمان صدا و سیما خود دارای حوزه های زیر می باشد :

1- اداره كل پشتیبانی فنی

2- اداره كل فرستنده های تلویزیونی 

3- اداره كل فرستنده های رادیویی

4- اداره كل تاسیسات 

واحد پشتیبانی فنی سازمان صداوسیمای اراك زیر نظر اداره كل پشتیبانی فنی سازمان صداوسیما قرار دارد وكارآموزی اینجانب در آنجا انجام شد .

word: نوع فایل

سایز:4.47 MB 

تعداد صفحه:40

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

برچسب ها : کار آموزی سیستم تلویزیون , دانلود کار آموزی سیستم تلویزون , کار آموزی سیستم تلویزون , دانلودکار آموزی سیستم تلویزون , رادیو و تلویزیون , نشر فرهنگ اسلامی , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 228 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

 

گزارش کارآموزی و شرکت میسان

\"گزارشدسته: برق
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 191 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 120

این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، که در 120 صفحه تهیه شده استبا پیشرفت الکترونیک و ایجاد حوزه های تخصص نیاز به مهندسین تکنسین ها و طراحان در عرصه مختلف صنعتی فنی و مهندسی شرکت ها و کارخانجات روز به روز بیشتر می شود

قیمت فایل فقط 10,500 تومان

\"خرید\"

کار آموزی و شرکت میسان

 

فصل اول : آشنای کلی با مکان کار آموزی و شرکت میسان                                          4

فصل دوم : سیستم ها برقی ، باطری و شارژر                                                                  8

سیستم برقی                                                                                                                    11

شناسایی دستگاه تست خط ارت                                                                                      17

باطری و شارژر                                                                                                              34

نمایش گرها                                                                                                                  37

قطع اضطراری هر دو شارژر                                                                                            42

مشخصات فنی تابلو توزیع                                                                                              47

فصل سوم : ابزار دقیق                                                                                                  53

اصطلاحات ابزار دقیق                                                                                                    56

جریان سنج مغناطیسی                                                                                                     66

اندازه گیری مقاومت                                                                                                      73

کلیبراسیون                                                                                                                    89 

فصل چهارم: سیستم کنترل و PLC                                                                            94

ساختار سیستم کنترل                                                                                                      99

کنترل کننده PLC                                                                                                     106 

تنظیم آدرس کارت های ورودی و خروجی                                                                111

فصل پنجم:  نقشه و شکل های ضمیمه                                                                      118

 

 

فصل اول آشنایی کلی با مکان کار آموزی و شرکت میسان : 

تاریخچه

  شركت میسان در تاریخ 16/9/1364 تحت شماره 58306 به ثبت رسیده است.

   نوع و زمینه فعالیت 

 - تجهیزات پالایشگاههای نفت و گاز و پتروشیمی 

- ایستگاههای كمپرسور گاز و تلمبه خانه نفت 

- مونتاژ تجهیزات برق و ابزار دقیق 

- خطوط بزرگ انتقال نفت و گاز و آب 

- نصب تجهیزات نیروگاههای گازی و آبی 

- رنگ آمیزی و سند بلاست و حفاظت كاتودیك 

 

كلیه رشته های فعالیت فوق بصورت EPC میباشند.

 

  پروژه های انجام شده

- احداث شبكه اصلی حلقه كمربندی 30اینچ تهران، شركت ملی گاز ایران

-احداث تسهیلات جمع آوری گاز طبیعی حوزه دالان و احداث خط لوله 16 اینچ به خط لوله سراسری IGNT-II . فیروز آباد فارس ، شركت ملی نفت ایران

- احداث خط لوله 30 اینچ فولاد مباركه اصفهان، شركت ملی گاز ایران

- احداث خط لوله 16 اینچ گرمسار / سمنان، شركت ملی گاز ایران

- نصب قسمتی از تجهیزات مكانیكی و مخازن در پروژه پالایشگاه اراك ، شركت ایتالیایی سایپم

- احداث خط لوله 10 اینچ گاز طبیعی اهر-دوزدوزان، آذربایجان شرقی، شركت ملی گاز ایران

- نصب تجهیزات مكانیكی پروژه پالایشگاه بندر عباسPROCESS AREA “A” ، بندر عباس ، شركت مهندسی و ساختمان نفت ایران

ـ نصب تجهیزات برق پروژه پالایشگاه بندر عباسPROCESS & UTILITY AREAS ، بندر عباس ، شركت مهندسی و ساختمان نفت ایران

ـ نصب تجهیزات ابزار دقیق و وسائل الكترونیكی پروژه پالایشگاه بندر عباس PROCESS & UTILITY AREAS، بندر عباس ، شركت مهندسی و ساختمان نفت ایران

ـ نصب كامل كوره واحد هیدروژن پروژه پالایشگاه بندر عباسشامل مونتاژ سازه های اصلی و فرعی ،دودكش و مشعل به وزن 1325 تن ، بندر عباس ، شركت مهندسی و ساختمان نفت ایران

ـ نصب تكمیلی ابزاردقیق و آماده سازی برای راه اندازی و تصدی عملیات بهره برداری بخش ابزار دقیق به مدت یكسال در واحد فراورش گاز كربچه تركمنستان ، شركت مهندسی و ساختمان نفت ایران

ـ احداث واحد بنزین پروژه پالایشگاه تركمن باشی شامل نصب تجهیزات مكانیكی ,برق ,ابزاردقیق ,آزمایشات ,پیش راه اندازی و كمك در راه اندازی ، تركمنستان ، شركت مهندسی و ساختمان نفت ایران

ـ عملیات ساختمانی و تكمیلی و پیش راه اندازی پروژه قطران شامل كارهای سیویل ,لوله كشی ,نصب تجهیزات مكانیكی ,برق و ابزار دقیق آزمایشات , پیش راه اندازی و كمك در راه اندازی، خنداب / اراك ، مصباح انرژی

 

پروژه های در دست انجام

عملیات ساختمانی و تكمیلی پروژه قطران ، شامل نصب تجهیزات مكانیكی ، برق و ابزار دقیق و سیویل و راه اندازی

 

 word: نوع فایل

سایز:191 KB 

تعداد صفحه:120

قیمت فایل فقط 10,500 تومان

\"خرید\"

برچسب ها : گزارش کارآموزی و شرکت میسان , دانلودکار آموزی و شرکت میسان , تحقیق کار آموزی و شرکت میسان , دانلود کار آموزی و شرکت میسان , سیستم برقی , باطری و شارژر , نمایش گرها , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 155 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر

پاورپوینت بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدردسته: عمران و ساختمان
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 5379 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 38

پاورپوینت بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر شامل ۳8 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر

پاورپوینت بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر شامل ۳8 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه :

بتن پیش تنیده نوعی جدید از ترکیب بتن و فلز می باشد با این تفاوت که فلز (عنصر کششی) بصورت ارادی و کنترل شده تحت کشش قرار می گیرد . در این روش ، از ترک های میکروسکوپی ناشی از خمش اندک بتن تا حد قابل توجهی جلوگیری شده و توانایی آن نیز برای بارگذاری افزایش می یابد . میزان بتن لازم برای تهیه ی آنها نیز کمتر می باشد .

.
 فهرست:

عنوان
بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر
معرفی بتن پیش تنیده
روش های تولید
تیر های پیش تنیده
دال های پیش تنیده
ستون های پیش تنیده
بزرگراه طبقاتی صدر
اجرا
فونداسیون
سرستونها
روش اجرای تابلیه

.

عنوان: بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳8 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

  بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر, پاورپوینت بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر, دانلود پاورپوینت بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر,

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر , بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر , پاورپوینت بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر , دانلود پاورپوینت بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر , بتن , پاورپوینت بتن , دانلود پاورپوینت بتن , بتن پیش تنیده , پاورپوینت بتن پیش تنیده , بزرگراه طبقاتی صدر , پاورپوینت بزرگراه طبقاتی صدر , دانلود پاورپوینت بزرگراه طبقاتی صدر , اجرا بزرگراه طبقاتی صدر , پاورپوینت اجرا بزر

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 140 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

 

پاورپوینت نقش مدیریت خرید و تداركات در یك سازمان بازرگانی و تولیدی(فصل دوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)

 

پاورپوینت نقش مدیریت خرید و تداركات در یك سازمان بازرگانی و تولیدی(فصل دوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)دسته: مدیریت
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 530 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 27

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل دوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی با عنوان نقش مدیریت خرید و تداركات در یك سازمان بازرگانی و تولیدی در حجم 27 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

پاورپوینت نقش مدیریت خرید و تداركات در یك سازمان بازرگانی و تولیدی(فصل دوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)

 

عنوان: پاورپوینت نقش مدیریت خرید و تداركات در یك سازمان بازرگانی و تولیدی(فصل دوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری)کتاب سیستمهای "خرید، انبارداری و توزیع" تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی جزو مهمترین منابع درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم این کتاب با عنوان " نقش مدیریت خرید و تداركات در یك سازمان بازرگانی و تولیدی" می باشد  که در حجم 27 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس-سمینار) درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

اهمیت خرید در سازمانها

سودآوری سازمان

اهداف بخش خرید

اهم اهداف بخش خرید

پنج اصل مورد توجه در خرید عاقلانه و رقابتی

منبع مناسب برای خرید

ارتباط بخش خرید با سایر بخشهای سازمان

اطلاعات مرتبط با بخش خرید

اهم اطلاعاتی كه از بیرون از سازمان به بخش خرید می‌رسد

اهم اطلاعاتی كه از بخشهای درون‌سازمان به بخش خرید می‌رسد

اهم اطلاعاتی كه از بخش خرید به سایر بخشهای سازمان ارائه می‌شود

ارتباط بخشهای مختلف سازمان با بخش خرید

وظایف بخش خرید

مراحل كلی خرید

گامهای اصلی در فرایند خرید خارجی

تعیین سیاستهای خرید در خصوص اخذ قیمت و توافق

انواع سیستمهای خرید

خریدهای برنامه ریزی شده و خریدهای اضطراری

 خریدهای متمركز و غیر متمركز

خریهای جزئی ، خریدهای متوسط و خریدهای عمده

نقشها و وظایف بخش خرید و تداركات

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت نقش مدیریت خرید و تداركات در یك سازمان بازرگانی و تولیدی(فصل دوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی) , دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری , پاورپوینت نقش مدیریت خرید و تداركات در یك سازمان بازرگانی و تولیدی (فصل دوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی) , دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل دوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی با عنوان نقش مدیریت خرید و تداركات در یك سازمان باز

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 75 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

دانلود تحقیق جامع و کامل شایستگی مدیران

دانلود تحقیق جامع و کامل شایستگی مدیراندسته: مدیریت
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 1353 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 44

دانلود تحقیق جامع و کامل شایستگی مدیران در تعداد 44 صفحه همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه کار تحقیقی رشته مدیریت

قیمت فایل فقط 14,000 تومان

خرید

دانلود تحقیق جامع و کامل شایستگی مدیران

 

عنوان: دانلود تحقیق جامع و کامل شایستگی مدیران

دسته: مدیریت

فرمت: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحه: 44 اسلاید

این فایل شامل تحقیقی جامع و کامل در زمینه " شایستگی مدیران "می باشد که در تعداد 44 صفحه با فرمت word تهیه شده است که می تواند به عنوان کار تحقیقی رشته مدیریت (گرایشهای مختلف) مورد استفاده قرار گیرد. در تهیه این فایل از انواع منابع داخلی و خارجی معتبر استفاده نیز شده است. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

 

فهرست مطالب

 

مقدمه

اثربخشی

تعاریف شایستگی

اهمیت شایستگی

رویکردهای عمده و متفاوت شایستگی مدیریت

تحقیقات مربوط به شایستگیهای مدیریت

اجزای اصلی یک سیستم مبتنی بر شایستگی

ابعاد شایستگی

تعاریف اثربخشی

رابطه بین شایستگی و اثربخشی

مدیریت بر مبنای شایستگی

ویژگیهای نظام مدیریت بر مبنای شایستگی

جنبه های شایستگی

مدل شایستگی

خصوصیات مدل های شایستگی

انواع مدلهای قابلیتهای مدیران

نتیجه گیری

منابع

قیمت فایل فقط 14,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود تحقیق جامع و کامل شایستگی مدیران , شایستگی مدیران , انواع مدلهای شایستگی مدیران , دانلود تحقیق جامع و کامل شایستگی مدیران , اثربخشی , تعاریف شایستگی , اهمیت شایستگی , رویکردهای عمده و متفاوت شایستگی مدیریت , تحقیقات مربوط به شایستگیهای مدیریت , اجزای اصلی یک سیستم مبتنی بر شایستگی , ابعاد شایستگی , تعاریف اثربخشی , رابطه بین شایستگی و اثربخشی , مدیریت بر مبنای شایستگی , ویژگیهای نظام مدیریت بر

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 151 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت سیستمهای لیزری در فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی

پاورپوینت سیستمهای لیزری در  فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازیدسته: عمران و ساختمان
بازدید: 11 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1407 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 30

پاورپوینت سیستمهای لیزری در فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی شامل ۳0 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت سیستمهای لیزری در  فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی

 

 

پاورپوینت سیستمهای لیزری در  فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی  شامل ۳0 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

.
مقدمه :

 

ایجاد شیب مناسب، تراز کردن و عمود کردن سطوح در فعالیتهای عمرانی از مهم‌ترین دغدغه‌ دست‌اندرکاران این حرفه است. در مورد مصالح ساختمانی، مقاومت مصالح ساختمانی و ستونها و سازه ها در صورتی که در جای مناسب قرار نگیرد به شکل ایده ال و محاسبه شده در طراحی، نخواهد بود. امروزه با افزایش ساخت و سازها و ساخت بلند مرتبه ها  و افزایش  ابعاد ساختمان،  اندازه‌‌گیری با  وسایل مرسوم تولید خطای بالایی می‌کند. علاوه بر این تمایل بازار به سوی سازه هایی با ساختار جدید و گاهاَ پیچیده و طبعاَ دقت بالا و استانداردهای جهانی است¬¬. بنابراین نیاز است که مجریان طرح ها و پروژه های مختلف مجهز به ابزار و تجهیزات  جدید و به روز باشند تا هم بتوانند با رقیبان خود برای داشتن سهم در بازار کار رقابت کنند و درعین حال رضایت مشتری های خود را بدست بیاورند.

 


.
 فهرست:

 

عنوان
سیستمهای لیزری در  فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی
مقدمه
هدف از بکار بردن این تجهیزات جدید
مهم ترین کاربرد لیزر اندازه گیری فاصله ، تراز یابی و تطابق است
معماری  داخلی ساختمان:
انواع متر لیزری
 نمونه ای از کاربرد مترهای لیزری
موارد کاربرد لیزر متعامد
موارد کاربرد کراس لیزر در ساختمان سازی
کاربردهای لیزر نقطه ای
نمونه های کاربرد لیزر نقطه ای در ساختمان سازی
فعالیتهای عمرانی خارج از ساختمان
مزایای انجام عملیات ترازیابی به روش لیزری:
کاربردهای ترازیاب لیزری دوار:
نمونه های مختلف از کاربرد  لیزرها

 

.

 

عنوان: سیستمهای لیزری در  فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی

 

فرمت: پاورپوینت

 

تعداد صفحات: ۳0 اسلاید

 

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

 

.

 

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 

۲۰۱۶-۱۰-۲۳_۸-۵۰-۲۰

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت سیستمهای لیزری در فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی , سیستمهای لیزری در فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی , پاورپوینت سیستمهای لیزری در فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی , دانلود پاورپوینت سیستمهای لیزری در فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی , سیستمهای لیزری در فعالیتهای عمرانی , پاورپوینت سیستمهای لیزری در فعالیتهای عمرانی , دانلود پاورپوینت سیستمهای لیزری در فعالیتهای عمرانی , سیستمهای لیزری درساختمان ساز

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 98 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت آشنایی با معماری معاصر

پاورپوینت آشنایی با معماری معاصردسته: معماری
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2313 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 37

پاورپوینت آشنایی با معماری معاصر شامل ۳۷ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت آشنایی با معماری معاصر

پاورپوینت آشنایی با معماری معاصر شامل ۳۷ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
چکیده:

فرانک اون گهری در ۲۸ فوریه ۱۹۲۹ در تورنتو کانادا متولد شد. نام مذهبی اش ابراهیم بود و محض خنده او را ماهی ( (fish صدا می کردند. بلافاصله پس از جنگ دوم جهانی کانادا را ترک کرد و با خانواده اش در لوس آنجلس اقامت گزید، آن هم نه در یک خانه ی ویلایی واقع در حومه سرسبز شهر که در مرکز شهری با تراکم جمعیت بالا و خطرناک.
در کالیفرنیا نام خانوادگی اش را از گلدبرگ تغییر داد و تا اندازه ای با محیط سینمایی درخشان هالیوود آشنا گردید. در سال ۱۹۵۲ در سن ۲۳ سالگی همچون اردکی بیرون از آب است. در این هنگام خانم آنیتاسنایدر با درآمدی معمولی برای تامین مخارج زندگی مستقل خویش با او آشنا گردید و ازدواج کرد و در یافتن مسیری برای زیستن با فروتنی به کمک وی شتافت.
در این پاورپوینت به بررسیرزندگی  فرانک اون گهری  ، می پردازیم .

.
فهرست:

عنوان
آشنایی با معماری معاصر
فرانك گهری
آثار وی
کتابخانه ی دانشگاه پرینستون
روند طراحی و اجرا
شکل‌ها و مصالح
نظرات دیگران درباره او
ساختمان IAC در نیویورک
تالار والت دیسنی» در لس‌آنجلس - كالیفرنیا
هتل ماركز دو ریسكال» در اسپانیا

.

عنوان: آشنایی با معماری معاصر

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳۷ اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۳_۱۱-۴۵-۰۹

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت آشنایی با معماری معاصر , آشنایی با معماری معاصر , پاورپوینت آشنایی با معماری معاصر , دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری معاصر , معماری معاصر , پاورپوینت معماری معاصر , دانلود پاورپوینت معماری معاصر , زندگی فرانک اون گهری , پاورپوینت زندگی فرانک اون گهری , دانلود پاورپوینت زندگی فرانک اون گهری , آثارفرانک اون گهری , پاورپوینت آثارفرانک اون گهری , دانلود پاورپوینت آثارفرانک او

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 137 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت کفپوش های ساختمانی

پاورپوینت کفپوش های ساختمانیدسته: معماری
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 555 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 30

پاورپوینت کفپوش های ساختمانی شامل ۳0 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت کفپوش های ساختمانی

پاورپوینت کفپوش های ساختمانی شامل ۳0 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

کف پوش یک کلمه جامع برای پوشش دائمی کف زمین و یا برای عمل نصب چنین پوشش هایی است. پوشش روی زمین کلمه است که به طور کلی به هر کالای از پیش آماده شده گفته می شود که بروی زمین برای فراهم سازی سطح مناسب راه رفتن قرار می گیرد. هر دو کلمه می توانند به جای همدیگر به کار روند اما پوشش روی زمین بیشتر به کالاهایی که به صورت آزاد بروی زمین قرار می گیرند گفته می شوند. کالا هایی که تقریبا همیشه به عنوان پوشش روی زمین طبقه بندی می شوند شامل فرش، قالیچه های محلی، و یا کف پوش های ارتجاعی مثل linoleum or vinyl flooring .و کالاهایی که عموما به آنها کف پوش گفته می شود شامل کف پوش های چوبی سرامیک، سنگ، موزائیک و پوشش های شیمیایی یکپارچه می شود. در این پاورپوینت به بررسی کفپوش های ساختمانی ، می پردازیم .

.
فهرست:

عنوان
کفپوش های ساختمانی
مقدمه
شرکت های فعال
کف پوش های چوبی
کف پوش های سخت
کف پوش های شیمیایی یکپارچه
کف پوش های مقاوم
کف پوش های پیاده رو
مشکلات رایج کف پوش ها
کفپوش لمینیت
کفپوش بامبو
کفپوش مرمر
کفپوش Vinyl PVC
كاشی های كف چرمی
کف پوش های ارتجاعی

.

عنوان: کفپوش های ساختمانی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳0 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۳_۱۲-۰۰-۳۶

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت کفپوش های ساختمانی , کفپوش های ساختمانی , پاورپوینت کفپوش های ساختمانی , دانلود پاورپوینت کفپوش های ساختمانی , کفپوش , پاورپوینت کفپوش , دانلود پاورپوینت کفپوش , انواع کفش پوش های ساختمانی , پاورپوینت انواع کفش پوش های ساختمانی , دانلود پاورپوینت انواع کفش پوش های ساختمانی , مشکلات کف پوش ها , پاورپوینت مشکلات کف پوش ها , دانلود پاورپوینت مشکلات کف پوش ها , کف پوش های چوبی

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 172 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول )

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول )دسته: معماری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2165 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 30

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول ) شامل ۳0 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول )

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول ) شامل ۳0 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

تحولات انقلاب صنعتی در جهان باعث گردید که شهرها از نظر فضای سبز خارج از الگوی ارگانیک قبلی که پاسخگوی نیازهای اکولوژیک بود، تکوین یابد. در تعریف کنونی فضای سبز شامل آن بخش از مناطقی می شود که دارای گیاهان و یا هر گونه سبزینگی اعم از درختان، گلها و چمن ها را در بر داشته باشد
در این پاورپوینت به بررسی نقش درخت و فضای سبز در معماری ، می پردازیم .

.
فهرست:

عنوان
نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول)
اولین جنگل عمودی در میلان
اصول طراحی فضای سبز در محیط های مسکونی
تاثیرات گیاهان در بهسازی شرایط زیست
پیشنهادات برای کاهش صدا
مبانی طراحی فضای سبز
بام های سبز
ویژگی های بام سبز شهری

.

عنوان: نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول)

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳0 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۳_۱۲-۱۴-۱۴

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری (بخش اول ) , نقش درخت و فضای سبز در معماری , پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری , دانلود پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری , نقش درخت در معماری , پاورپوینت نقش درخت در معماری , دانلود پاورپوینت نقش درخت در معماری , نقش فضای سبز در معماری , پاورپوینت نقش فضای سبز در معماری , دانلود پاورپوینت نقش فضای سبز در معماری , مبانی طراحی فضای سبز , پاورپوینت مبانی طراح

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 167 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی شرکت مخابرات

گزارش کارآموزی شرکت مخابراتدسته: برق
بازدید: 9 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 152 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 35

این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، که در 35 صفحه تهیه شده استواكنش هر موجود زنده در برابر محیط و اجتماع خود بر اساس یك سلسله اطلاعات صورت می گیرد و این اطلاعات فراهم نمی گردد جز با برقراری ارتباط با محیط و همنوع خویش

قیمت فایل فقط 5,300 تومان

خرید

کارآموزی شرکت مخابرات  

 

فهرست مطالب

فصل اول 

 

اهمیت ونقش ارتباطات و مخابرات در جامعه                             صفحه 1

 

تاریخچه ارتباط مخابراتی در ایران                                            ص     3  

 

ارتباطروستایی در ایران                                                            ص     7   

 

واحد اندازه گیری ترافیك                                                       ص    8  

 

مراكز هرمینگ                                                                         ص   10  

 

طرح مجتمع                                                                           ص    11 

 

تكنولیژی انتقال در روستا                                                        ص    15  

 

بررسی فنی مدل خزری                                                         ص    18  

 

مدل كوهستانی                                                                     ص   22   

 

مدل بیابانی                                                                          ص 28                

 

فصل اول  

 

نقش ارتباطات و مخابرات

 

اهمیت و نقش ارتباطات و مخابرات در جامعه

 

واكنش هر موجود زنده در برابر محیط و اجتماع خود بر اساس یك سلسله اطلاعات صورت می گیرد و این اطلاعات فراهم نمی گردد جز با برقراری ارتباط با محیط و همنوع خویش . بدین ترتیب هرچه امكانات ارتباطی وسیع تر و پیشرفته تر باشد دستیابی به منابع اطلاعاتی افزونتر خواهد بود و به تبع داشتن اطلاعات غنی فرد یا جامعه را دارای پویایی و تحرك سریعتر و معقول تری می نماید.

 

دستیابی به اطلاعات صحیح مطمئن و سریع در اتخاذ تصمیم گیری ها از اعتبار بالایی برخوردار است كه در نتیجه ارتباط سالمی را طالب است. غالبا برقراری ارتباط و كسب اطلاعات خارج از قلمرو مشاهده مستقیم و تماس شخصی نیاز به امكانات ویژه ای دارد. از میان طیف وسیع امكانات ارتباطی می توان از مخابرات به مفهوم متعارف در جامعه كنونی نام برد.

 

صور ابتدایی ارسال خبر . افروختن آتش و ایجاد دود بر فراز كوهها . نواختن طبل و قاصدان پیاده یا سواره بوده است. اما از سال 1840 كه الفبای مورسی تلگراف مورد استفاده قرار گرفت پیشرفت تكنولوژی مخابرات سرعت زاید الوصفی داشته است بطوریكه امروزه مخابرات بعنوان سریعترین روش شناخته شده انتقال اطلاعات مهم و بنا بر تعبیری متضمن غنای فكری جوامع سیاسی و تسریع كننده آهنگ پیشرفت در عرصه های گوناگون اقتصادی . فرهنگی و اجتماعی نقش ارزشمند و والایی را نصیب خود ساخته. بنحویكه توسعه و گسترش تكنولوژی مخابرات از جمله عوامل مهم پیشرفت و ترقی آنها قلمداد می گردد. بعبارت دیگر تا كشوری به تكمولوژی پیشرفته مخابراتی و سیستمهای نوین این صنعت قرن دست نیابد و تجهیز نگردد به مفهوم واقعی و حقیقی به توسعه و ترقی دست نخواهد یافت و به راهیابی در قافله پر شتاب كشورهای مترقی نائل نخواهد شد.

 

جدا از مطلب بالا و در واقع مهمتر از این مسائل رسالت ارزشمندی است كه در جوامع بشری بر دوش مخابرات قرار گرفته و الحق مخابرات هم بخوبی از عهده آن بر آمده است و آن بیدار ساختن و آگاهی دادن به ملت های ستمدیده و عقب نگه داشته شده در راه مبارزه و مقابله با قدرت های زورگو و استكباری جهانی برای بدست آوردن آمال آزادیخواهی و اعمال قدرتهای مردمی خویش است كه تجلی بارز و زندئه آن در جمهوری اسلامی طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی ایران ظاهر گردیده است.

 

بنابر علل بالا ئو بسیاری از دلایل دیگر امروزه ملت ها بسیج شده اند تا در زمینه تولید و استفاده از تكنیك های پیشرفته مخابراتی طرح های گسترده و نوینی را اجرا نمایند و در این راستا شركت مخابرات استان مركزی با توجه به موقعیت حساس استان به لحاظ داشتن مجتمع ها و مراكز عظیم صنعتی و تجاری در جهت تسهیل و تحقق موارد فوق و توسعه مخابرات نقش مهم و بسزایی را ایفا نموده است.

تاریخچه اتباط مخابراتی در ایران

 

15 سال پس از ارسال علائم الكتریكی توسط مورس در ساعت 8 روز  24 ماه مه 1844 میلادی اولین خط تلگرافی بین تهران و اردوگاه چمن سلطانیه مورد بهره برداری واقع گردید این خط در سال 1243 از طریق جلفا به روسیه متصل گردید.

امپراطوری استعماری انگلیس به منظور حفظ مستعمرات خود خصوصا در هندوستان نیاز شدیدی به خطوط تلگرافی داشت و با پا فشاری خود نظر موافق دولت ایران را برای احداث خطوط تلگرافی خانقین . باختران. همدان. تهران. شیراز و بوشهر كسب نمود تا از طریق كابل دریایی بین بوشهر تا مرزهای شرقی ایران ارتباط داشته و به خط هندوستان متصل شود.

word: نوع فایل

سایز:152 KB 

تعداد صفحه:35

قیمت فایل فقط 5,300 تومان

خرید

برچسب ها : گزارش کارآموزی شرکت مخابرات , دانلود کارآموز ی شرکت مخابرات , کارآموز ی شرکت مخابرات , دانلود کارآموز ی شرکت مخابرات , تاریخچه ارتباط مخابراتی , ارتباطروستایی در ایران , واحد اندازه گیری ترافیك , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 125 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران

پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایراندسته: عمران و ساختمان
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2599 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 31

پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران شامل ۳1 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقد

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران

پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران شامل ۳1 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

بررسی تاریخچه شهرنشینی در دنیا نشان می دهد که ایران دارای قدمتی طولانی در تاریخ شهرنشینی جهان است. با وجود اینکه قبل از ساسانیان ، شهرنشینی با تشکیل حکومت مادها آغاز شد و در دوره سلوکیان ، شهرهای خود فرمان و مستقل ظاهر شدند (اشرف ، 1353) با این حال بیشتر شهرهای دوره باستانی در زمان ساسانیان به وجود آمده اند. طبق مطالعات لکارت بسیاری از شهرهای بزرگ ایران یا در دوره ساسانیان بنا شده اند (مانند قزوین ، نیشابور ، اردبیل و تبریز) ، یا اینکه در این دوران گسترش و رونق یافته اند ، که شهرهایی چون شیراز ، کرمانشاه ، یزد و کرمان را شامل می‌شود (در کوش ، 1364).
پس از فتح ایران به وسیله مسلمین ، طرز تفکر و عقاید اسلامی در فرهنگ شهرنشینی و نحوه ارتباط روستا با شهر رسوخ کرد. ایجاد مسجد به عنوان مهمترین ساختمان شهر و شباهتهای فرهنگی، اقتصادی شهر و روستا (با توجه به عقاید اسلامی) دو خصیصه بارز شهرهای اسلامی است. به طور کلی در دوران اسلامی به دلیل وسعت نفوذ آن در مناطق مختلف و گسترش بارز مبادلات ، شهرنشینی رونق فراوان یافت (در کوش ، 1364) . با تهاجم مغولان شهرنشینی در ایران رو به زوال رفت و تنها در دوران غازان خان رونق نسبی به شهرها بازگشت. در دوران صفویه نیز شهرنشینی در ایران رونق یافت و اعتقادات مذهبی حکام بر کالبد شهر نیز تأثیر گذاشت (حبیبی ، 1375) در دوران معاصر نیز به تبعیت از الگوهای شهرنشینی و شهرسازی غربی و به دنبال نفوذ اتومبیل به داخل شهرها، اقدامات عمرانی بسیاری در شهرها صورت گرفت ، که عمده این اقدامات درون‌زا نبوده‌اند. در این پاورپوینت به بررسی تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران، می پردازیم ..

.
فهرست:

عنوان
تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران
مقدمه
توزیع جغرافیائی جمعیت شهری
نسبت شهرنشینی
اهمیت مطالعه‌ی تاریخ
عوامل مؤثر در شکل‌گیری شهر
دوران‌های تاریخی شهرنشینی
دو نظریه در باب یکجانشینی
عناصر شهر یونانی
شهرهای رومی
شهرهای رومی
شهرهای رومی: رُم
قرون وسطا
عناصر شهر قرون وسطایی
عناصر اصلی شهرسازی رنسانس
فرآیند شهرگرایی، شهرنشینی و شهرسازی ایران

.

عنوان: تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 31 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۳_۱۳-۰۲-۱۳

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران , تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران , پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران , دانلود پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران , تاریخ شهر و شهرنشینی , پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی , دانلود پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی , تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان , پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان , تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان , تاریخ شهر و

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 59 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم)

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم)دسته: معماری
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1782 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 32

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم) شامل ۳2 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خ

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم)

پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم) شامل ۳2 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

تحولات انقلاب صنعتی در جهان باعث گردید که شهرها از نظر فضای سبز خارج از الگوی ارگانیک قبلی که پاسخگوی نیازهای اکولوژیک بود، تکوین یابد. در تعریف کنونی فضای سبز شامل آن بخش از مناطقی می شود که دارای گیاهان و یا هر گونه سبزینگی اعم از درختان، گلها و چمن ها را در بر داشته باشدطراحان هلندی شهر سبزی را برای گوانژوی کره جنوبی طراحی کرده اند که در آینده به عنوان الگوی پروژه های شهری دوستدار محیط زیست جهان معرفی خواهد شد.
این شهر کوچک در فاصله 35 کیلومتری سئول در کره جنوبی ساخته می شود و به نظر می آید که ایده اصلی طراحی آن به فیلمهای علمی - تخیلی باز می گردد.
پیش بینی می شود این شهر کوچک در سال 2011 تکمیل شده و حدود 77 هزار تن را نیز در  خود جای دهد.قسمتهای اصلی این شهر شامل دو مرکز بزرگ به همراه فضاهای مسکونی، فرهنگی، اداری، تجاری، تفریحی و آموزشی است که بر روی سقف آنها پرچینهای فوق مدرنی ساخته  می شود که سهم قابل توجهی در کاهش مصرف انرژی و مصرف آب و همچنین بهبود  سیستم تهویه مطبوع خواهند داشت.
برجهای مسکونی و اداری که در این شهر ساخته می شوند همچون تپه های سرسبزی  خواهند بود که در بدنه خارجی آنها از تنوع قابل توجهی گیاهی استفاده خواهد شد.همچنین آبیاری گیاهان در طبقات مختلف این برجها با استفاده از مدرنترین تکنیکها صورت  می گیرد تا ضمن کاهش هزینه ها، بیش از پیش بر افزایش فضاهای سبز مجموعه افزوده شود. 
در این پاورپوینت به بررسی نقش درخت و فضای سبز در معماری ، می پردازیم .

.
فهرست:

عنوان
نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم)
شهر سبز
كلبه دو طبقه درختی
تاثیرونقش درختان درفضای سبزومنظرشهری
انواع دیواره های مورد استفاده در فضای سبز
انواع دیواره ها
انواع دیواره ها بر حسب مصالح ساختمانی
تعدادی از گیاهانی که به عنوان پرچین یا دیواره سبز کاربرد دارند:
خانه های كوهستانی

.

عنوان: نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم)

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳2 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

   نقش درخت و فضای سبز در معماری, پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری, دانلود پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری,

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری(بخش دوم) , نقش درخت و فضای سبز در معماری , پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری , دانلود پاورپوینت نقش درخت و فضای سبز در معماری , نقش درخت در معماری , پاورپوینت نقش درخت در معماری , دانلود پاورپوینت نقش درخت در معماری , نقش فضای سبز در معماری , پاورپوینت نقش فضای سبز در معماری , دانلود پاورپوینت نقش فضای سبز در معماری , مبانی طراحی فضای سبز , پاورپوینت مبانی طراح

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 195 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت شرایط عمومی پیمان

پاورپوینت شرایط عمومی پیماندسته: عمران و ساختمان
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 197 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 41

پاورپوینت شرایط عمومی پیمان شامل ۴۱ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

پاورپوینت شرایط عمومی پیمان

پاورپوینت شرایط عمومی پیمان شامل ۴۱ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

پیمان مجموعه اسناد و مدارکی است که در ماده ۲ موافقت نامه پیمان درج شده است . موافقت نامه سندی است که مشخصات اصلی پیمان ، مانند مشخصات دو طرف ، موضوع ، مبلغ و مدت پیمان در آن بیان شده است . شرایط عمومی ، مفاد همین متن است که شرایط عمومی حاکم بر پیمان را تعیین میکند . شرایط خصوصی، شرایط خاصی است که به منظور تکمیل شرایط عمومی ، برای این پیمان ، با توجه به وضعیت و ماهیت آن ، تنظیم شده است . موارد درج شده در شرایط خصوصی ، هیچ گاه نمی تواند مواد شرایط عمومی را نقض کند .

.
فهرست:

عنوان
شرایط عمومی پیمان
فصل اول تعاریف و مفاهیم
ماده ۱ . پیمان
ماده ۲. موافقت نامه
ماده ۳. شرایط عمومی
ماده ۴. شرایط خصوصی
ماده ۵ . برنامه زمانی اجرای کار
ماده ۶. کارفرما
ماده ۷. پیمانکار
ماده ۸. مدیر طرح
ماده ۹. مهندس مشاور ، مهندس ناظر
ماده ۱۰. رئیس کارگاه
ماده ۱۱. پیمانکار جزء
ماده ۱۲. کار ، کارگاه ، تجهیز ، و برچیدن کارگاه
ماده ۱۳. مصالح ، تجهیزات، مصالح و تجهیزات پای کار ، ماشین آلات و ابزار ، تاسیسات و ساختمان های موقت ، وسایل
ماده ۱۴-برآورد هزینه اجرای کار ، مبلغ پیمان ، مبلغ اولیه پیمان ، مبلغ نهایی پیمان ، ضریب پیمان ، نرخ پیمان ، مدت پیمان ، مدت اولیه پیمان ، متوسط کارکرد فرضی ماهانه
ماده ۱۵. روز ، ماه ، تاریخ ها ، مفرد و جمع ، عنوان ها
فصل دوم(تاییدات  و تعهدات پیمانکار)
ماده ۱۶. تاییدات پیمانکار
ماده ۱۷. کارکنان
ماده ۱۸-مسئولیت حسن اجرای کار ، برنامه کار ، گزارشی پیشرفت کار ، هماهنگی با پیمانکاران دیگر ، رئیس کارگاه
ماده ۱۹-کنترل نقاط نشانه ، پیاده کردن نقشه ها ، اندازه گیری
ماده ۲۰. تجهیز کارگاه ، تدارک مصالح ، تجهیزات و ماشین آلات
ماده ۲۱.حفاظت از کار و شخص ثالث ، بیمه کار ، مراقبت های لازم
ماده ۲۲. ترتیب گردش مدارک ، نقشه ها و ابلاغ دستور کارها
ماده ۲۳. حفاظت تاسیسات زیر بنایی و تغییر وضع آنها
ماده ۲۴. واگذاری ، پیمانکاران جزء
ماده ۲۵.اجرای کار در شب
ماده ۲۶.آثار تاریخی و اشیای عتیقه
ماده ۲۷.اقامتگاه قانونی

.

عنوان: شرایط عمومی پیمان

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۴۱ اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 شرایط عمومی پیمان, پاورپوینت شرایط عمومی پیمان, دانلود پاورپوینت شرایط عمومی پیمان,

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت شرایط عمومی پیمان , پاورپوینت ساختمان , پاورپوینت سازه , پاورپوینت شرایط عمومی پیمان , پاورپوینت مهندسی ساختمان , پاورپوینت مهندسی عمران , پاورپوینت موافقت نامه , پاورپوینت موافقت نامه پیمان , دانلود پاورپوینت ساختمان , دانلود پاورپوینت سازه , دانلود پاورپوینت شرایط عمومی پیمان , دانلود پاورپوینت مهندسی ساختمان , دانلود پاورپوینت مهندسی عمران , دانلود پاورپوینت موافق

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 218 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت شرایط عمومی پیمان (قسمت دوم)

پاورپوینت شرایط عمومی پیمان (قسمت دوم)دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 203 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 44

پاورپوینت شرایط عمومی پیمان (قسمت دوم) شامل ۴۴ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خر

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

پاورپوینت شرایط عمومی پیمان (قسمت دوم)

پاورپوینت شرایط عمومی پیمان (قسمت دوم) شامل ۴۴ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

پیمان مجموعه اسناد و مدارکی است که در ماده ۲ موافقت نامه پیمان درج شده است . موافقت نامه سندی است که مشخصات اصلی پیمان ، مانند مشخصات دو طرف ، موضوع ، مبلغ و مدت پیمان در آن بیان شده است . شرایط عمومی ، مفاد همین متن است که شرایط عمومی حاکم بر پیمان را تعیین میکند . شرایط خصوصی، شرایط خاصی است که به منظور تکمیل شرایط عمومی ، برای این پیمان ، با توجه به وضعیت و ماهیت آن ، تنظیم شده است . موارد درج شده در شرایط خصوصی ، هیچ گاه نمی تواند مواد شرایط عمومی را نقض کند .

.
فهرست :

مقدمه
فصل سوم
تعهدات و اختیارات کارفرما
ماده ۲۸. تحویل کارگاه
ماده ۲۹. تغییر مقادیر کار، قیمت های جدید ، تعدیل نرخ پیمان
ماده ۳۰. تغییر مدت پیمان
ماده ۳۱.مدیرت اجرا
ماده ۳۲. نظارت بر اجرای کار
ماده ۳۳.مهندس ناظر
فصل چهارم
تضمین ، پرداخت ، تحویل کار
ماده ۳۴. تضمین انجام تعهدات
ماده۳۵. تضمین حسن انجام کار
ماده ۳۶. پیش پرداخت
ماده ۳۷. پرداخت ها
ماده ۳۸. پرداخت های ارزی
ماده ۳۹.تحویل موقت
ماده ۴۰.صورت وضعیت قطعی
ماده ۴۱. تحویل قطعی
ماده ۴۲.مسئولیت های دوره تضمین
فصل پنجم
حوادث قهری ، فسخ ، ختم ، تعلیق ، هزینه تسریع ، خسارت تاخیر ، تسویه حساب ، حل اختلاف
ماده ۴۳. بروز حوادث قهری
ماده ۴۴. ممنوعیت قانونی
ماده ۴۵. حقوق انحصاری ثبت شده

.

عنوان: شرایط عمومی پیمان (قسمت دوم)

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۴۴ اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 شرایط عمومی پیمان, پاورپوینت شرایط عمومی پیمان, دانلود پاورپوینت شرایط عمومی پیمان,

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت شرایط عمومی پیمان (قسمت دوم) , شرایط عمومی پیمان , پاورپوینت شرایط عمومی پیمان , دانلود پاورپوینت شرایط عمومی پیمان , تعهدات و اختیارات كارفرما , پاورپوینت تعهدات و اختیارات كارفرما , دانلود پاورپوینت تعهدات و اختیارات كارفرما , شرایط خاص پیمان , پاورپوینت شرایط خاص پیمان , دانلود پاورپوینت شرایط خاص پیمان , مهندسی عمران , ساختمان , سازه , پاورپوینت مهندسی ساختمان , پاورپوینت مهندسی عمران

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 59 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاد

پاورپوینت شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاددسته: عمران و ساختمان
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 29086 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 37

پاورپوینت شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاد شامل ۳۷ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاد

پاورپوینت شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاد شامل ۳۷ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
چکیده:

بزرگترین سازه راس در بین برجهای مخابراتی دنیا و اصلی ترین بخش برج از نظر بهره برداری بوده و از تراز ۵/۲۴۷ تا ارتفاع ۳۱۵ متر درپیرامون بدنه اصلی در ۱۲ طبقه نصب گردید.سازه فضاکار از نوع اسکلت فلزی با وزنتقریبی ۲۰۰۰ تن می باشد.ارتفاع سازه در حدود ۷۰ متر و بیشترین قطر آن ۶۰ متر می باشد . اتصالات : از نوع اصطکاکی با استفاده از پیچ و مهره های مقاومت بالا.نمای سازه متشکل از یک سبد فضایی است که اعضا آن تشکیل لوزی و مثلث های زیبایی می دهد و ما بین آنها نمای شیشه ای سازه راس برج اجرا می شود.
.

فهرست:

عنوان
شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاد
سازه فولادی راس برج میلاد
کاربری طبقات سازه راس
ویژگیهای سازه Stage 1
برشکاری ستون ها
ساخت قطعات صلیبی ( ورقهای اتصال تیر به ستون )
انتقال مختصات سوراخ ها بر روی ستون ها
انجام عملیات سوراخ کاری با استفاده از دریل رادیال
انجام عملیات سوراخ کاری با استفاده از بورینگ ماشین
مسائل اجرایی روند ساخت  ستونهای سازه STAGE 1
پایان عملیات ساخت قطعات سازه و انتقال آنها به محل کارگاه پیش مونتاژ
پایان پیش مونتاژ سازه STAGE1 در کارخانه سازنده
مونتاژ پای برج سازه STAGE 1
نصب تجهیزات بالابری سنگین
عملیات بالابری مرحله اول
پیش مونتاژ مرحله دوم
بالابری سنگین مرحله دوم
مهندسی ساخت گره های سبد
برشکاری منحنی جدار داخل لوله ها
پیش مونتاژ مرحله سوم
کنترلهای نقشه برداری پیش مونتاژ مرحله سوم
مونتاژ پای برج سازه مرحله سوم
ویژگیهای عملیات مونتاژ پای برج سازه مرحله سوم
تجهیزات بالابری مرحله سوم
عملیات بالابری STAGE 3  بزرگترین عملیات بالابری سنگین در دنیا
ویژگیهای منحصر به فرد عملیات بالابری STAGE 3
نصب مرحله چهارم
نصب مرحله پنجم

.

عنوان: شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاد

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳۷ اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاد, پاورپوینت شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاد, دانلود پاورپوینت شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاد,

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاد , پاورپوینت پیش مونتاژ بالابری برج میلاد , پاورپوینت ساختمان , پاورپوینت سازه , پاورپوینت سازه فولادی راس برج میلاد , پاورپوینت شیوه های اجرایی ساخت برج میلاد , پاورپوینت شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاد , پاورپوینت مهندسی ساختمان , پاورپوینت مهندسی عمران , پاورپوینت نصب سازه راس برج میلاد , پیش مونتاژ بالابری برج می

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 167 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش کار آموزی شرکت برق

گزارش کار آموزی شرکت برقدسته: برق
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 1588 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 55

این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، که در 55 صفحه تهیه شده استپیشرفت صنعتی ودرنتیجه ، بالا رفتن استاندارد زندگی بشرتوسعه منابع انرژی واستفاده ار آنها امكان پذیر می گرداند با افزایش مصرف انرژی ، منابع انرژی نیزاز لحاظ تنوع ومیزان تولید افزایش یافته است

قیمت فایل فقط 6,500 تومان

خرید

گزارش کار آموزی شرکت برق  

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                                                           صفحه 

فصل اول : مقدمه                                                                                                                       1

- تاریخچه صنعت برق                                                                                                             5

- فلسفه وجود پستهای فشار قوی                                                                                          7

- سیستم قدرت                                                                                                                       9

    1- پست                                                                                                                                9

   2- بهره برداری از پستهای برق                                                                                        10

- شرح وظایف اپراتور پستهای 230 كیلو ولت                                                                  12

    الف – وظایف اپراتور شبكار                                                                                              13

    ب – وظایف اپراتور روزكار                                                                                               15

فصل دوم    ترانس و ملحقات آن                                                                                          17                                                                                                              

  - تعریف ترانسفورماتور                                                                                                       18

  -  تلفات ترانسفورماتور                                                                                                      21

 - انواع ترانسفورماتور از نظر تعدادفاز                                                                            22

- ترانسفورماتور جریان C.T                                                                                                                       27 

- ترانسفورماتورهای ولتاژ V.Tو P.Tو C.V.T                                                                                        32

فصل سوم :  رله های حفاظت خط وترانس                                                                                                 35

1- حفاظتهای ترانسفورماتور                                                                                                                       36

    - رله بوخهلتس                                                                                                                                          36

   - رله جریان زیاد با زمان معكوس                                                                                                           38

  - رله دیفرانسیل                                                                                                                                           39

 - رله ارت فالت                                                                                                                                             39

- رله اضافه جریان                                                                                                                                        40

- رله جریان زیاد با زمان ثابت                                                                                                                    40

2- حفاظت خط                                                                                                                                             41

     - رله دیستانس                                                                                                                                          41

فصل چهارم :   كلیدهای  قدرت                                                                                                                    42

- كلیدهای فشار قوی                                                                                                                                    43

- قطع كننده یا سكسیونر                                                                                                                              46

-قطع جرقه در كلیدهای فشار قوی                                                                                                            46

 - كلید قدرت یا دژنكتور                                                                                                                             50

-  كلیدهای تمام روغنی51

پیش گفتار:

پیشرفت صنعتی ودرنتیجه ، بالا رفتن استاندارد زندگی بشرتوسعه منابع انرژی واستفاده ار آنها امكان پذیر می گرداند . با افزایش مصرف انرژی ، منابع انرژی نیزاز لحاظ تنوع ومیزان تولید افزایش یافته است . ازمیان انواع انرژیهای مورد استفاده ، انرژی الكتریكی به لحاظ اینكه باعث آلودگی محیط زیست نمی شود ، درزمان نیاز قابل تولید است به آسانی به صورتهای دیگر انرژی قابل تبدیل بوده وهمچنین قابل انتقال وكنترل می باشد بیش از انواع دیگرانرژیها مورد توجه بشرقرارگرفته است . امروزه سیستم های انرژی الكتریكی نقش اساسی را درتبدیل وانتقال انرژی درزندگی انسان بازی می كنند.

تولید قدرت خطوط انتقال ، وسیستم های توزیع انرژی .

به این ترتیب ، قدرتهای تولید شده درنیروگاهها ازطریق خطوط انتقال به محلهای مصرف می رسند.

رشد سیستم های قدرت الكتریكی :

قبل ازقرن نوزدهم میلادی وسایلی مانند شمع وبعضی ازانواع چربیها تنها منابع تأ مین روشنایی ودراواسط قرن نوزدهم چراغ گازی عموما" عملی ترین وسالم ترین وسایل روشنایی بشمارمی رفتند . گرچه تاآن زمان تحقیقات ارزنده ای ازیك طرف توسط فاراده وهانری درزمینه تولید الكتریسته وازطرف دیگر توسط بعضی دانشمندان وبخصوص ادیسون درزمینه استفاده ازالكتریسیته درملتهب نمودن بعضی مواد وبالاخره تكامل لامپ های ملتهب وساخت آنها بوجود آمد.

اولین سیستم های قدرت تحت عنوان ( شركت های روشنایی ) درحدود سال 1880 میلادی بوجود آمدند ومعروفترین آنها شركت روشنایی پرل استریت درنیویورك بودكه توسط ادیسون تأسیس شده بود. قدرت الكتریكی این سیستم توسط ژنراتور  DC  تأمین میشد وتوسط كابل های زیرزمینی توزیع می گردید ، بارهای این سیستم نیز فقط لامپ های ملتهب  بودند. بعد ازآن شركت های روشنایی محلی به سرعت دراروپا وآمریكا رشد كردند. دراواخرقرن نوزدهم موتورالقائی جریان متناوب AC اختراع شد ومصرف انرژی الكتریكی تنوع بیشتری یافت .

درسال 1885 جرج وستینگهاوس  اولین سیستم توزیع جریان متناوب راكه انرژی 150 لامپ را تأمین می كرد نصب كرد ودرسال 1890 اولین خط انتقال AC بطول 21 كیلومتر مورد بهره بهرداری قرارگرفت . اولین خطوط انتقال ، تك فاز بودند، انتقال قدرت توسط جریان متناوب ، بخصوص سه فاز بتدریج جایگزین سیستم های DC شد . دلیل عمده جایگزینی سیستم های AC ترانسفورماتورها بودند كه انتقال انرژی الكتریكی درولتاژی بالاتر از ولتاژ یا باررا امكان پذیر می كردند ، ضمن اینكه قابلیت انتقال قدرت بیشتری رانیز داشتند.

word: نوع فایل

سایز:1.55 MB  

تعداد صفحه:55

قیمت فایل فقط 6,500 تومان

خرید

برچسب ها : گزارش کار آموزی شرکت برق , دانلودگزارش کار آموزی شرکت برق , گزارش کار آموزی شرکت برق , کار آموزی شرکت برق , تاریخچه صنعت برق , فلسفه وجود پستهای فشار قوی , سیستم قدرت , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 371 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت آرماتور بندی

پاورپوینت آرماتور بندیدسته: عمران و ساختمان
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1483 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 46

پاورپوینت آرماتور بندی شامل 46 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

پاورپوینت آرماتور بندی

پاورپوینت آرماتور بندی  شامل 46 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

آرماتوربندی کاری تخصصی میباشد و دقت و نظارت جدی بر آن الزامی است. در برخی شرایط تمام مقاومت پی را آرماتورها تامین می کنند. مهندسین ناظر موظف هستند قبل از اجرای بتن ریزی از آرماتوربندی فونداسیون بازدید به عمل آورده و تا پایان بتن ریزی نظارت مستمر و مستقیم داشته باشند. در این پاورپوینت به جزئیات آرماتوربندی می پردازیم .

.
فهرست:

عنوان
مقدمه
جزئیات آرماتوربندی
کاربرد توأم انواع مختلف فولاد
جاگذاری و بستن آرماتورها
 مهار کردن میلگردها
وصله کردن میلگردها
وصله‌‌های پوششی
وصله‌‌های جوشی
محدودیتهای فاصله میلگردها
گروه میلگردهای درتماس
پوشش بتنی روی میلگردها
ضخامت پوشش بتنی روی میلگردها

.

عنوان: آرماتور بندی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 46 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۳_۱۷-۰۸-۳۲

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت آرماتور بندی , آرماتور بندی , پاورپوینت آرماتور بندی , دانلود پاورپوینت آرماتور بندی , جزئیات آرماتوربندی , پاورپوینت جزئیات آرماتوربندی , دانلود پاورپوینت جزئیات آرماتوربندی , جاگذاری و بستن آرماتورها , پاورپوینت جاگذاری و بستن آرماتورها , دانلود پاورپوینت جاگذاری و بستن آرماتورها , جزئیات آرماتوربندی , پاورپوینت جزئیات آرماتوربندی , دانلود پاورپوینت جزئیات آرمات

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 137 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت ملات چیست و انواع ملات های ساختمانی کدام است؟

پاورپوینت ملات چیست و انواع ملات های ساختمانی کدام است؟دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 10 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1496 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 38

پاورپوینت ملات چیست و انواع ملات های ساختمانی کدام است؟ شامل ۳8 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپ

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

پاورپوینت ملات چیست و انواع ملات های ساختمانی کدام است؟

پاورپوینت ملات چیست و انواع ملات های ساختمانی کدام است؟  شامل ۳8 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه :

ملات ماده ای خمیری و البته چسبنده است که برای ساخت ساختمان به کار می رود. ملات موجب چسپاندن قطعات مصالح مختلف ساختمانی به یكدیگر می شود. ملات ها به دلیل آنکه قطعات مختلف ساختمان را یکپارچه می کنند نیرو های مختلف را به سمت پی و یا به عبارت بهتر به منطقه زیرین اسکلت ساختمان منتقل می کنند. ملات ها از دو قسمت اصلی تشكیل می شوند، چسب كه حجم کمی از ملات را به خود اختصاص می دهد و جسم پركننده كه تقریبا در حدود 80% حجم ملات را تشكیل می دهد. بعنوان نمونه در ملات ماسه سیمان، سیمان بعنوان چسب و ماسه بعنوان جسم پركننده می باشد. در این پاورپوینت به بررسی انواع ملات های ساختمانی می پردازیم .

.
فهرست:

عنوان
مقدمه
۱ -ملات گل و كاهگل
۲ملات گل آهك:
۳-ملات ساروج
۴ ملات گچ
۵ -ملات گچ و خاك
۶ ملات گچ و ماسه
۷ملات گچ و پرلیت
۸ ملات گچ و آهك
۹ ملات ماسه سیمان
۱۰ ملاتهای ماسه سیمان آهك (باتارد)
۱۱ ملات سیمان بنایی
۱۲ ملاتهای سیمان ـ پوزولانی و آهك ـ پوزولان
۱۳ ملات ماسه آهك
۱۴ ملاتهای قیری

.

عنوان: ملات چیست و انواع ملات های ساختمانی کدام است؟

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳8 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۳_۱۷-۴۸-۲۷

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت ملات چیست و انواع ملات های ساختمانی کدام است؟ , ملات وانواع ملات های ساختمانی , پاورپوینت ملات وانواع ملات های ساختمانی , دانلود پاورپوینت ملات وانواع ملات های ساختمانی , ملات , پاورپوینت ملات , دانلود پاورپوینت ملات , انواع ملات های ساختمانی , پاورپوینت انواع ملات های ساختمانی , دانلود پاورپوینت انواع ملات های ساختمانی , ملاتهای قیری , پاورپوینت ملاتهای قیری , دانلود پاورپوینت ملاتهای قیری , ملات س

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 91 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

گزارش كار های آزمایشگاه الكترونیك 1(رشته فیزیك كاربردی)

گزارش كار های آزمایشگاه الكترونیك 1(رشته فیزیك كاربردی)دسته: برق
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 398 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 34

این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، که در 34 صفحه تهیه شده استآزمایش شماره یك (اسیلوسكوپ) هدف آموزش كار با دستگاه اسیلوسكوپ و كاربرد آن در مطالعه مدارهای جریان متناوب

قیمت فایل فقط 5,100 تومان

خرید

گزارش كار های آزمایشگاه الكترونیك 1(رشته فیزیك كاربردی) 

 

آزمایش شماره یك : (اسیلوسكوپ)

هدف : آموزش كار با دستگاه اسیلوسكوپ و كاربرد آن در مطالعه مدارهای جریان متناوب.

الف) آشنایی با اسیلوسكوپ :

وسیله‌ای است بسیار موثر و دقیق كه می‌تواند سیگنال ولتاژ را نشان دهد و نوع سیگنال را آشكار كند. به وسیلة این دستگاه می‌توانیم ولتاژ یك سیگنال و اختلاف فاز دو موج را اندازه‌گیری كنیم، و در صورتیكه مقاومت مدار مشخص باشد نیز می‌توانیم جریان مدار را حساب كنیم. ورودی آن می‌تواند یك سیگنال ولتاژ از یك قسمت مدار باشد. 

اسیلوسكوپ دارای دو كانال است یعنی می‌توانیم دو سیگنال را همزمان از دو قسمت مدار به آن بدهیم و آن دو سیگنال را با هم مقایسه كنیم.

ورودی دستگاه :

مكان ورودی با نامهای CH1 و CH2 در نوار آبی رنگ مشخص شده است و مكان فیشهای ورودی در پایین‌ترین قسمت دستگاه است.

position (پیچ تنظیم) : می‌توانیم سیگنال موج را تنظیم كنیم، یعنی در راستای عمودی بالا یا پایین ببریم.

volt /Div (ولت بر قسمت) : مقیاس محور عمودی را تغییر می‌دهد. تغییر سایز سیگنال ولتاژ برای اینكه كل موج را در راستای عمودی در صفحه نمایش ببینیم.

Time / Div (زمان بر قسمت) : مقیاس محور افقی را تغییر می‌دهد.

كلید Ac / CND / Dc  : تعیین ولتاژ AC ، كالیبره كردن اسیلوسكوپ (تعیین صفر محور عمودی)، تعیین ولتاژ DC .

Intensity : شدت نور را در صفحه نمایش كم و زیاد می‌كند.

focus : برای پهن كردن نوار نوری

Vertmode :    CH1 : كانال 1

                       chop : هر دو كانال را نشان می‌دهد

                       Alt : هر لحظه یك كانال را نشان می‌دهد

                       Add: دو سیگنال موج را جمع می‌كند

                       CH2 : كانال 2

نحوه كالیبراسیون كردن اسیلوسكوپ :

نكته : اگر سیستمی كالیبره نباشد عددی كه نشان می‌دهد قابل اعتماد نخواهد بود.

دستگاه اسیلوسكوپ دارای یك سیگنال ولتاژ مشخص است كه همواره ثابت است پس اگر بخواهیم دستگاه را كالیبره كنیم باید از سیگنال خودش استفاده كنیم و آنرا تنظیم كنیم، برای این كار :

1- از ولتاژ استاندارد اسیلوسكوپ به ورودی یكی از كانال‌های دستگاه وصل می‌كنیم.

2- volts /Div را آنقدر تغییر می‌دهیم تا 1vpp را نشان دهد در این صورت آن كانال اسیلوسكوپ كالیبره خواهد بود.

نحوه اندازه‌گیری ولتاژ یك سیگنال موج :

فرض می‌كنیم موج ورودی سینوسی باشد.

ابتدا باید vpp را اندازه گرفت. برای این كار تعداد خانه‌هایی كه در راستای محور عمودی از قله تا درة یك موج وجود دارد را اندازه می‌گیریم. 

ضریب قرائت × تعداد خانه‌های صفحه نمایش در راستای محور عمودی = Vpp 

عدد خوانده شده از روی volts / Div = ضریب قرائت

          vpp

نحوه اندازه‌گیری فركانس یك سیگنال موج : 

                                              ضریب قرائت × تعداد خانه‌های افقی = T

ضریب قرائت : عدد خوانده شده از Time / Div 

(فاصله دو نقطه از موج كه در شرایط یكسانی هستند كه ضریب قرائتش ممكن است  برحسب s یا ms یا s باشد) 

s : Hz      , ms : kHz      , s : MHz

ب) اندازه‌گیری اختلاف فاز بین دو موج :

هنگامیكه دو موج سینوسی كه فركانس آنها برابر است ولی اختلاف فاز دارند را به اسیلوسكوپ بدهیم، می‌توانیم اختلاف فاز آنها را اندازه بگیریم. برای اندازه گیری اختلاف فاز بین دو موج داده شده به صورت زیر عمل می‌كنیم :

مدار روبرو را با خازن   و مقاومت  می‌بندیم و برای اسیلوسكوپ دو ورودی از مدار می‌گیریم، یكی از دو سر مدار برای   و دیگری از دو سر خازن بر روی   . (سعی می‌كنیم   هر دو كانال را هماهنگ قرار دهیم).

اگر دكمه Vertmode را روی chop بگذاریم می‌توانیم هر دو موج را همزمان مشاهده كنیم و اگر دكمه‌های موجود زیر   و   را روی   بگذاریم می‌توانیم مركز اختلاف فاز را روی یك نقطة دلخواه تنظیم كنیم. حال اگر كلید mode را از Auto به حالت xy تغییر دهیم می‌توانیم اختلاف فاز را به صورت یك بیضی (یا دایره) مشاهده كنیم. از مركز این بیضی تا جایی كه محور عمودی را در اولین نقطه قطع می‌كند را B و تا نقطه ماكزیمم بیضی با محور عمودی را A می‌نامیم و با توجه به رابطه   می‌توانیم اختلاف فاز دو موج را محاسبه كنیم .

         ,  

 

word: نوع فایل

سایز:398 KB 

تعداد صفحه:34

قیمت فایل فقط 5,100 تومان

خرید

برچسب ها : گزارش كار های آزمایشگاه الكترونیك 1(رشته فیزیك كاربردی) , دانلود گزارش كار های آزمایشگاه الكترونیك 1(رشته فیزیك كاربردی) , گزارش كار های آزمایشگاه الكترونیك 1(رشته فیزیك كاربردی) , آزمایشگاه الكترونیك , اسیلوسكوپ , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

فاطمه بداغ آبادی بازدید : 68 جمعه 19 خرداد 1396 نظرات (0)

پاورپوینت هر انچه که از جوش زیر پودری باید بدانید (بخش اول)

پاورپوینت هر انچه که از جوش زیر پودری باید بدانید (بخش اول)دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2068 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 42

پاورپوینت هر انچه که از جوش زیر پودری باید بدانید (بخش اول) شامل 42 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پا

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

پاورپوینت هر انچه که از جوش زیر پودری باید بدانید (بخش اول)

پاورپوینت هر انچه که از جوش زیر پودری باید بدانید (بخش اول) شامل 42 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه :

جوشکاری زیر پودری (SAW) فرآیند جوشکاری قوسی می باشد که در آن یک یا چند قوس بین الکترود فلزی لخت یا الکترود ها (سیم جوش توپر) و حوضچه جوش وجود دارد. قوس و فلز مذاب توسط بستری از روانساز دانه یا پودر جوش روی قطعات کار محافظت می شود. فرآیند بدون فشار و فلز پرکننده تولیدی توسط الکترود (سیم جوش) و گاهی از منبعی ضمیمه (سیم جوش، روانساز یا دانه های فلزی) تامین می شود. به دلیل گستردگی موضوع در دو پاورپوینت به آن پرداخته می شود.
در بخش اول فلزات مناسب جوش زیر پودری  ،فلزات بسیارمناسب ،فلـــزات اندکی مناسب  ،فلــزات نامناسب ،جنبه های متالورژیک ، تغییرات ریز ساختار ،منابع تغذیه ،سیستم های تغذیه سیم جوش  ،پـودرهای جوش زیر پودری  و در بخش دوم  ترکیب پودرهای جوش ،مقایسه پودر جوش زیرپـــودری با پوشش الکترود ،نقطه ذوب و نرخ ذوب پودرهــای جوش ،تاثیر فلاکس بر ترکیب فلز جوش ،گرانروی و هدایت سرباره ها ،روابط الکتریکـی، شرایـط جوش، فاصله نازل، نفـــوذ، رقــت، منابع عیوب در جوش زیر پودری ،ترک انقباضی ،ترک هیدروژنی، تخلخل ،بیان می شوند .

.

فهرست:

عنوان
مقدمه
کابردهای فرآیند زیر پودری(SAW)
  مزایای جوشکاری زیرپودری
محدودیت های جوشکاری زیرپودری
فلزات مناسب جوش زیر پودری  
* فلزات بسیارمناسب
* فلـــزات اندکی مناسب  
* فلــزات نامناسب
* فلــزات نامناسب
جنبه های متالورژیک  
جنبه های متالورژیک  
جنبه های متالورژیک  
تغییرات ریز ساختار
منابع تغذیه
سیستم های تغذیه سیم جوش
پـودرهای جوش زیر پودری
1- پودرهای ترکیب شده
2- پودرهای چسبیده شده
3- پودرهای آگلومره

.

عنوان: هر انچه که از جوش زیر پودری باید بدانید (بخش اول)

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 42 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۳_۱۷-۴۸-۲۷

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت هر انچه که از جوش زیر پودری باید بدانید (بخش اول) , جوش زیر پودری , پاورپوینت جوش زیر پودری , دانلود پاورپوینت جوش زیر پودری , مزایای جوشکاری زیرپودری , پاورپوینت مزایای جوشکاری زیرپودری , دانلود پاورپوینت مزایای جوشکاری زیرپودری , محدودیت های جوشکاری زیرپودری , پاورپوینت محدودیت های جوشکاری زیرپودری , دانلود پاورپوینت محدودیت های جوشکاری زیرپودری , فلزات جوش زیر پودری , پاورپوینت فلزات جوش زیر پودری

تعداد صفحات : 206

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8202
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 711
  • بازدید ماه : 711
  • بازدید سال : 73,273
  • بازدید کلی : 2,255,697