loading...
دانلود تحقیق و مقاله
فاطمه بداغ آبادی بازدید : 63 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt

پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و  ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-pptدسته: معماری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2113 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 45

این فایل در مورد ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها می باشد که در 45 اسلاید آمده است

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید


پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt


مزایای یک خانه ی هوشمند چیست؟



و اما فایده ی ارتباط وسایل خانه با یکدیگر چیست؟ در یک کلام و به طور خلاصه جواب این است: راحت بودن! داشتن یک خانه ی هوشمند باعث می شود بتوانید کارهای زیادی را با زحمت کمتری انجام دهید. کارهایی مانند تنظیم تهویه، خاموش کردن لامپ ها، روشن مایکروفر برای گرم کردن غذا و غیره.



شما می توانید برای وسایل خانه ی خود زمانبندی نیز تعیین کنید، بنابراین یکسری کارها در ساعات خاصی از روز به صورت خودکار انجام خواهند شد. حتی برخی از این وسایل هوشمند قابلیت یادیگری داشته و از کارهایی که شما انجام می دهید، می آموزند، در نتیجه با فعالیت بسیار کمتری می توانید انجام خیلی کارها را به صورت خودکار به وسایل خانگی خود محول کنید.




افزون بر راحتی، خانه های هوشمند بهره وری از انرژی را نیز افزایش می دهند. برای مثال می توان به ترموستات هوشمند شرکت Nest اشاره نمود. این ترموستات از شما یاد می گیرد که خانه تان باید چقدر گرم یا سرد باشد و دما را به طور خودکار تنظیم می کند، بنابراین شما نگران صرفه جویی در مصرف انرژی نخواهید بود. همچنین وقتی در خانه نباشید این ترموستات به حالت «راه دور» رفته و با تنظیم دمای خانه، مبلغ قبض های استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی شما کمتر خواهد شد!سیستم خانه ی خودکار Webee نیز از فعالیت ها و کارهای شما می آموزد و توصیه هایی برای افزایش بهره وری در استفاده از لوازم و دستگاه های هوشمند، به شما خواهد نمود.



در حال حاضر چه محصولاتی برای خانه های هوشمند وجود دارند؟



هم اکنون وسایل زیادی برای هوشمند سازی خانه ها در بازار موجود است، و با گذر زمان تعداد بیشتری در حال ورود به بازار هستند. در مورد لامپ های هوشمند یکی از بهترین گزینه های موجود را Philips Hue ارائه می دهد، اما برخی دیگر نیز مانندHoli Smart Mood Lamp نیز که تازه شروع به کار کرده، محصولی قابل احترام را ساخته است.



کار یک لامپ هوشمند چیست؟ به طور خلاصه این لامپ ها به شما اجازه می دهند برای روشن و خاموش شدنشان زمان بندی خاصی تعریف کنید و یا به حرکات شما عکس العمل نشان می دهند، یا بدون نیاز به دست زدن به کلید لامپ، می توانید آن را توسط گوشی هوشمند خود خاموش کنید.



یکی از وسایل هوشمندی که ممکن است شما بیشتر با آن آشنا باشید تلویزیون ها هوشمند است، این تلویزیون ها به اینترنت متصل شده و می توان با آن ها محتواهای گوناگون را مشاهده کرد. شما می توانید براحتی به Netflix و Hulu لاگین نموده و فیلم دانلود کنید، بازی انجام دهید یا چیزی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. امروزه شرکت ها زیادی تلویزیون های هوشمند می سازند اما می توان از میان آنها به Vizio و برخی مدل های ساموسونگ اشاره نمود.



البته وسایل هوشمند دیگری نیز وجود دارند مانند، یخچال فریزرها، اچاق گازها، تشخیص دهنده های دود و احتمالا نام آشنا ترین آنها یعنی ترموستات ها. قفل های هوشمندی نیز وجود دارند که می توان از طریق اپلیکیشن و با تلفن هوشمند آنها را کنترل نمود و مثلا دری که چنین قفلی بر روی آن سوار شده را بست یا باز نمود. استفاده ی همزمان از همه ی این وسایل هوشمند به شما کمک خواهد کرد تا به آسانی خانه ی خود را کنترل کنید و بهترین بهره وری ممکن را در مصرف انرژی داشته باشید. درست است که در حال حاضر خرید وسایل هوشمند برای داشتن خانه ای هوشمند بسیار پر هزینه خواهد بود، اما می توانید متناسب با بودجه ی خود وسایلی ارزان تر را تهیه نمایید.


برای داشتن خانه های هوشمند حتما نیازی به صرف هزاران دلار پول نیست. می توانید خودتان هم اینکار را انجام دهید! مثلا با یک رایانه ی کوچک Raspberry Piو یا Arduino برخی کارهای خانه ی خود را می توانید خودکار کنید. البته برای اینکار لازم است کمی هم برنامه نویسی بدانید.



آیا شما هم دوست دارید خانه ی خود را هوشمند کنید؟ آیا برای هوشمند کردن خانه ی خود تا کنون کاری انجام داده اید؟ پیشنهاد شما برای ایجاد خانه های هوشمند چیست؟ چه وسایلی اولویت دارند؟ نظرتتان را با سایر کاربران دیجیاتو به اشتراک بگذارید.





مدل‌سازی اطلاعات ساختمان

امروزه مدل سازی اطلاعات ساختمان کاربرد گسترده‌ای از طراحی و ساخت تا بهره‌برداری و حتی مرحله تخریب ساختمان‌ها پیدا کرده است. این فناوری با نمایش دیجیتال خصوصیات ساختمان مدیرپروژه و ذینفعان را در هرمرحله برای تصمیم گیری درست یاری می‌کند.[۱] مدل‌سازی اطلاعات ساختمان کلیه فعالیتهای مدیریت ساخت، بر اساس اسناد قرارداد، به دو مقوله نقشه‌ها و مشخصات وابسته هستند، به این صورت که به کمک نقشه‌ها کمیت کار و براساس مشخصات فنی، کیفیت آن تعریف می‌گردد.



در واقع معیارهای ارزیابی عملکرد پیمانکاران بر اساس این دو مقوله، تعیین می‌گردند. ما از قبل می‌دانیم که در روش مرسوم مدیریت ساخت، از یک سو نقشه‌ها و مشخصات به صورت جداگانه ارائه می‌گردند و از سوی دیگر نقشه‌های اجرایی گروه‌های مختلف طراحی، به صورت جداگانه ولی هماهنگ با یکدیگر تهیه می‌شوند. مشکلات این روش بر همگان آشکار بوده و شاید برخی از بدترین آنها عدم هماهنگی‌ها، اشتباهات و دوباره کاری‌ها باشد که نهایتاً علاوه بر بالا بردن هزینه ساخت، منجر به پایین آمدن کیفیت کار می‌گردد. یکی از هیجان انگیزترین پیشرفت‌های اخیر در زمینه مدیریت ساخت، معرفی تکنولوژی «مدل سازی اطلاعات ساختمان» یا به اختصار BIM می‌باشد. این مقاله بدون اینکه قصد وارد شدن به مسائل فنی BIM را داشته باشد، سعی می‌کند تا یک نمای کلی از این تکنولوژی برای علاقه‌مندان ارائه دهد.



به طور کلی،BIM به نقشه‌های دو بعدی و مشخصات مربوطه، اجزاء مدل سازی سه بعدی، با ویژگی خاص، اضافه می‌نماید. آن ویژگی این است که هر عضو طراحی نشان داده شده در BIM علاوه بر دارا بودن ماهیت فیزیکی سه بعدی آن، آرایه‌ای از اطلاعات مربوط به فعالیت‌ها و وظایف مختلف مدیریت ساخت را به همراه خود دارد. این اطلاعات، مربوط به کل چرخه حیات پروژه، از مرحله مطالعات توجیهی تا طراحی مفهومی، مطالعات مرحله اول و دوم، تدارکات، ساخت و نصب، راه‌اندازی، دوره بهره‌برداری و حتی پایان آن می‌باشد؛ بنابراین اگر بخواهیم BIM را در یک جمله کوتاه خلاصه کنیم، عبارت خواهد بود از فرایند تولید و مدیریت اطلاعات ساختمان در طی چرخه حیات آن. به بیان دیگر، یک مدل BIM، نمایش سه بعدی دیجیتال از ویژگیهای فیزیکی و عملکردی یک ساختمان می‌باشد.



تفاوت عمده مدل BIM با یک مدل سه بعدی متعارف CAD، ذخیره اطلاعات مهم کل فرایند ساخت با تمام اجزاء آن می‌باشد. این اطلاعات شامل مواردی از قبیل مشخصات مصالح (وزن، رنگ، اندازه، میزان مقاومت در برابر حریق و...)، راهنمای نصب و مونتاژ، خدمات گارانتی محصولات، الزامات نگهداری و تعمیرات، اطلاعات قیمت اجزاء و... خواهد بود. BIM به عبارت فنی یک مدل CAD است که به یک پایگاه داده(Data Base) متصل می‌باشد، به نحوی که هر گونه اطلاعات مربوط به پروژه را می‌توان در آن ذخیره کرد؛ بنابراین BIM به عنوان یک منبع مشترک اطلاعات، بین کل تیم طراحی و اجرای ساختمان، عمل می‌کند. نتیجه این یکپارچه سازی اطلاعات، افزایش هماهنگی، کاهش خطاها و ضایعات و نهایتاً افزایش کیفیت کار می‌باشد. خانه هوشمند یا Smart Home, واژه ای است که این روزها تبدیل به هدف بسیاری از کمپانی های مطرح حوزه فناوری شده و هر روز خبری در مورد عرضه فناوری های جدید در این عرصه به گوش می رسد.



اما به واقع خانه هوشمند به چه خانه ای گفته می شود و خصوصیات یک خانه هوشمند چیست؟



در ادامه با دوربین دات اینفو همراه باشید..



خانه هوشمند، خانه ای است که علاوه بر ارتباط بی سیم از راه دور با صاحبان خود، امکان تامین انرژی مورد نیاز را از منابع انرژی پاک (مانند خورشید و باد) داشته باشد و تمامی اجزاء الکترونیکی آن برای بدست آمدن بیشترین میزان بازدهی، با یکدیگر در تعامل باشند.



به بیان ساده تر در یک خانه هوشمند واقعی، خبری از سوخت های فسیلی و منابع آلوده کننده محیط زیست، هدر رفت آب، روشن ماندن بی دلیل و هدر رفت انرژی توسط چراغ ها، اجاق گاز و منابع سرمایش و گرمایش، ورود افراد غیرمجاز و … نخواهد بود!



اجزای اصلی یک خانه هوشمند، مانند زنگ درب (آیفون تصویری)، قفل درب ها، ورودی پارکینگ، قفل یا کرکره پنجره ها، لوازم آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری، سیستم سرمایشی و گرمایشی، همه به اینترنت متصل هستند (اینترنت اشیاء) و امکان کنترل آنها از راه دور برای صاحب خانه فراهم است.



این ارتباط به روش های گوناگون صورت می گیرد و فناوری هایی مانند Z-Wave Zigbee ،KNX و Control4 بر اساس آن ابداع شده اند.



این فناوری های ارتباطی مخصوص اینترنت اشیاء یا Internet Of Things توسعه داده شده اند.



در چنین خانه ای وقتی که شما حضور نداشته باشید، با به صدا درآمدن زنگ درب، گوشی شما زنگ خواهد خورد یا به شیوه های دیگر مثل ایمیل، از حضور مراجع به درب منزل مطلع خواهید شد.



می توانید با مراجعین صحبت کنید و حتی تصویر آنها را ببینید.



مطلب مرتبط : آیفون تصویری هوشمند Ring مخصوص خانه هوشمند شما



سیستم اعلام سرقت و حریق هر ۲ هوشمند بوده و به محض تشخیص شرایط غیر عادی، به شما اطلاع رسانی خواهند نمود.



دمای خانه را از راه دور کنترل نمایید، مثلا سیستم گرمایشی را ۱۰ دقیقه قبل از رسیدن به منزل راه اندازی کنید که به محض رسیدن شما خانه گرم باشد!









 ستوده بیدختی، امیرحسین، 1393،مقدمه ای بر استفاده از مدل سازی اطلاعات ساختمان BIM در مدیریت بهره برداری و نگهداری ساختمان ها، اولین کنفرانس ملی شهرسازی، مدیریت شهری و توسعه پایدار، تهران، موسسه ایرانیان، انجمن معماری ایران



    ستوده بیدختی، امیرحسین،معینی پور،صالح، 1393، مقدمه ای بر سیستم های تعمیر و نگهداری ساختمان و چالش های آن، دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در عمران، معماری و مدیریت شهری، تهران، دانشگاه جامع علمی کاربردی
    قیابکلو، زهرا. "مبانی فیزیک ساختمان ۲ (تنظیم شرایط محیطی)". تهران: نشر، ۱۳۹۰.







    لامپ هوشمند، هوشمند سازی خانه، سیستم مدیریت ساختمان BMS، ساختمان هوشمند، سیستم اتوماتیک سازی ساختمان، Smart Home، برگزیده، خانه هوشمند، کنترل نور خانه



قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt , • لامپ هوشمند، هوشمند سازی خانه، سیستم مدیریت ساختمان BMS، ساختمان هوشمند، سیستم اتوماتیک سازی ساختمان، Smart Home، برگزیده، خانه هوشمند، کنترل نور خانه , پروژه , پایان نامه , تحقیق , مقاله , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش


Google
تقریباً ۱۵٬۱۰۰ نتیجه (۰٫۶۷ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home - ...
news.darogiyahi.ir/پاورپوینت-ساختمانهای-هوشمند-و-ویژگیه/
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در ۴۵ اسلاید-powerpoin-ppt. توسط dehnavi · خرداد ۲۲, ۱۳۹۵. این فایل در مورد ساختمانهای هوشمند و &nbsp ...
پاورپوینت ساختمان های هوشمند - همکار فایل
hamkarfile.ir/product/1984/پاورپوینت%20ساختمان%20های%20هوشمند
پاورپوینت ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt این فایل در مورد ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها می باشد که در 45 اسلاید آمده ...
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home ... ...
nikfike.blogsky.com/.../پاورپوینت-ساختمانهای-هوشمند-و-ویژگیهای-آنها-Smart-Home-...
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
baran پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart ...
starstore.test.com/prod-499355-پاورپوینت_ساختمانهای+هوشمند+و++ویژگیهای+آنها_+...
این فایل در مورد ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها می باشد که در 45 اسلاید آمده است. ... هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt.
پاورپوینت ساختمان های هوشمند | khabar95
projheh-blog.khabar95.ir/page-556438.html
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt مزایای یک خانه ی هوشمند چیست؟ و اما فایده ی ارتباط وسایل خانه با یکدیگر ...
آي بلاگ ها: پاورپوینت بررسي تقویت عضلات در شنای کرال
asranovin-rzb.iblogha.com/page-16348.html
کرال ,شنای ,عضلات ,تقویت ,بررسي ,پاورپوینت ,شنای کرال ,تقویت عضلات ,بررسي تقویت ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt
آي بلاگ ها: پاورپوینت مباحث ریاضی ششم
akhavan028.iblogha.com/page-87830.html
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- خانه ...
آي بلاگ ها: پاورپوینت های تخصصی صنایع غذایی
foodmanager.iblogha.com/page-4659.html
انجام پاورپوینت های تخصصی در صنایع غذایی ویژه دانشجویان محترم / بدون ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt
آي بلاگ ها: دانلود Microsoft PowerPoint 2016
erfanvaj.iblogha.com/page-30247.html
دانلود Microsoft PowerPoint 2016 16.0.4266.1001 x86/x64 VL - پاور پوینت 2016 ... دیده اید ، پاور پوینت 2016 می تواند با امکانات بی نظیر در طراحی اسلایدهای فوق العاده چشم گیر ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ...
آي بلاگ ها: دانلود پاورپوینت (اسلاید) بازاریابی تلفنی و ...
daneshjoo2020-bsky.iblogha.com/page-94650.html
بازاریابی ,ویروسی ,تلفنی ,پاورپوینت ,بازاریابی تلفنی ,اسلاید بازاریابی ,پاورپوینت اسلاید ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt
متربّص - خلیج فارس - سید عباس
www.motarabbes.blogfa.com/tag/خلیج-فارس
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt ... خلیج فارس یک نقطه در جهان نیست بلکه از جهت مساحت حتی بزرگتر از برخی کشورهای جهان و هزاران برابر دریاچه های کوچکی است که گوگل نام آنها را در نقشه های ...
پاورپوینت-اصول اجرای ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید ...
20maghale20.rozblog.com/.../-پاورپوینت-اصول-اجرای-ساختمانهای-بلند--در-100-اسلا...
پاورپوینت-اصول اجرای ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt دسته: عمران و ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 .... پاورپوینت-آجر و مشخصات ساختمانهاي آجري - در 45 اسلاید-powerpoin-ppt .
خلاصه درس و نکات مهم و جزوه درسی و نمونه سوالات دانشگاه پیام ...
pnutest.loxblog.com/
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- خانه ... هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt
معماری - فروشگاه پایان نامه - فایل ناب
goopas.filenab.com/cat-40-memari.aspx
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید- ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt.
در معماری - در36 اسلاید-powerpoint - Vernacular Architecture- ...
starstor.forushgahfile.com/پاورپوینت-ارگونومی(تنظیم%20شرایط%20محیطی)%20د...
پاورپوینت-ارگونومی(تنظیم شرایط محیطی) در معماری - در36 اسلاید-powerpoint. قیمت: ۵۰۰۰۰ریال ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ...
مشاهده وضعیت سهام عدالت www.ipo.ir - مرجع خدمات کد ملی و ...
mabaham.ir/مشاهده-وضعیت-سهام-عدالت--www-ipo-ir.aspx
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- خانه ...
موارد سکت در قرآن - دین و فرهنگ (جانعلی) D
ganali.persianblog.ir/tag/موارد_سکت_در_قرآن
۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt
هرچه میخواهد دل تنگت بگو - مطالب مسعود کوهفر
madanneshin.mihanblog.com/post/author/1442616
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- خانه ...
BigBanner.ir
bigbanner.ir/
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... (1000 تومان). پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
مهندسی مکانیک
beheshtian-arak.blogfa.com/
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- خانه ...
حذف شده در سرطان کولورکتال(DCC) - مشاوره ژنتیک*Genetic ...
miladgc.avablog.ir/extrapage/45
... های سلول –سلول و سلول – غشای پایه نقش دارد ، ویژگی هایی که در بدخیمی واضح ازبین می روند . ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
دسته‌بندی نشده | amandasan
www.amandasan.ir/category/دسته‌بندی-نشده/
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اگر کمد لباس های تان پر است از لباس هایی که حتی یک بار هم آنها را ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt
دانلود پاورپوینت درباره خانه های هوشمند bms
powerpoint-bms.haniablog.com/
۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود پاورپوینت خانه های هوشمند - BMS تعداد 173 اسلاید - سورنا فایل ... تگ ها : smart home پاورپویت خانه هوشمند پاورپوینت bms پاورپوینت ... [PPT]PowerPoint Presentation - سازمان بهره وری انرژی ایران ... پاورپوینت آماده: بررسی خانه های هوشمند BMS و معماری آنها - 173 اسلاید ..... یک خانه هوشمند چه ویژگی‌هایی دارد؟
معرفی انواع پارچه ها و مواد لباسهای کوهنوردی+Vibram+Tactel+.. ...
baftco.parsiblog.com/Posts/6/
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt · » نقشه و طرح ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
مبارز فوتو - فلسطین پاره ی تن اسلام است
mobarezphoto.blogfa.com/post-130.aspx
ساعت 10:45 | چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۳۸۹ | آرشیو نظرات اشتراک گزاری در: ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt
فن آور - درمان حواس پرتی از زبان حضرات آیات وحید خراسانی و ...
fanavar.blogfa.com/post-268.aspx
۲ روز پیش - تاريخ : شنبه بیست و دوم خرداد ۱۳۹۵ | 23:45 | نویسنده : غلامحسين ايران ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt
اسکریپت های جداگانه برای نمای موبایل و نمای دسکتاپ - ...
www.esharjsite.ir/extrapage/view_script_separate_mobile_and_desktop
برخی دیگراز ویژگی های فروشگاه شارژ رایانمهر: o (در صورتی که مدیر .... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt
تخفیف زمستانه شرکت رایانمهر - ایشارژ سایت
www.esharjsite.ir/extrapage/offer_zemestane
مبلغ فعلی پکیج با احتساب تخفیف 45 درصدی : 9,410,000 ریال سالانه (دامین رایگان) .... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
صدیق سرام بایگانی - کاشی و سرامیک ارزان , بازرگانی کاشی ...
palizceram.ir/category/صدیق-سرام/
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- خانه ...
دوره آموزشی پاورپوینت - Mohandes360
www.mohandes360.ir/post/tag/دوره%20آموزشی%20پاورپوینت
دوره آموزشی طراحی و ارائه اسلایدهای حرفه ای در نرم افزار پاورپوینت(نکات تکنیکی، بصری و ... پاورپوینت مصالح ساختمانی - انواع مصالح (آجر ،بلوک ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt
بیت کوین بینهایت+کسب درامد
bitcoin-pool.lineblog.ir/
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- خانه ...
دانلود و انجام پروژه های دانشجویی کشور - دانلود مقاله
sharifproject.blogfa.com/tag/دانلود-مقاله
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt · » نقشه و طرح تفصیلی کرج · » عشق ،رقص زندگی · » پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt ... فرمت فایل, pdf .... مرحله مطالعه و طراحی و اجرای شبکه ها تا بهره برداری و تعمیرات آنها توجهات ویژه ای بعمل ...
::دانلود نمونه های مجتمع مسکونی - بهترین فایل مقاله و پروژه و...
khoda1.vcp.ir/0-بدون-موضوع/1519358-»-دانلود-نمونه-های-مجتمع-مسکونی.html
دانلود پاورپوینت کامل نمونه موردی مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی و مسابقات .... شاید بیش از هر نوع ساختمان ، خانه های مسکونی تحت تأثیر عواملی خارج از کنترل ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt
چرایی تعویق سفر وزیر امور خارجه به آمریکای جنوبی | مجله ...
takbrooz.ir/2016/05/06/چرایی-تعویق-سفر-وزیر-امور-خارجه-به-آمری/
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- ...
فایلستان - loxblog.Com
filestan.lxb.ir/tag/.../LinkDump.aspx
مهندسی زمان · » پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
استخدام بازاریاب با حقوق بالای 900 - چی باد
www.chibad.com/_257.aspx
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- خانه ...
قابهای روبان دوزی - دنیای هنر
honarestanbahar.loxtarin.com/post/8/%3C-PostLink-%3E
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- خانه ...
فایلستان
cpars.ir/.../جغد%20شاخ%20دار%20عظیم%20الجثه%20در%20مشهد%20+%20عکس.htm
مهندسی زمان · » پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
تیم های پایه ونونهالان مدرسه فوتسال باشگاه اتحاد اراک - ...
futsal-etehad.persianblog.ir/post/67/
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش دفاع 1-2-1 پاور پوینت ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt
دانلود فیلم Space Cop 2016 - پاورفان
www.powerfun.ir/post/1763
آنها با هم ماموریتی را شروع می کنند تا بیگانگانی که نقشه های شوم در سر دارند را نابود کنند… .... پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند اصول طراحی و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 100 ... هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
تمام پیوندها - فایلستان - loxblog.Com
filestan.loxblog.ir/tag/.../profile.php
مهندسی زمان · » پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt
بيز شاپ - پک 3 عددی صابون عصاره دریایی بیز
ashop1.bizna.ir/product-84530.html
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 ... پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- خانه ...
دانلود رایگان کتاب سرالمستتر از شیخ بهایی - فایلستان
filestan.glxblog.com/tag/.../profile.php
پاورپوینت-ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها- Smart Home- در 45 اسلاید-powerpoin-ppt · » نقشه و طرح تفصیلی کرج · » عشق ،رقص زندگی · » پاورپوینت-خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home- در 57 اسلاید-powerpoin-ppt · » کتاب- خانه های هوشمند - در 40 صفحه-docx · » پروفرما اینویس و ... Serrol-mos-1-45 · Serrol-mos-1-92.
فایل های دسته بندی پایان نامه و پروژه دانشگاهی - فارس فایل
farsfile.ir/group/310/پایان-نامه-و-پروژه-دانشگاهی
... بتن بدون قالب بندی برای ترمیم و احیای سازه ها- در 44 اسلاید-powerpoin-ppt قیمت: 4,000 تومان ... پاورپوینت ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها Smart Home. این فایل در مورد ساختمانهای هوشمند و ویژگیهای آنها می باشد که در 45 اسلاید آمده است ... این Power Point در مورد خانه های هوشمند و اصول طراحی آنها می باشد که در 57 اسلاید آمده است.
تحقیق امامت | فایلدونی تکرام
takrom.ir/?p=91881
۶ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - فصل چهارم: شرايط و ويژگيهاي امام 1- شرايط و ويژگيهاي .... موانع و مشكلات زيادي براي نوشتن اين تحقيق بوجود آمد كه مي توان آنها را به شرح زير آورد: 1.
شبیه سازی تنظیم رله دیستانس متصل به نیروگاه بادی
fgirldremsa.saharstore.ir/.../شبیه+سازی+تنظیم+رله+دیستانس+متصل+به+نیروگاه+...
45 اسلاید. خرید و دانلود محصول. 1394/10/ ...پاورپوینت نيروگاه باديowerpoint | بیر دانلود| دانلود .... دانلود مقاله جامع اینورترها و کاربردهای آنها مقاله ای جامع پیرامون اینورتر ها و . ... پاورپوینت-ppt- انرژی جریان های جزر و مد آب- در 32 اسلاید-powerpoint ..... حفاظت دیفرانسیل هوشمند ترانسفورماتور و شبیه سازی رله دیفرانسیل دیجیتال.
سبد بلاگ | ساعت مچی porsche design | جستجو | - آخرین ...
sabad-blog.ir/list/ساعت+مچی+porsche+design.html
Huawei P9 design leak reveals physical home button ... برنامه ای برای طراحی ویژگی های روش اجزای محدود یا همان FEM با قابلیت هایی از قبیل .... کیش امروز ساعت 17:45 قیمت 96کرمانشاه مشهد امشب ساعت 19:45 قیمت 106مشهد خرم ..... icons, tables and mapsDownload this presentation as a PowerPoint PPT file ... هوشمند سازی ساختمان
سوالات ترم دوم نهم ریاضی خوزستان - بازار chemistry ...
lchemistry-highschoolx.adnashop.ir/.../سوالات%20ترم%20دوم%20نهم%20ریاضی%20...
نهم,پاورپوینت رياضي نهم,فصل رياضي نهم,نهم9,هشتمین اندیشمند - نمونه سوال . ... نهم (اسلاید ها) - رياضيات دوره اول متوسطهnaderi20.ir/نمونه-سوالات-ویژه/نمونه سوال .... دسته: رياضي بازدید: 2 بار فرمت فایل: pdf حجم فایل: 673 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 9. .... پاورپوینت- پمپهای خانگی یا پمپهای تقویت فشار- در 55 اسلاید-powerpoin- ...
نحوه کار و اموزش FXhome VisionLab Studio - راهنمای فارسی ...
www.worldsearching.ir/qncscuycsrcndsdcdyncvndnsdcacyctdqnjrctdnqc.html
دموهای تبلیغاتی، اسلاید شو، برنامه های کاربردی ،برنامه های آموزش کامپیوتر، کاتالوگ، ... برنامه ای برای تبدیل فرمت فایلهای ویدیویی و رایت آنها بر روی CDو DVD .... Smart DVD CD Burner v3.0.71 ..... PowerPoint PPT to Flash GIF Converter v1.013 ..... نرم افزاری برای مدلسازی و طراحی اجسام، اشیاء، مکان ها، ساختمان ها، شخصیت ها و.
دانلود Okdo Document Converter Professional v5.6 - نرم ...
p30download.com › نرم افزار › اداری › ماشین حساب / مبدل
رتبه: ۲٫۵ - ‏۳۷٬۲۴۵ رأی
استخراج متون موجود در فایل های پی دی اف، تبدیل فایل های پاورپوینت به Word و Excel، توانایی ... فایل های متنی Txt به فایل های چند صفحه ای ppt/ tif از ویژگی های این نرم افزار می باشد. ... Can adjust the PowerPoint slide size and direction. ... نرم افزار نقشه کشی برق ساختمان - AutoCAD Electrical 2016 32&64bit 14000 تومان خرید ...

    IRANCOMMAX-ایران کوماکس‏
    تبلیغwww.irancommax.com/‏

نماینده انحصاری COMMAX کره در ایران مرکز خدمات:66417070-021
هوشمند سازی ساختمان‏
تبلیغwww.ssco.tv/‏

    سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS). پارکینگ هوشمند،خانه هوشمند.
    هوشمندسازی پارکینگ · اتوماسیون خانگی
        هوشمندسازی ساختمانمحصولات ماتماس با ماپروژه های انجام شده

    1   
2
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8202
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 314
  • باردید دیروز : 666
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 314
  • بازدید ماه : 5,507
  • بازدید سال : 57,107
  • بازدید کلی : 2,239,531