loading...
دانلود تحقیق و مقاله
فاطمه بداغ آبادی بازدید : 65 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

کلیات کنترل کیفیت و تاریخچه آن

کلیات کنترل کیفیت و تاریخچه آندسته: مدیریت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 678 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 65

نگرش کیفیت دارای تاریخی به در ازای عمر انسان در روی زمین است در مفهوم خیلی ساده و ابتدایی آن انسانهای نخستین غذاها ومیوه های سالم را از ناسالم جدا می کردند و از مصرف غذاها یا میوه های ناسالم پرهیز می نمودند

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

کلیات کنترل کیفیت و تاریخچه آن

 

فصل اول : تاریخچه 
فصل دوم : مفاهیم 
فصل سوم: ابزارهای کنترل کیفیت آماری 
مقدمه 
نگرش کیفیت دارای تاریخی به در ازای عمر انسان در روی زمین است. در مفهوم خیلی ساده و ابتدایی آن انسانهای نخستین غذاها ومیوه های سالم را از ناسالم جدا می کردند و از مصرف غذاها یا میوه های ناسالم پرهیز می نمودند. به مفهومی دیگر هر فرد مدیر ومسئول کیفیت محصول انتخاب شده بود. 
بعدها که انسان در روستا سکونت می کند قسمتی از وظیفه رویکرد کیفیت بر عهده فروشندگان محلی و دوره گردها قرار می گیرد. که کالاها یا محصولات سالم را به دست مصرف کنندگان برسانند. 
با گسترش وشکل گیری کارگاههای ابتدایی و دستی در روستاها انتظار تکرار پذیری به کارهای صنعتگران محلی شکل می گیرد و با گسترش تجارت به فراتر از مرزهای روستا، مسئله بازرسی وکنترل صادرات شکل می گیرد. با پیدایش انقلاب صنعتی و فراگیر شدن صنعت استاندارد سازی کالاهای تولیدی ومنطبق بودن کالاها مطابق با انتظارات مشتری اهمیت بیشتری می یابد. اما برای دستیابی به این مفهوم بیشتر بر بازرسی محصولات تولیدی در پایان خط تولید تاکید می شد چیزی که امروزه بعنوان بازرسی شناخته میشود نه فرآیند کیفیت. 
در سال 1924 والتر شوارت از موسسه تلفن بل یک نمودار آماری به منظور بهبود ویژگیهای محصول ارائه داد. بعداً در همان دهۀ داج و دو مینگ که هر دو باز از موسسه بل بودند مفهوم نمونه گیریهای بازرسی 100 درصد را ارائه نمودند. در سال 1946 انجمن کنترل کیفیت در آمریکا شکل گرفت، این سازمان از طریق مقاله ها کنفرانس ها وکلاسهای آموزشی مفهوم کنترل کیفیت را برای همه محصولات و خدمات توسعه وبهبود داد. درسال 1950 ادوارد رمینگ که مفهوم کنترل کیفیت آماری را از شوارت اقتباس کرده بوده مجموعه ای از سمینارها در مصنوعات روشهای آماری ومسئولیت کیفیت به مهندسین و مدیران ژاپنی ارائه نمود.
در سال 1954 ژوزف جوران اولین سفرش را به ژاپن انجام داد و بر مسئولیت مدیریت به منظور دستیابی به کیفیت تاکید کرد. 
درسال 1960 اولیه حلقه های کنترل کیفیت به منظور دستیابی به اهداف بهبود کیفیت شکل گرفت. در همین سالها تکنیکهای آماری ساده بوسیله کارگران ژاپنی به کار گرفته شد. در اواخر دهه 1970 و اوایل دهه 1980 مدیران آمریکایی سفرهای متعددی به ژاپن به منظور یادگیری معجزه ژاپنی ها در خصوص کیفیت انجام دادند هرچند بعلت آنکه آمریکاییها قبلاً نوشته های دمینگ وجوران را در خود آمریکا خوانده بودند این سفرها غیر ضروری و به نظر میرسید. با این وجود رنسانس کیفیت در محصولات و خدمات آمریکایی شروع به ظهور نمود و در اواسط دهه 1980 مفهوم مدیریت کیفیت جامع منتشر شد. 
در اواخر دهه 1980 صنایع اتومبیل شروع به کارگیری به SPC نمودند و بدنبال آن سایر صنایع شروع به بکارگیری آن نمودند. 
جینیچی تاگوچی مفهوم طراحی انعطاف پذیر را معرفی نمود وموجب ظهور مفهوم طراحی آزمایشات بعنوان یک ابزار با ارزش در بهبود کیفیت گردید. در دهه 1990 سازمان بین المللی استاندارد (ایزو 9000) بعنوان یک مدل گسترده جهانی برای یک سیستم کیفیت معرفی گردید. و بعداً صنایع اتومبیل سازی این مفهوم را با تأکید بر رضایتمندی مشتریان توسعه وبهبود دادند. به دنبال آن ایزو 14000 بعنوان یک مدل جهانی برای سیستمهای مدیریت زیست محیطی معرفی گردید. 
دیدگاهها و نظریات بنیانگزاران کیفیت
1-1ادوارد دمینگ 
دکتر ادوراد دمینگ (1993- 1900) فلسفه اش را تحت عنوان کنترل وکیفیت و مدیریت کیفیت منتشر نمود.
وی در سال 1928 به عنوان یک آمار شناس از دانشگاه یل فارغ التحصیل شد او مدت کوتاهی بعد از جنگ جهانی دوم ایده هایش را منتشر نمود و در حالی که ایده هایش در ایالت متحده آمریکا با استقبال چندانی مواجه نشد در ژاپن با استقبال شدید روبرو گردید وژاپن را در دستیابی به نیروی صنعتی یاری نمود. تئوریهای ادوارد دمینگ تاکید زیادی بر درگیر نمودن مدیریت در امر، کیفیت ،بهبود دائمی ، تجزیه و تحلیل آماری ، هدفگذاری و ارتباطات دارد. 
بر طبق نظر وی با تغییر نگرش مردم در مورد کیفیت و حذف موانعی که بر سر راه کارکنان در خصوص انجام کارها به روش بهتر وجود دارد، یک محیط حمایتی برای بهبود مستمر ایجاد می شود و بر اساس رهبران آن شرکتها بایستی وقت خود را به بهبود بلند مدت کیفیت کالاها و خدمات اختصاص دهند. 
دمینگ چهارده اصل را به عنوان خط راهنمای مدیریت ارائه داد که با عمل به این 14 اصل مدیریت برای بهبود دائمی کالا و خدمات تلاش می نمایند. و به منظور حل مشکلات کیفیت، دمینگ استفاده از سیکل دمینگ را تشویق نمود که بعداً بوسیله و الترشوارت بیشتر توسعه یافت. این سیکل که مخفف آن (PDSA) می باشد. که از )plan (A) Act,(S)Study,(D)Do.(p تشکیل یافته و نگرش سیسماتیک برای حل مشکلات کیفیت می باشد. 
استفاده کنندگان از این سیکل ابتدا مشکل را مطالعه نموده و برای حل آن برنامه ریزی می کنند که این امر بایستی بعنوان قسمتی از سیکل که توجه زیادی را به خود جلب مینماید محسوب شود. زیرا برنامه های خوب منجر به راه حلهای بهتری می شود. (plan)
بعد از آن بایستی راه حل صورت پذیرد.(DO)
نتایج جمع آوری و مطالعه شود. (Study)
سرانجام زمانی که ریشه مشکل پیدا شد و حل گردید تغییرات دائمی Act گردند. 
اگر چنانچه مشکل حل نشده باشد بازگشت به قسمت برنامه مجدا صورت می گیرد. 
شواهد بدست آمده از اصول چهارده گانه دمینگ در خصوص کیفیت حقیقتاً یک فرآیند بهبود مداوم است از نظر وی کیفیت بایستی بطور مداوم تحت نظر باشد و بمنظور دستیابی به خدمات و محصولات جهانشمول مورد ارزیابی قرار گیرد.
اصول چهارده گانه دمینگ Deming s14Principales
1- آفریدن (تولید مکمل ) هدف با ثبات برای بهبود کارها ( تولیدات و خدمات ) باشد.
2- اتخاذ یک فلسفه جدید
3- پرهیز از وابستگی بر بازرسیهای گسترده 
4- پایان دادن به عادت پارامترهای بازار یابی عمدتا براساس قیمت. 
5- بهبود مستمر و مداوم 
6- برقراری و تامین آموزش
7- برقراری و نهادن کردن رهبری 
8- برطرف کردن ترس 
9- شکستن موانع موجود بین محیطهای ستادی 
10-حذف شعارها ، نصیحتها و هدفهای تو خالی 
11- حذف آمارهای صرفاً کمی 
12- حذف موانعی که مانع احساس غرور کارکنان از مهارت خود می شود. 
13- برقراری برنامه قوی تعلیم و تربیت و آموزش علمی 
14- اقدام در جهت ایجاد شرایط برای انجام دگرگونی و تحول
تعریف کیفیت از دیدگاه دمینگ :
کیفیت را به عنوان سیستمها و دستگاههای بدون عیب و نقص تعریف می کند، وی تاکید دارد که فعالیتهای کیفیت هم بایستی معطوف به نیازهای حال و هم معطوف به نیازهای آینده مشتریان باشد. 
دکتر دمینگ توضیح می دهد که امکان دارد نیازهای آتی مشتری ومصرف کننده توسط مصرف کننده تعیین و مشخص نشود بلکه برای مصرف کننده تعیین گردند. 

کلمات کلیدی در این تعریف:
تعیین کننده بودن مشتری Customer determinantior
مشتری است که می تواند تصمیم بگیرد. که چطور یک محصول یا خدمت نیازها، ضروریات و انتظاراتش را برآورده نماید. 
تجربه واقعی Actual experience
قضاوت مشتری در مورد کیفیت محصول یا خدمت نه تنها شامل زمانیکه محصول یا خدمات را می خرد می باشد بلکه در طول زمان استفاده نیز می باشد. 
ضروریات Requirements
جنبه ها یا ویژگیهای یک خدمت یا محصول ممکن است بصورت مکتوب ، آگاهانه و یا فقط بصورت یک احساس از طرف مشتری تقاضا شده باشد. 
4- علمکرد تکنیکی Technically operational
ویژگیهای محصول یا خدمت ممکن است بطور واضح از طریق جملات یا کلماتی بیان شده باشد.
5-ذهنی بودن subjective
ویژگیهای محصول یا خدمت ممکن است فقط در احساسات مشتری مجسم شود. 
2-1ژوزف جوران 
بهبود کیفیت بعنوان قسمتی از شامل فراهم آوردن آموزش در روشهای کیفیت، ایجاد تیمهای حل مشکل و شناخت نتایج است .جوران تاکید بر نیاز به بهبود در کل سیستم داشت و به منظور بهبود کیفیت افراد در یک شرکت نیاز به بهبود تکنیها و مهارتها و درک چگونگی و کاربرد آنها را جوران سه فرآیند مدیریتی را پیشنهاد می نماید:
• برنامه ریزی کیفیت 
• کنترل کیفیت 
• بهبود کیفیت 

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : کلیات کنترل کیفیت و تاریخچه آن , کنترل , کیفیت , کنترل کیفیت , , پروژه , مقاله , تحقیق , پژوهش , پایان نامه , دانلود پروژه , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود پایان نامه


Google
تقریباً ۴۲۵٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۵ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
کلیات کنترل کیفیت و تاریخچه آن - فروشگاه
test.com/product/20977/کلیات-کنترل-کیفیت-و-تاریخچه-آن
فصل اول : تاریخچه فصل دوم : مفاهیم فصل سوم: ابزارهای کنترل کیفیت آماری مقدمه نگرش کیفیت دارای تاریخی به در ازای عمر انسان در روی زمین است. در مفهوم خیلی ساده ...
تاریخچه کیفیت - مبانی مدیریت و برنامه ریزی
sazman-barnamerizi.persianblog.ir/post/10/
۹ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - به دنبال تاکید بر اهمیت کنترل کیفیت محصولات در سال 1920آقای دکتر ..... «کلیه خصوصیات و مشخصاتی از محصول(کالا یا خدمات) که توانایی ...
کنترل کیفیت چیست؟ | Azita Adib pour | LinkedIn
https://www.linkedin.com/pulse/کنترل-کیفیت-چیست-azita-adib-pour
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مقدمه در مهندسی و تولید صنعتی، بخش کنترل کیفیت و مهندسی کیفیت به بخشی ... بدون شک برای داشتن کیفیت بالا در یک سازمان باید تاریخچه ای از مفهوم .... مدیریت کیفیت پروژه کلیه مراحل و بخش های پروژه را شامل تعریف اولیه ...
پرتال جامع علوم انسانی - کنترل کیفیت آماری
www.ensani.ir/fa/9581/default.aspx
حوزه (های) تخصصی: مدیریت منابع انسانی • کنترل کیفیت آماری. تعداد نمایش: ... حوزه (های) تخصصی: کنترل کیفیت آماری • تاریخچه، آموزش و روش تحقیق در علم مدیریت. تعداد نمایش: ... حوزه (های) تخصصی: کلیات • کنترل کیفیت آماری. تعداد نمایش: ...
[DOC]دانلود : تاريخچه سيستم هاي مديريتن كيفيت.docx
www.ict-khz.ir/uploads/1_15_tarikhcheyesystemhayekeyfiaat.docx
اما ردپاي سيستم هاي كيفيت بخصوص استانداردهاي (ISO 9001را مي توان در دو منبع اصلي زير ... ايشي كاوا در كتب مختلف ، بخصوص دو كتاب خود يعني كنترل كيفيت در ژاپن و كنترل كيفيت چيست ؟ .... 4-2-1, كليات, 7-3-2, درون داده ها طراحي و تكوين.
تاریخچه و مفاهیم مدیریت کیفیت - مدیرسان
www.modirsun.com/page/Detail/104/تاریخچه-و-مفاهیم-مدیریت-کیفیت
این سیستم به نام (کنترل آماری فرایند) یا SPC مشهور شد. دکتر شوهارت در سال 1931 کتابی با عنوان «کنترل اقتصادی کیفیت محصولات صنعتی» منتشر کرد.
تاريخچه كنترل كيفيت QC - دوره بازرسی|خطوط لوله
www.mbsafa.ir/index.php/بازرسی.../کنترل-کیفیت.../تاريخچه-كنترل-كيفيت-qc
تاريخ كنترل كيفيت بدون شك به قدمت خود صنعت است بطوريكه در دوران قرون وسطي كنترل ... كل زنجيره توليد با مشاركت كليه گروه هاي تخصصي مدنظر قرار مي گيرد.
*** تحقیق و پروژه *** - روش های کنترل کیفیت - blogfa.com
project88.blogfa.com/post-9.aspx
1- تاریخچه کنترل کیفیت ... 2 - تاریخچه مدیریت جامع کیفیت ..... شود و کلیه نیازمندی ها نیز دیده شده اند وجود نداشت و از این رو سیستم تضمین کیفیت در کارخانجات ...
تاريخچه - شرکت کنترل کیفیت هوا - شهرداری تهران
air.tehran.ir/Default.aspx?tabid=79
تاریخچه شرکت کنترل کیفیت هوای تهران. شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در سال 1372 توسط شهرداری تهران تأسیس شده است. این شرکت در خیابان سهروردی شمالی، ...
حسابداري : كليات، تعريف، انواع، تاريخچه و اهميت :: مقاله در ...
mgtsolution.com/olib/478428412.aspx
مقاله : «حسابداري : كليات، تعريف، انواع، تاريخچه و اهميت» ... ويژگي‌هاي كيفي اين گونه اطلاعات نظير مربوط بودن، و قابليت اتكاء از جمله خصيصه‌هايي .... انديشه كنترل عمومي بر هزينه هاي دولت از اواخر قرن نوزدهم ميلادي به بعد پديد آمد و دولتهاي برخي از ...
کنترل کیفیت بایگانی - پروژه فروش
www.sellprojects.ir/tag/کنترل-کیفیت/
بایگانی/آرشیو برچسب ها : کنترل کیفیت ... کلیات کنترل کیفیت و تاریخچه آن ... فصل اول : تاریخچه فصل دوم : مفاهیم فصل سوم: ابزارهای کنترل کیفیت آماری ...
حسابداری : کلیات، تعریف، انواع، تاریخچه و اهمیت
vista.ir/article/307575/حسابداری-:-کلیات،-تعریف،-انواع،-تاریخچه-و-اهمیت
حسابداری : کلیات، تعریف، انواع، تاریخچه و اهمیت ... ویژگی‌های کیفی این گونه اطلاعات نظیر مربوط بودن، و قابلیت اتکاء از جمله خصیصه‌هایی است که .... اندیشه کنترل عمومی بر هزینه های دولت از اواخر قرن نوزدهم میلادی به بعد پدید آمد و دولتهای برخی از ...
[PDF]هفت ابزار کنترل کیفیت
umsha.ac.ir/uploads/7Tools_for_QC_48243.pdf
ﻫﻔﺖ اﺑﺰار ﮐﻨﺘﺮل ﮐﯿﻔﯿﺖ. )) -1. ﻫﯿﺴﺘﻮﮔﺮام ... ﮐﻠﯿﻪ اﻋﺪاد ﺑﺘﺮﺗﯿﺐ از ﺑﺰرگ ﺑﻪ ﮐﻮﭼﮏ ﯾﺎ ﮐﻮﭼﮏ ﺑﻪ ﺑﺰرگ ﻣﺮﺗﺐ ﺷﻮﻧﺪ . -. ﺑﻪ ازاء ﻫﺮ ﺑﺎر ..... در ﻗﺴﻤﺖ ﺑﺎﻻي ﻓﺮم ﻣﺸﺨﺼﺎﺗﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻧﺎم واﺣﺪ، ﻧﺎم ﻣﺤﺼﻮل، ﺗﺎرﯾﺦ و ﻧﺎم ﺑﺎزرس و.
شرکت سایپا بایگانی - لینک - Link
dl37.ir/tag/شرکت-سایپا
۹ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - این تحقیق چکیده ای است درباره موضوع کنترل کیفیت آماری، تاریخچه آن و شرح ... کلیات : با اختراع موتورهای چهار زمانه درون سوز در نیمه دوم قرن ۱۹ و ...
تحقیق جستاری در کنترل کیفیت - 6259 - لینک - Link
dl37.ir/6259/تحقیق-جستاری-کنترل-کیفیت.dhtml
۹ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - این تحقیق چکیده ای است درباره موضوع کنترل کیفیت آماری، تاریخچه آن و شرح مختصری درباره انواع نمودارهای کنترل و در ادامه تاریخچه شرکت سایپا، ...
پایان نامه کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی با عنوان طراحی و ...
get.datart.ir/5703/article-5703.html
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آمار و در پی آن کنترل کیفیت، علومی هستند که براساس داده‌های جمع‌آوری شده تخمین می زنند و به تصمیم‌گیری کمک میکنند بنابراین کار با ... فصل اول: شناختی مختصر در مورد کنترل کیفیت آماری ... تاریخچه 84. 2. ... 4-4-1- کلیات 171.
[DOC]متدولوژي تضمين کيفيت
ceit.aut.ac.ir/~91131079/SE2/SE2%20Website/.../QA/QAMethodologyV1.2.doc
طرح هاي تضمين کيفيت، كنترل كيفيت و نظارت حاوي کليه اطلاعاتي است که در آن ...... در گام نخست، بنا بر زمانبندي طرح تضمين کيفيت، تاريخ بازبيني فرآيند ...
مروری بر تاریخچه کیفیت - پایگاه اطلاع رسانی صنعت
www.myindustry.ir/quality-management-and-control/article/quality-history.html
تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر از زمان دمینگ که تحولی در ژاپن ایجاد کرد تا امروز ... ... بازرسی هنوز هم در دنیای مدرن امروز یکی از بخشهای کنترل کیفیت به منظور رسیدن .... کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از ...
معرفی کتاب کنترل کیفیت کاربردی... (3876)
www.scipost.ir/wiki/معرفی+کتاب+کنترل+کیفیت+کاربردی...+(3876)
نام کتاب: کنترل کیفیت کاربردی ویژه رشته مهندسی مکانیک و سایر رشته‌های مهندسی ... تاریخچه کنترل کیفیت. انواع روش‌های آماری مفید برای کنترل کیفیت ... آشنایی با استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (فصل هشتم). کلیات. رویکرد فرآیندی.
گزارش کاراموزی کنترل کیفیت وتکنولوژی(سوسیس ...
free.s08.ir/loads/13905
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بخش سوم کنترل کیفیت سوسیس کالباس همبرگر ... فهرست مطالب بخش اول: کلیات و شناخت طرح تاریخچه ارزش غذایی محصولات تعاریف و مشخصات ...
[PDF]ﮐﻠﯿﺎت و اﺻﻄﻼﺣﺎت ﮐﻨﺘﺮل ﮐﯿﻔﯽ - 1
tsabooteh.persiangig.com/tsabooteh...com/Jozve%20Control%20Keifi%20Kamel.pdf
ﮐﻠﯿﺎت و اﺻﻄﻼﺣﺎت ﮐﻨﺘﺮل ﮐﯿﻔﯽ. ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ. اﺳﺎس ﮐﻨﺘﺮل ﮐﯿﻔﯽ ﺣﺪود. 80. ﺳﺎل ﭘﯿﺶ در ﺻﻨﻌﺖ ﭘﺎﯾﻪ ﮔﺬاري ﺷﺪ . ﻣﺸﺎﻫﺪه ﮐﺮدﻧﺪ ﺑﻌﻀﯽ از ﻣﺤﺼﻮﻻت ﮐﯿﻔﯿـﺖ ﻣﻨﺎﺳـﺐ ﻧـﺪارد در ﺳـﺎل. 1931. Shewarts. ﺑﺎ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺗﺴﺖ.
تاریخچه فعالیت شرکت - سیمان ارومیه
www.urmiacement.com/index.php?option=com_content&view=article&id...
1 -1- کلیات شرکت سهامی عام سیمان ارومیه در تاریخ 1353/2/10 بمدت نا محدود تاسیس و به شماره 263 ... سیستم ارسال پیام کوتاه; کنترل کيفيت; مناقصه ها و مزایده ها.
تاریخچه - گام تک تبریز
gumbiotech.com/2014-05-07-18-39-49/تاریخچه.html
طراحی و ساخت کلیه ماشین آلات و تجهیزات فرایندهای تولید تا تخلیص،مبتنی بر ... بر پشتیبانی تولید، آزمون های کنترل کیفــی محصولات شرکت را بر عهده دارند.
دومین کنفرانس حلقه های کنترل کیفیت
www.allconferences.ir/.../دومین%20کنفرانس%20حلقه%20های%20کنترل%20کیفی...
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - كاركردها، فرصتها و چالشهاي ايجاد و توسعه حلقه هاي کنترل کیفیت در ... حلقه هاي كنترل كيفيت را در تاريخ 11و12 بهمن ماه سالجاري و با حضور كليه ...
کنترل کیفیت چند متغیره در شرکت توربو کمپرسور نفت - ...
modern.article10.ir/2016/engineering-11806.html
۷ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در فصل سوم توضیحات مختصری درباره کنترل کیفیت و تاریخچه آن ... در شرکت تجهیزات توربو کمپرسور نفت – 10616: فصل اول: کلیات، هدف، ...
تقویم آموزشی | انجمن مدیران کنترل کیفیت صنایع استان تهران
www.aiqco.org/anjoman/edu_cal
کنترل کیفیت عمومی, آقای مهندس شادفر, ۱۳۹۵/۰۳/۳۰, ۰۳/۳۱, ۱۲, عوامل موثر برکیفیت، ... ۶, تاریخچه مدیریت مصرف انرژی-تعاریف-بحران های حال حاضر در صنایع و سازمانها ... کلیات و اهداف ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ -آشنایی با ۷ اصل مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ ...
تاریخچه-تعاریف-استاندارد ها - میراث فرهنگی استان اصفهان
isfahancht.ir/handicraftsfa.aspx?p=357
در دنیای پیشرفته کنونی ، رعایت استاندارد و ارتقای سطح کیفیت محصولها و خدمات، که به ... در ژنو سوییس است مهمترین سازمان جهانی برای تهیه کلیه استانداردهای رشته های مختلف به استثنای .... -کنترل کیفی کالاهای داخلی و صادراتی مشمول استاندارد.
کنترل کیفیت چند متغیره در شرکت توربو کمپرسور نفت - ...
dl-twenty-sixteen.blogsky.com/1395/02/30/post-12910/
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در فصل سوم توضیحات مختصری درباره کنترل کیفیت و تاریخچه آن ... در شرکت تجهیزات توربو کمپرسور نفت - 10616: فصل اول: کلیات، هدف، ...
[DOC]دانلود فایل
www.iacpa.ir/portals/0/pdf/standard/standard-hesabresi/220.doc
تعيين گروه حسابرسي. 20-19. انجام كار. 40-21. نظارت. 42-41. تاريخ اجرا. 43 ... كنترل كيفيت حسابرسي اطلاعات مالي تاريخي. (تجديد نظر شده 1386). كليات. 1 .
برچسب ها - کنترل کیفیت هوا - عصر ایران
www.asriran.com/fa/tag/1/کنترل%20کیفیت%20هوا
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از اجرای مصوبه هیات... کنترل ... کد خبر: ۴۶۵۶۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۱۳. سه اولويت حمل و ... کد خبر: ۴۶۱۶۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ .... كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.
کتابهای صنایع غذایی - کنترل کیفیت مواد غذایی
bookfood.blogfa.com/category/9
نام کتاب: کلیات و عوامل موثر بر کیفیت مواد غذایی. نام نویسنده یا مولف: دپارتمان علوم و صنایع غذایی مدرسان برتر (گردآورنده). تاریخ چاپ اول کتاب: 1392. تعداد نشر:.
کنترل کیفیت خاک، بتن و آسفالت - طرح توسعه،عمران صنعت
www.ttosce.com/index.php/photo-galery/view-album/1
دسته شامل 5 تصویر. کنترل کیفیت خاک، بتن و آسفالت. سفارش. تاریخ. بازدیدها. دانلودها. کنترل کیفیت بتن بانک مرکزی تاریخ: 15 12 2013 08:42 بازدیدها: 183.
[PDF]ﺿﻮاﺑﻂ درﯾﺎﻓﺖ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻫﺎي آراﯾﺸﯽ و ﺑﻬﺪاﺷﺘﯽ ﻫﺪف 1- داﻣﻨﻪ ﮐ 2 - دانشگاه علوم ...
hums.ac.ir/uploads/zavabete-daryaft-nemunehaye-arayeshi-behdashti.pdf
درﯾﺎﻓﺖ ﮐﻠﯿﻪ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻫﺎي آراﯾﺸﯽ و ﺑﻬﺪاﺷﺘﯽ را در ﺑﺮ ﻣﯽ ﮔﯿﺮد . -3 ... ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ اﻃﻼع واﺣﺪ ﺗﻀﻤﯿﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ رﺳﺎﻧﺪه ﺷﻮد . 4-. ﺷﺮح اﻧﺠﺎم ﮐﺎر. -4. -1. ﻣﺮاﮐﺰ ارﺳﺎل ﻧﻤﻮﻧﻪ. ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺑﺎﯾﺪ از ﻣﺮاﮐﺰ ﻣﺠﺎز ﺑﻪ ﻣﺮﮐﺰ آزﻣﺎﯾﺸﮕﺎه ﻫﺎي ﻣﺮج ﮐﻨﺘﺮل ﻏﺬا دارو ارﺳﺎل ﺷﻮد ﮐﻪ ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از ... از ﺗﺎرﯾﺦ ﺻﺪور ﻧﺎﻣﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺮﮐﺰ ارﺳﺎل ﻧﻤﻮﻧﻪ. ﺗﺎ زﻣ.
پایان نامه اندازه گیری و کنترل کیفیت - 303 - دانلود!
dl36.ir/303/پایان-نامه-اندازه-گیری.shtml
۸ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پایان نامه اندازه گیری و کنترل کیفیت – 303 ... 1-تاریخچه اندازه گیری در جهان ... استفاده از هفت ابزار کنترل کیفیت در طرح ریزی کنترل فرآیند ... کنترل کیفیت مواد نفتی فهرست مطالب فصل اول- کلیات پیشگفتار 2 نکاتی ...
SAN8- بررسی و بهبود سیستم کنترل کیفیت شرکت ایران ...
parsproje.com/.../1415-san8-بررسی-و-بهبود-سیستم-کنترل-کیفیت-شرکت-ایران...
SAN8- بررسی و بهبود سیستم کنترل کیفیت شرکت ایران صنعت قم. دسته: مهندسی ... فصل اول کلیات تحقیق. 1 ... تاريخچه كنترل كيفيت و استاندارد ايران: 11.
قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان - دفتر امور مقررات ملي ...
inbr.ir/spage/uspage.aspx?id=370
5- بالا بردن ‌كيفيت ‌خدمات‌ مهندسي ‌و نظارت‌ بر حسن‌ اجراي ‌خدمات‌. ... شهرسازي و وزارت كار و امور اجتماعي حسب مورد موظفند ظرف 10 سال از تاريخ ابلاغ اين قانون با ... تبصره 1ـ رشته هاي مرتبط با مهندسي ساختمان به كليه رشته هايي اطلاق ميشود كه عنوان آنها با ...
کنترل کيفيت - سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان
www.nezamhamedan.ir/fa/groups.aspx?gid=NTM=
مورخ 1395/1/22. تاریخ بروزرسانی: 1395/1/22 ... قايل توجه کليه شرکت هاي خدمات آزمايشگاهي. تاریخ بروزرسانی: ... حداقل ضوابط کنترل کيفي ساختمان ها. تاریخ ...
GMP و کنترل کیفیت - آموزش GMP -قسمت چهارم - کلیات
gmp.blogfa.com/post-7.aspx
GMP و کنترل کیفیت - آموزش GMP -قسمت چهارم - کلیات - سیستم های کنترل کیفیت و ... ۴- نمونه های مربوط به هر سری ساخت ، باید برای حد اقل یک سال بعد از تاریخ ...
کنترل کیفی - نوشینه
www.nooshinehco.com/DynPages.aspx?page=3&ct=1...3...کنترل%20کیفی
جلب رضایت مشتریان از طریق تولید محصولات با کیفیت بهتر، قیمت مناسب تر و تحویل ... در این راستا کلیه پرسنل، خود را مسئول کنترل کیفیت محصولات تولیدی ...
مدیر کنترل کیفیت نمونه - صنایع شیمی ساختمان آبادگران
www.abadgarangroup.net/news-detail/مدیر-کنترل-کیفیت-نمونه/1135/view/
۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صفحه اصلی » درباره آبادگران » اخبار» مدیر کنترل کیفیت نمونه ... نهمین همایش استاندارد و کیفیت در تاریخ 27 بهمن سال 1394 در سالن همایش هتل ... کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای صنایع شیمی ساختمان آبادگران محفوظ است.
مقاله در مورد جستاری در کنترل کیفیت
mag-iran.com/مقاله-در-مورد-جستاری-در-کنترل-کیفیت.htm
این تحقیق چکیده ایست درباره موضوع “کنترل کیفیت آماری ، تاریخچه آن و شرح ... موقعی موثر خواهد بود که کلیه افراد سازمان نسبت به ابزار بهبود کیفیت شناخت ...
کارخانجات ریسندگی و بافندگی سیناتاب کاشان
www.sinatab.ir/fa.htm
تاریخچه. شهرستان کاشان از جمله کانون هاي تمدن دنيا محسوب مي شود. شواهد و آمار بدست ... ماشين آلات آزمايشگاهي و واحد کنترل کيفيت جهت کنترل کليه توليدات بخش به ...
سازمان دامپزشکی کشور-دفتر مركز تشخيص كنترل دارو ومواد ...
cvl.ivo.ir/portal/home/default.aspx?categoryid=62b8f3ce-ce90-48a3-b6e5...
مهر کنترل: فصل اول: کلیات: 1-1- تاریخچه فعالیت مرکز تشخیص وآزمایشگاه کنترل دارو ومواد بیولوژیک. 1-2- دامنه خدمات، آزمون‌های مشمول دامنه کاربرد سیستم کیفیت.
سامانه ثبت نام دوره هاي آموزش اجباري | اداره کل استاندارد قزوین
sqtm.ir/
1- مروري بر تاریخچه و کلیات سیستم مدیریت کیفیت ... دوره آموزشي:کنترل کیفیت آماری; برگزار کننده : بهینه سازان فرایند صنعت; مدرس دوره: تعیین نشده; مبلغ ...
گزارش کاراموزی آزمایش كنترل كیفیت مواد نفتی - دانلود ...
maghale2020.rozblog.com/.../-گزارش-کاراموزی-آزمایش-كنترل-كیفیت-مواد-نفتی-....
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - گزارش کاراموزی آزمایش كنترل كیفیت مواد نفتی دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بارفرمت ... فصل اول- كلیات ... 1-1-2- تاریخچه ای از پالایشگاه تهران .
کنترل کیفیت چند متغیره در شرکت توربو کمپرسور نفت - ...
trasnlate.e06.ir/articles/11806
۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در فصل سوم توضیحات مختصری درباره کنترل کیفیت و تاریخچه آن بیان ... اول – کلیات (اطلاعاتی راجع به محل انجام پروژه) شرکت تجهیزات توربو ...
کنترل کیفیت - شرکت آلفا صنعت - آلفا صنعت پارس
www.alfasanat.com/fa/alfabeton/53-آزمایشگاه_پایه_بتنی
کلیه میلگردهای مورد استفاده، توسط واحد کنترل کیفیت به صورت چشمی مورد ... عملیات بتن ریزی، ویبره زنی، صافی سطح و ثبت سریال و تاریخ تولید پایه و نام ...
انستیتو پاستور ایران - کنترل کیفیت
fa.pasteur.ac.ir/pages.aspx?id=783
تاریخچه:بخش کنترل کیفیت در سال 1365 تاسیس گردید و در سال 1384 به ساختمان هپاتیت ... کلیه این امور توسط راک های استاندارد، روش های معتبر، تجهیزات مناسب و ...
[DOC]نظامنامه - شرکت کارگزاری سهام پژوهان شایان
www.sahampajoohan.com/LinkClick.aspx?fileticket=27XIe6Xzx7A%3D&tabid...
تاریخ و امضاء. فهرست مطالب. تاريخچه ، هدف و معرفي شركت. فصل اول .... كنترل كليه مستندات مربوط به عملكرد و سیستم کیفیت كار واحدها از قبيل رويه ها ، مستندات و ...
حسابداری: کلیات،تعریف، - بهین تراز سپهر
www.behintaraz.ir/خدمات.../156-حسابداری-کلیات،تعریف،انواع،-تاریخچه-و-اهمیت.html
حسابداری: کلیات،تعریف،انواع، تاریخچه و اهمیت. ... اندیشه کنترل عمومی بر هزینه های دولت از اواخر قرن نوزدهم میلادی به بعد پدید آمد و دولتهای برخی از کشور های اروپایی ...
جستجوهای مربوط به کلیات کنترل کیفیت و تاریخچه آن

کنترل کیفیت اماری

روشهای کنترل کیفیت

مقاله کنترل کیفیت

تاریخچه کنترل کیفیت

کنترل کیفیت در کارخانه

تعریف کنترل کیفیت

کنترل کیفیت pdf

کنترل کیفیت در صنعت
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8202
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 129
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 269
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 602
  • بازدید ماه : 2,028
  • بازدید سال : 53,628
  • بازدید کلی : 2,236,052