loading...
دانلود تحقیق و مقاله
فاطمه بداغ آبادی بازدید : 117 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

تحقیق در مورد موتورهای جستجو و اهمیت آنها

تحقیق در مورد موتورهای جستجو و اهمیت آنهادسته: کامپیوتر
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 73 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 37

دنیای وب منبع عظیمی از اطلاعات است كه روزبه‌روز برحجم آن افزوده می‌شود در حال حاضر میلیاردها صفحه كه اطلاعات فراوانی از موضوعات مختلف را در بر دارند، بر روی سرورهای مختلف جا خوش كرده اند

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

تحقیق در مورد موتورهای جستجو و اهمیت آنها

 

مقدمه:
موتور جستجو چیست؟ موتور جستجوگر و اهمیت آن
دنیای وب منبع عظیمی از اطلاعات است كه روزبه‌روز برحجم آن افزوده می‌شود. در حال حاضر میلیاردها صفحه كه اطلاعات فراوانی از موضوعات مختلف را در بر دارند، بر روی سرورهای مختلف جا خوش كرده اند. این در حالیست که تولد سایتهای جدید و گسترش سایتهای موجود نیز به طور فزاینده ای به این حجم اطلاعات می افزاید. 
نرخ رشد اطلاعات تا بدانجاست که امروزه مشکل دسترسی به اطلاعات جدی تر از نبود اطلاعات است. امروزه چالش عمده اکثر کاربران دستیابی به اطلاعات است. به عبارت دیگر اگر كاربری دنبال موضوعی خاص باشد، كدام صفحه را باید بخواند؟ از میان این تعداد عظیم صفحات موجود، كدام صفحه نیاز او را برآورده می كند؟ 
اگر سایتی باشد که به کاربران در یافتن اطلاعات کمک کند، قطعا مورد توجه خواهد بود. خوشبختانه چنین سایتی وجود دارد و ما آنرا با نام موتور جستجوگر می شناسیم.
موتور جستجوگر سایتی است كه برای كمك به كاربران در یافتن اطلاعات موجود در سایتهای دیگر طراحی شده است. موتور جستجوگر سایتی است كه با گرفتن عبارتی مختصر، كاربر را با لیستی از سایت ها روبرو می‌كند كه به موضوع مورد علاقه او مرتبط می‌باشند.
آمارها نشان می دهند كه افراد بسیاری سفر در دنیای وب را با موتورهای جستجوگر آغاز می‌كنند و مراجعه به موتورهای جستجوگر چنان عادی شده است که جستجو کردن و کار با موتورهای جستجوگر، دومین فعالیت عمده کاربران در دنیای وب (بعد از ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی)، محسوب می شود.

هر چه بر محبوبیت وب افزوده می گردد، نیاز به بایگانی كردن اطلاعات آن نیز بیشتر می‌شود؛ موتور جستجوگر نیز در واقع این اطلاعات را بایگانی كرده، در زمان مورد نیاز و به سرعت در اختیار كاربران قرار می‌دهد.
بدون موتور جستجوگر، وب تنها به بخش كوچكی از موفقیت امروزین خود دست می‌یافت زیرا موتور جستجوگر، اینترنت را به رسانه‌ای قابل استفاده برای همه كرده است (از هیچ كس توقع نمی‌رود تعداد زیادی از آدرس های وب را به یاد داشته باشد).
آن چه كه موتورهای جستجوگر انجام می دهند- با درجات متفاوتی از موفقیت- فراهم كردن یك وسیله جستجوی ساده است. وقتی یك كاربر وب عبارتی را جستجو می‌كند، موتور جستجوگر لیستی از سایت‌ ها را ارائه می‌كند كه تعداد آنها از چند صد مورد تا چند میلیون متغیر می‌باشد. 
سایت هایی كه موتور جستجوگر به عنوان نتایج جستجویش ارایه می‌كند، بر حسب میزان ارتباط با عبارت جستجو شده به ترتیب نزولی لیست می‌شوند. به عبارت دیگر سایتی كه به عنوان اولین سایت در نتایج جستجو معرفی شده است، مرتبط ترین سایت با عبارت جستجو شده از دید آن موتور جستجوگر بوده است.
دقت در ارایه نتایج جستجو چیزیست که کاربران وب همواره از موتورهای جستجوگر می خواهند. هر چه نتایج جستجوی یک موتور جستجوگر دقیق تر و مرتبط تر باشد، محبوب تر خواهد بود و کاربران بیشتری بدان مراجعه خواهند کرد.
اگر عبارت یكسانی در تمام موتورهای جستجوگر، جستجو شود هیچ كدام از آنها نتایج یكسانی را ارائه نمی‌دهند و با نتایج كاملا متفاوتی روبرو می‌شویم. تفاوت در ارائه نتایج جستجو در موتورهای جستجوگر از تفاوت آنها در الگوریتم (سیستم رتبه بندی) و بایگانی داده‌شان ناشی می‌شود. 
حتی اگر همه آنها از بایگانی داده یكسانی نیز استفاده كنند، بازهم نتایج جستجویشان متفاوت خواهد بود. موتور جستجوگر برای رده‌بندی صفحات وب از الگوریتم خاصی استفاده می‌كند كه فوق‌العاده محرمانه می‌باشد. الگوریتم نیز مجموعه ای از دستورالعمل ها است كه موتور جستجوگر به كمك آن تصمیم می‌گیرد كه سایت ها را چگونه در خروجی‌اش مرتب كند.
برای اینكه سایت ها با هم مقایسه شوند و بر حسب میزان ارتباط با موضوع جستجو شده، مرتب شوند، موتور جستجوگر، الگوریتم را بر مجموعه‌ای از پارامترها اعمال می‌كند. پارامترهای مورد توجه موتور جستجوگر نیز همانند الگوریتم آن ها ناشناخته می‌باشد و این ناشناخته ها جذابیت دنیای موتورهای جستجوگر را دوچندان می‌كنند.

به اهمیت موتورهای جستجوگر از دیدگاه کاربران وب و جستجوکنندگان اطلاعات اشاره شد. آیا موتورهای جستجوگر از دیدگاه تجاری و دیدگاه یک مدیر سایت نیز مهم می باشند؟

اهمیت تجاری موتورهای جستجوگر
فعالان عرصه تجارت الكترونیك، آوردن بیننده به سایت را برای موفقیت در دنیای وب و تجارت آنلاین ضروری می دانند. فرقی نمی‌كند كه سایت چه می‌فروشد و چه خدماتی ارایه می دهد: اگر سایتی به دنبال فروش كالا یا خدمات و كسب درآمد یا محبوبیت است، باید بیننده داشته باشد. 

تعداد بینندگان یک سایت، برگ برنده آن برای كسب موفقیت در دنیای وب می‌باشد. سایتی كه بیننده ندارد، بدون شك مرگی آنلاین را تجربه می‌كند و چه بسیارند سایتهایی که هر روزه از چرخه زندگی در وب خارج می شوند!
مدیران و طراحان خبره وب به خوبی می دانند كه فقط طراحی یك وب سایت تضمینی برای آمدن بیننده به آن نیست بلکه باید بینندگان را به طریقی به سایت جذب کرد. بینندگان تنها به دنبال رفع نیازهای اطلاعاتی خود می باشند و وظیفه ندارند به هر قیمتی که شده سایت شما را بیابند.
برای دعوت بینندگان به وب سایتتان چه تدابیری اندیشیده اید؟ چگونه دیگران بدانند كه شما سایت پر محتوا و جذابی دارید؟ خود شما چگونه سایتهای دیگر را می یابید؟

بدون هیچ گونه تردیدی باید گفت كه ما در اغلب موارد به كمك موتورهای جستجوگر به آنچه كه می خواهیم، دست می یابیم. 
اگر ما اینكار را انجام می دهیم، دیگران نیز دقیقا همین كار را می كنند: جستجوی چند عبارت در یكی از موتورهای جستجوگر و مراجعه به یكی از وب سایتها. ببینیم آمارها چه می گویند:

• 82 درصد كاربران اینترنت، موتورهای جستجوگر را ابزار اصلی خود برای یافتن وب سایتها عنوان كرده اند.
• 57 درصد از كاربران اینترنت، هر روز جستجو می‌كنند و 46 درصد این جستجوها برای كالا یا خدمات است. (منبع: SRI )
• 85 درصد ترافیك هدفمند در اینترنت را موتورهای جستجوگر باعث می‌شوند.
(منبع: 7th www user survey-Georgia Institute of Technology)

نمودار زیر نشان می دهد كه كاربران چگونه كالاهای مورد نیاز خود را می یابند:


همان گونه كه آمارها نشان می‌دهند موتورهای جستجوگر ابزار مناسبی هستند كه خریداران به كمك آنها، كالا یا خدمات مورد نیاز خود را می‌یابند. البته تنها رده‌های بالای نتایج جستجو هستند كه مورد توجه كاربران قرار می گیرند و آنها به سایت‌های لیست شده در این رتبه‌ها مراجعه می كنند. 
بسیاری از كاربران دریافته اند كه در اغلب موارد 10 رتبه اول نتایج جستجو می تواند خواسته آنها را برآورده كند و هنوز هم علاقه دارند كه تنها 10 سایت اول در نتایج جستجو را مرور كنند. اما آمارها چه می گویند:

• 70 درصد از کاربران به هنگام جستجو حتما یكی از سه سایت ابتدای نتایج جستجو را كلیك می كنند.
• تنها 7 درصد از آنها سایتهای قرار گرفته در رتبه های بیستم به بعد را كلیك می كنند.
• 85 درصد از آنها اگر جوابی برای جستجوی خود در بیست نتیجه اول نتایج جستجو نیابند، موتور جستجوگر مورد استفاده خود را عوض می كنند.
• 33 درصد كاربران وب فكر می كنند سایتی كه در ابتدای نتایج جستجو قرار دارد، در موضوع جستجو شده سرآمدتر از رقبای خود است و در آن موضوع پیشرو می باشد.

با دقت در این آمارها، اهمیت كسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجوگر روشن تر می‌شود. نكته مهم دیگر این است كه بینندگانی كه موتورهای جستجوگر روانه سایت‌ها می‌كنند، به احتمال زیاد مخاطبان اصلی سایت مورد نظر می‌باشند و این در حالی است كه هزینه چندانی نیز صرف آوردن آنان به سایت نشده است. 
آمارهای ارایه شده از رفتار كاربران وب پیام بسیار واضحی دارد: سایتهایی ‌كه در رتبه‌های بالا قرار نمی‌گیرند، بخش مهمی از کاربران مخاطب خود را از دست می دهند.
یک سایت ممکن است هزاران بیننده داشته باشد اما تعداد بینندگان گروه مخاطب آن است که موفقیت سایت را رقم می زند. زیرا در اغلب موارد این بینندگان مخاطب سایت هستند که از سایت چیزی بیشتر از اطلاعات رایگان ارایه شده می خواهند.
امروزه تجارت الکترونیک خود را با مسئله رتبه بندی در موتورهای جستجوگر هماهنگ کرده است زیرا رتبه های بالاتر مستقیما به فروش بیشتر، تعبیر می شوند. طبق آمارهای ارایه شده در ابتدای سال جدید میلادی (2003) نزدیك به 93 درصد بینندگان سایت های فعال در زمینه ارایه هدایای كریسمس را موتورهای جستجوگر فراهم كرده اند كه در این بین گوگل با 27 درصد در صدر ایستاده است و پس از آن یاهو با 25 درصد در رده دوم قرار گرفته است. 

شم بازاریابی حكم می كند كه همواره در جایی حضور داشته باشیم كه مشتری ما آنجاست. اگر ما آنجا نباشیم، رقیب ما آنجا خواهد بود. به عبارت دیگر كسیكه قرار است از ما خرید كند، از رقیب ما خرید می كند:

رقیب ما هر روز چاق تر و چاق تر می شود و ما نحیف و نحیف تر.

بازاریابی با موتورهای جستجوگر (Search Engine Marketing) نیز دو هدف عمده زیر را دنبال می كند:

1. حضور در جاهایی كه خریداران ما آنجا هستند.
2. بالاتر بودن از رقبا ( كسب وضعیت بهتر نسبت به رقبا)

اینگونه از بازاریابی شامل فعالیتهای مختلفی می باشد که از مهمترین فعالیتهای آن، بهینه سازی سایت (Search Engine Optimization) می باشد. در حقیقت موتورهای جستجوگر از مهمترین بینندگان هر سایتی هستند. اگر سایت شما تنها برای مرورگرها، بهینه سازی شده است، كمی تامل كنید: سایت شما باید برای موتورهای جستجوگر هم بهینه سازی گردد. به عنوان مثال مرورگرها می توانند صفحات را با وجود بعضی از خطاها در کدهای آنها، به کاربران نمایش دهند اما موتورهای جستجوگر تا این حد مهربان نیستند. خوشبختانه توجه به موتورهای جستجوگر در طراحی سایت، آنرا برای كاربران سایت هم قابل استفاده تر می كند. 

بهینه سازی سایت به معنای به كارگیری ترفندهای پیچیده نیست بلكه در اغلب موارد به كارگیری و اعمال تغییرات كوچك و ساده در سایت است كه معمولا تاثیر فوق العاده ای در بالا بردن ضریب نفوذ سایت شما در موتورهای جستجوگر دارند. 
ضریب نفوذ مناسب به معنای حضور در موتورهای جستجوگر مهم و عمده، بایگانی شدن هر چه بیشتر صفحات سایت در پایگاه داده آنها و قرار گرفتن در صفحه های اول تا پنجم نتایج جستجوی آنهاست. 
متخصصین بسیاری در تلاش‌اند تا الگوریتم و پارامترهای مورد توجه موتورهای جستجوگر را شناسایی كنند تا بتوانند به كمك آنها به رتبه‌های بالاتری دست یابند و شانس خود را در كسب درآمد بیشتر، افزایش دهند. 
البته به موازات آنها، موتورهای جستجوگر نیز روز به‌ روز الگوریتم های خود را هوشمندتر كرده و بر اقدامات امنیتی برای حفاظت از الگوریتم‌هایشان می‌افزایند.
چیزی که امروزه این متخصصان با تاکید بر آنها قصد بهبودی رتبه های سایت های خود را دارند، تنها تجربه است و نه یافته های علمی ثابت شده از اسرار بسیار موتورهای جستجوگر.

خلاصه:
• موتور جستجوگر ابزاری است كه كاربران اینترنت به كمك آنها سایت ها را می یابند.
• نتایج جستجوی تمام موتورهای جستجوگر دقیق نیست. 
• بسیاری از كاربران دریافته اند كه در اغلب موارد 10 رتبه اول نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر می تواند خواسته آنها را برآورده كند.
• راههای بسیاری برای دسترسی به سایتها وجود دارد اما موتورهای جستجوگر همواره راهكار اساسی بوده اند.
• تجارت الكترونیك به شدت خود را با مسئله رتبه بندی در موتورهای جستجوگر هماهنگ كرده است و همه سایت ها برای كسب رتبه های بالا تلاش می كنند.
• اجرای یك برنامه موفق بازاریابی با موتورهای جستجوگر، بدون یك ساختار و زیربنای مستحكم در خود سایت اصولا با شكست همراه می باشد.

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

برچسب ها : تحقیق در مورد موتورهای جستجو و اهمیت آنها , تحقیق , موتورهای جستجو , اهمیت موتور جستجو , تحقیق , پژوهش , مقاله , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پروژه


Google
تقریباً ۶۰۰٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۸۲ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
[DOC]موتور جستجو چیست؟
www.kums.ac.ir/kums_content/media/image/2012/04/23561_orig.doc
پارامترهای مورد توجه موتور جستجوگر نیز همانند الگوریتم آن ها ناشناخته می‌باشد ... به اهمیت موتورهای جستجوگر از دیدگاه کاربران وب و جستجوکنندگان اطلاعات اشاره شد.
همه چیز درباره موتورهای جستجو (1) - راسخون
rasekhoon.net › ... › كامپيوتر و فناوري اطلاعات › علوم کامپیوتر(متفرقه)
۲۶ دی ۱۳۸۸ ه‍.ش. - موتور جستجو چیست؟ (موتور جستجوگر و اهمیت آن). دنیای وب منبع عظیمی از اطلاعات است که روزبه‌روز برحجم آن افزوده می‌شود. در حال حاضر میلیاردها ...
موتور های جستوجوگر چیست
www.20tools.com/search/?etc=WhatsSearchRobots
موتور های جستوجوگر چیست ،توضیحاتی در مورد موتور های جستوجوگر. ... معیارهای انتخاب مطمئن ترین و بهترین موسسه مشاوره انجام پایان نامه ارشد ... را دسته‌بندی کرده و آنها را بر اساس اهمیت طبقه‌بندی می‌کند تا نتیجه جستجو با کلمه‌های درخواست شده هر چه ...
موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟ [بخش اول] - دیجیاتو
digiato.com/article/2014/11/13/موتورهای-جستجو-چگونه-کار-می-کنند؟-بخش-ا/
۲۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اینکه موتورهای جستجو چگونه کار می کنند در مورد هر کدام کمی ممکن است ... جستجوی اینترنت، یا بخشی از آن بر اسا کلمات با اهمیت; فهرست کردن ...
موتور جستجو چیست؟ (موتور جستجوگر و اهمیت آن)
vista.ir/article/278213/موتور-جستجو-چیست؟-(موتور-جستجوگر-و-اهمیت-آن)
پارامترهای مورد توجه موتور جستجوگر نیز همانند الگوریتم آن ها ناشناخته می‌باشد و ... به اهمیت موتورهای جستجوگر از دیدگاه کاربران وب و جستجوکنندگان اطلاعات اشاره شد. .... انتظارات دربرابر واقعیتها : ویژگیهای مورد نظر موتورهای جستجو برای تحقیقات ...
انتظارات دربرابر واقعیتها : ویژگیهای مورد نظر موتورهای ...
vista.ir/.../انتظارات-دربرابر-واقعیتها-ویژگیهای-مورد-نظر-موتورهای-جستجو-برای-تح...
چکیده تحقیقات شبکه براساس داده هایی از شبکه یا درباره آن مبتنی شده است . ... بعضی از مطالعات شبكه ای توسط محققانی كه در مورد موتورهای جستجو كار می كردند ... اول ویژگیهای مطلوب را فهرست كرده و اهمیت آن را برای تحقیقات شبكه ای توضیح می دهیم .
تحقیق های کامپیوتر - آشنایی با نحوه کار موتورهای جستجو
hoseinnek.blogfa.com/post/2
پس موتورهای جستجوی پیمایشی چگونه به جواب مورد نظرتان از میان میلیونها صفحه ... متوجه می‌شوند که آن کلمه نسبت به دیگر کلمات اهمیت بیشتری در آن صفحه دارد و آن ...
بيست ميليارد مقاله و عکس در موتور جستجوی ياهو - سایت ...
fekreno.org/Arfek119.htm
در همين حال يکی از مقامات شرکت گوگل در مورد گسترش موتور جستجوی ياهو اين گونه ... قابل توجهی در آن مشاهده کنيم و به همين دليل در مورد گسترش آن اطمينان کامل نداريم. ... کارشناسان کيفيت نتايج جستجو و همچنين نو بودن نتايج اهميت بيشتری دارد.
[PDF]موتورهای جستجوگر
dl.irpdf.com/ebooks/Part21/www.irpdf.com(7039).pdf
تغييراتی را اعمال مناييد، موتورهای جستجوی پيمايشی آن ها را به طور خودکار می يابند و ... بدين معنی كه اين موتور عبارت مورد نظر شما را در چندين موتورجستجوگر ِ جستجو کرده و نتايج آنها را با هم تركيب ... کرده و آن ها را بر اساس اهميت طبقه بندی می کند تا نتيجه جستجو با کلمه های ...... های جانبی آن و 10درصد دیگر صرف پژوهش می شود.
تحقیق در مورد موتورهای جستجو و اهمیت آنها - فروشگاه
test.com/product/20580/تحقیق-در-مورد-موتورهای-جستجو-و-اهمیت-آنها
مقدمه: موتور جستجو چیست؟ موتور جستجوگر و اهمیت آن دنياي وب منبع عظيمي از اطلاعات است كه روزبه‌روز برحجم آن افزوده مي‌شود. در حال حاضر ميلياردها صفحه كه اطلاعات ...
موتور جستجو چیست؟ (موتور جستجوگر و اهمیت آن) - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › کامپیوتر و فناوری‌اطلاعات › اینترنت و شبکه
۱۲ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - وقتی یک کاربر وب عبارتی را جستجو می کند، موتور جستجوگر لیستی از سایت ها را ارائه می کند که تعداد آنها از چند صد مورد تا چند میلیون متغیر می ...
[PDF]موتورهای جستجوگر
dl.irpdf.com/ebooks/Part21/www.irpdf.com(7042).pdf
موتور جستجوگر به کمک بخش های متفاوت خود، اطالعات مورد نیاز را قبال” جمع آوری، .... در فهرست را دسته بندی کرده و آنها را بر اساس اهمیت طبقه بندی می کند تا نتیجه.
پایگاه های اطلاعاتی - موتورهای جستجو و انواع آن
informationdatabases.blogfa.com/post/5
پایگاه های اطلاعاتی - موتورهای جستجو و انواع آن - وبلاگیست جهت ارائه کارهای ... با در خواست کاربر می کند و مدارک را بر مبنای اهمیت و رتبه نسبی ارائه می دهد. ... جری یانگ و دیوید فلو این پایگاه را جهت گرد آوری اطلاعات مورد نیاز برای پایان نامه شخصی ...
فنی تخصصی - موتور های جستجو
eghomi.blogfa.com/post/11
مرکز تحقیقات شرکت ایران خودور ... اساس کار موتور جستجو با توجه به نام آن جستجو در محیط بزرگ اینترنت و در اختیلر نهادن اطلاعات مورد نیاز کاربران میباشد . ... بدين معنی كه اين موتور عبارت مورد نظر شما را در چندين موتورجستجوگر ‍ِ جستجو کرده و نتايج آنها را با هم .... اين وزن به معني درجه اهميت و اعتبار آنها در اسناد مختلف است.
[PDF]مقایسه و ارزیابی موتورهای جستجوی معنایی
jipm.irandoc.ac.ir/files/site1/user_files.../raheleh_89-A-10-2696-3-af976f5.pdf
توسط L رد ﻪﻳﺎﻤﻧ
ﻧﺘﺎﻳﺞ ﭘﮋوﻫﺶ. ﻧﺸﺎن داد ﻛـﻪ ﻣﻮﺗﻮرﻫـﺎي ﺟﺴـﺘﺠﻮي ﻣـﻮرد ﺑﺮرﺳـﻲ در ﺷـﺎﺧﺺ وﻳﮋﮔـﻲ. ﻫـﺎي ﻋـﺎدي و. ﻣﻌﻨــﺎﻳﻲ، ﻋﻤﻠﻜــﺮد ﻣﻄﻠــﻮب .... ﻛﻨـﺪ . ﻣﻮﺗﻮرﻫـﺎي. ﺟﺴﺘﺠﻮي ﻣﻌﻨﺎﻳﻲ، ﻣﻌﻨﺎي واﻗﻌﻲ و ﻧﻬﻔﺘﻪ در ﭘﺮﺳﺶ ﻛﺎرﺑﺮ را ﺗﺸﺨﻴﺺ داده و ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ آن، .... ﻣﻮﺗﻮرﻫﺎي ﺟﺴﺘﺠﻮي ﻣﻌﻨﺎﻳﻲ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﻣﻌﺎﻧﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ و اﻫﻤﻴﺖ زﻳـﺎدي ﺑـﻪ ﻣﻔـﺎﻫﻴﻢ ﻣـﻲ. دﻫﻨـﺪ؛.
10 مورد از بهترین موتورهای جستجوی سال 2016
www.topinearth.com/Content/Fa/.../10-مورد-از-بهترین-موتورهای-جستجوی-سال-2016
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 10 مورد از بهترین موتورهای جستجوی سال 2016 موتور جست جو,انواع ... اما پیچیدگی های خاصی در این موتور جستجو وجود دارد که آن را از گوگل متمایز می کند. ... می شوند، تحقیقات علمی و سایر محتویات مبهم می باشید، Yippy می تواند به شما ...
طراحی سایت |انواع جستجو | بهینه سازی سایت | سئو | طراحی ...
www.npco.net/anvaesearch.htm
4 – موتورهای کلان ; این موتورها عبارت مورد جستجو را همزمان به چند موتورجستجو داده و ... کلمه در صفحه ، محل قرارگیری آن ، نوع فایلهای مورداستفاده در صفحه ، درجه اهمیت ...
بهینه سازی برای موتورهای جستجو - پارس فرانگر
pfpgroup.net/موتور-جستجو/
موتورهای جستجو صفحات وبی را که در آنها از کلمه یا کلمات مرتبط (کلمات کلیدی) ... های مورد استفاده در آن، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو از اهمیت ویژه ای ... آنها در موتورهای جستجو; بررسی و تحقیق کلمات کلیدی مورد نظر مشتری و تحلیل و ...
بررسی عوامل موثر بر رتبه بندی وب سایت ها در موتورهای ...
mansourzadeh.ir/677/بررسی-عوامل-موثر-بر-رتبه-بندی-وب-سایت-ها/
توی این مقاله بیشتر عوامل توصیفی موثر بر رتبه بندی موتورهای جستجو مورد بررسی ... به همین علت است که بهینه سازی موتورهای جستجو اهمیت پیدا می‌کند[۳]. بهینه سازی موتورهای جستجو یک فرایند دائمی است که در آن بر اساس معیارهایی که در زیر ذکر ...
تحقیق ومقاله علمی با موضوع روش کار موتورهای جستجوگر وب | ...
linknama.ir/روش-کار-موتور-جستجو/
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - موتور جستجوگر به کمک بخش های متفاوت خود، اطلاعات مورد نیاز را قبلا” .... کرده و آنها را بر اساس اهمیت طبقهبندی میکند تا نتیجه جستجو با کلمههای ...
[DOC]موتور جستجو چگونه کار می کند؟ - طراحی سایت
www.behpardazan.com/Docs/SearchEngine.doc
اهمیت تحقیق. .... مقایسه موتورهای جستجو از نظر بازیابی اقلام غیر انگلیسی. ..... اين پژوهش بر آن است تا توانائي اين موتورها را در دقت، ربط، و ريزش كاذب مورد بررسي ...
موتور جستجوی Bing - اصول سئو و بهینه سازی برای Bing - ...
websima.com › وبلاگ › معرفی موتور جستجوی Bing
رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بهینه سازی برای موتور جستجوی Bing، موتور جستجوی Bing بعد از گوگل در ... با اینکه گوگل نقش و اهمیت بالایی در اینترنت و تبلیغات دارد شاید وجود ... اطلاعات بیشتری در مورد Bing Webmaster Tools و امکانات آن منتشر خواهد شد.
page rank|رتبه سایت و 20 روش افزایش آن | تبلیغ دات كام:: ...
www.tabliq.com/734/20-روش-افزايش-page-rank-درگوگل/
page rank google به عوامل مختلفي بستگي دارد ،که به ترتيب مهم بودن آن عبارت اند از : ۱- مطالب آن در رابطه با موضوع مورد جستجو ۲- موتورهاي جستجو اهميت صفحات وب ...
SEO چیست؟ مقدمه درباره بهینه سازی موتور جستجو (3) | متمم
motamem.org/?p=3846
آمارها و مطالعات مختلفی درباره اهمیت رتبه بندی در صفحات موتورهای جستجو انجام شده و نتایج آنها در عین تفاوت های جزئی، الگوی مشابهی را گزارش می‌دهند. آمار زیر که از ...
سئو چیست؟ / اهمیت سئو / چرا بازاریابی موتور جستجو اهمیت ...
webenter.ir/588/اهمیت-سئو/
سئو به موتورها برای کشف کردن اینکه هر صفحه در مورد چه چیزی است و تا چه اندازه ... از سوی دیگر، بهترین موتور جستجو در جهان در تلاش برای درک عکس نزدیک به آن سطح از پیچیدگی است. ... بازاریابی موتور جستجو / پژوهش در کلمه کلیدی; تصویر مطلب ...
بهینه سازی و ارتقاء رتبه سایت در موتورهای جستجو و توسعه ...
parscms.com › ‏خدمات شرکت‏
موتورهای جستجوی گوگل (google) ، یاهو (yahoo) ، آلتاویستا (altavista) ، ام اس ان (msn) ... و بسیاری سوالات دیگر که از شما پرسیده خواهد شد و یا در مورد سایتتان تحقیق ... می کنند شناسایی شده ، دقیقاً مورد بررسی قرار می گیرند تا میزان اهمیت آنها ، میزان ...
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو , SEO | webtarget
www.webtarget.ir/blog/بهینه-سازی-سایت-موتورهای-جستجو-seo/
اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که هیچ گونه اطلاعاتی در مورد SEO ندارید و نمی ... سایت شما در مورد موضوعی خاص از اهمیت بیشتری در موتورهای جستجو قرار بگیرد از ...
سئو چیست؟ - سئو سایت - seo چیست؟ - بهینه سازی سایت
seokar.com/seo
سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي ... بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد. ... بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار ... در این تحقیق محققین عواملی که در افزایش رتبه سایت تاثیر دارند را به 3 سه ...
موتورهای جستجوی وب چگونه کار می‌کنند؟ - دنیای علم و تکنولوژی
scitech.blogsky.com/1391/10/21/post-392/
بدون موتورهای جستجوی پیشرفته، یافتن اطلاعات مورد نظر در اینترنت تقریبا ... وب بیشتر باشد، موتور جستجو اهمیت بیشتری برای آن صفحه قایل شده و آن را در ...
بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو, SEO, Search ...
www.parsdata.com › مقالات
۸ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بهینه سازی برای موتور جستجو، در زمینه بالا بردن نتیجه جستجوی وب ... پردازد و توسط موتور جستجوی Google مورد استفاده قرار می گیرد و یک مقدار ... سرعت سایت یکی از عوامل رتبه بندی رسمی است که Google به آن اهمیت زیادی می دهد.
اهمیت SEO - پرتال پشتیبانی ایران هاست
support.iranhost.com/kb/a120/seo.aspx
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اهمیت SEO. بهینه سازی در موتورهای جستجو (SEO). اهمیت SEO ... طبق آخرین تحقیقات بیش از ۲۵۰ میلیون جستجو در روز در کشور انگلیس ... جستجوگر ابزار مناسبی هستند كه خریداران به كمك آنها، كالا یا خدمات مورد نیاز خود را می‌یابند.
تحقیق در مورد موتورهای جستجو و اهمیت آنها | 0t0| مرجع کامل ...
0t0.ir/تحقیق-در-مورد-موتورهای-جستجو-و-اهمیت-آن/
مقدمه: موتور جستجو چیست؟ موتور جستجوگر و اهمیت آن دنياي وب منبع عظيمي از اطلاعات است كه روزبه‌روز برحجم آن افزوده مي‌شود. در حال حاضر ميلياردها صفحه كه اطلاعات ...
سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) - طراحی سایت فناوری ...
sitetarah.ir/خدمات-ما/سئو-بهینه-سازی-موتورهای-جستجو.html
موتورهای جستجو صفحات وبی را که در آنها از کلمه یا کلمات مرتبط (کلمات کلیدی) ... های مورد استفاده در آن، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو از اهمیت ویژه ای ... آنها در موتورهای جستجو; بررسی و تحقیق کلمات کلیدی مورد نظر مشتری و تحلیل و ...
عوامل تاثیرگذار بر رتبه بندی وب سایت ها در موتورهای ...
www.novin.com/blog/search-engine-ranking/
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ما به تازگی 1 میلیون مورد از نتایج جستجو در موتور جستجوگر گوگل را مورد ... تحقیقات درباره فاکتورهای پیشین رتبه بندی موتورهای جستجوگر .... در صفحۀ BestBuy.com نشانگر آن است که این صفحه اهمیت چندانی در وب سایت ندارد.
موتورهای جستجو - دانشگاه شاهد
shahed.ac.ir/Public/SitePages/Search%20Engine.aspx
اين‌ موتور جستجو علاوه‌ بر وب‌، در منابع‌ خبري‌ و تجاري‌ نيز جستجو مي‌كند. ... اين‌ موتور جستجو ، در داخل‌ مجلات‌ مشهور و دانشگاهي‌ كه‌ محتويات‌ آن‌ در وب‌ وجود ندارد، نيز به‌ جستجو .... بدين‌ترتيب‌، با جستجو در Mamma شاهد فهرستي‌ مرتبط‌ با موضوع‌ مورد جستجو، جامع‌و ... كارآيي‌اين‌ابر موتور جستجو بيش‌از نام‌ ساده‌ آن‌ قابل ‌توجه ‌و اهميت ‌است‌.
SEO چیست ؟
www.karapardaz.ir/default.aspx?tabid=96
اهمیت این موضوع از انجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن ... علم بهینه سازی موتور جستجو در مورد روشهای فنی مانند عنوان صفحه ی مناسب، تگ ها و ... بنابراین آنها میتوانند صفحات وب را بر طبق این تغییرات بهینه سازی کنند. ... طبق آخرین تحقیقات بیش از ۲۵۰ میلیون جستجو در روز در کشور انگلیس انجام میگیرد.
نرم افزار - تحقیق موتورهای جستجو
abc30.blogfa.com/post/59
بدین معنی که این موتور عبارت مورد نظر شما را در چندین موتورجستجوگر ‍ِ جستجو میکند و نتایج آنها را با هم ترکیب کرده و یک نتیجه کلی به شما ارایه می‌دهد.به‌عنوان مثال ...
موتور جستجو و اهمیت آن - فروشگاه آنلاین ppzsandough
fppzsandougha.saharstore.ir/page-30486.html
عنوان صفحه و اهمیت آن در موتورهای جستجو | طراحی سایت، طراحی وب . ... مطلب یا محصول مورد نظر خود، از موتورهای جستجو استفاده می کنند. .... اصول 2 | تحقیق در مورد اینورتر چند سطحی چیست | پروژه آماری و سوالات در مورد آثار بازی کامپیوتری بر روی افراد ...
موتور های جستجو گر - کتیبه
katibeh.blogfa.com/post/8
کتیبه - موتور های جستجو گر - علم اطلاعات و دانش شناسی - کتیبه. ... پارامترهای مورد توجه موتور جستجوگر نیز همانندالگوریتم آن ها ناشناخته می‌باشد و این ... آن ، نوع فایلهای مورداستفاده در صفحه ، درجه اهمیت کلمه در صفحه با توجه به کلید واژه های .... برای اطلاع رسانی برای دانشجویان فعال در این رشته ایجاد شده است تا مقالات و تحقیقات و .
بهینه سازی وب سایت | سئو وبسایت | SEO - پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir/Services/Website-Optimaization
سئو تنها درباره ی “موتور” ها نیست بلکه در طرف مقابل به معنای ساخت وب سایت به طوری ... آنالیز کلمات کلیدی مورد نظر (میزان جستجو و اهمیت آنها); آنالیز و بهینه سازی ...
هواپیما - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/هواپیما
پرش به: ناوبری، جستجو. «طیاره» به اینجا ... هواپیما نوعی هواگرد ثابت‌بال است که توسط موتور جت یا پیستونی به پرواز در می‌آید. هواپیماها در ..... شایع‌ترین و مورد استفاده‌ترین نوع ارابهٔ فرود نوع چرخ‌دار آن است که حداقل سه چرخ داشته باشد. این نوع دارای ...
سئو، بهینه سازی و افزایش رتبه در موتورهای جستجو و گوگل
seo.webgah.net/
براساس آمارها امروزه اکثر کاربران جدید سایتها از طریق موتورهای جستجو وارد آنها می ... که به اهمیت بالای رتبه سایت در موتورهای جستجو واقف شده اید و برای رسیدن به این .... در این صورت احتمالا برای تحقیق در مورد این فرد شروع به پرس و جو در مورد او از ...
موتور های جستجو - سرزمین دانلود
www.sarzamindownload.com/modules.php?name...file...موتور_های_جستجو
هر موتور جستجو از گروه متفاوتی از الگوریتم ها استفاده می کند، اما همه آنها از اصول ... فرض بر اینست که صفحات مرتبط با کلمات مورد جستجو، این عبارات کلیدی را ... بسیاری از موتورهای جستجو آنها را در نظر نمی گیرند و آن دسته که به آن اهمیت می دهند، ...
با موتورهای جستجوی ایمن اینترنتی آشنا شوید
www.persian-star.org/با-موتورهای-جستجوی-ایمن-اینترنتی-آشنا/
این روزها موتورهای جستجو در اینترنت یکی از مهم ترین ابزارهای میلیاردها کاربر ... منبع مهم دریافت اطلاعات، نقش موتورهای جستجوی اینترنتی بیش از پیش اهمیت یافته است. ... می دهند نتایج جستجوی آنها در مورد موضوعات مختلف در سرورهای این موتور های جستجو ... بر اساس تحقیقی که در سال 2012 از سوی شرکت گوگل انجام شده است بیش از ...
قرآن در اينترنت - دانشنامه موضوعي قرآن
www.maarefquran.org › صفحه اصلی موضوعات (12126) › علوم قرآن
براي پژوهش‌ ‌در زمينه قرآن و موضوعات وابسته به آن قبل از هر چيز بايد‌ ‌معين كنيد كه دقيقا ... اگر چه اين مرحله بسيار ساده به نظر مي‌رسد، اما‌ ‌از اهميت زيادي برخوردار است. ... ‌در مورد روش اول مطلب خاصي را ارائه نمي‌كنيم؛ زيرا‌ ‌موتورهاي جستجو و قابليت‌هاي آن يك ...
معیارهای وبومتریک - پورتال دانشگاه علوم پزشکی اراک
arakmu.ac.ir/portal/home/?158780/معیارهای-وبومتریک
با وجود این، بسیاری از فاکتورهایی که مورد توجه موتورهای جستجو هستند، شناخته ... مورد توجه موتورهای جستجو اهمیت داده و وب‌سایت‌ها و پورتال‌های خود را بر آن اساس ... دست آمده از تحقیق حاضر که نشانگر جایگاه پایین تر از حد میانگین دانشگاه های مورد مطالعه ...
[DOC]دانلود
paramed.bpums.ac.ir/UploadedFiles/CourseFiles/جزوه_اينترنت__9ab5a952.doc
اختصاص فصلي به روش هاي جستجو به دليل اهميتي است كه يادگيري اين روش ها در محیط ... اين مطلب خصوصا در مورد موتورهاي جستجو مصداق پيدا مي كند كه نمايه سازي در آنها به ..... قدرت جستجوي استنادي دراين است كه منابع مربوطی كه تحقيقات جديد را تحت ...
آینده سئو یا بهینه سازی سایت از دید گوگل و دیگر موتور های ...
www.yadbegir.com/new/?p=5621
عواملی که در آینده برای موتورهای جستجو از اهمیت کمتری برخوردار خواهد بود ... رده بندی اهمیت داشته باشند صفحات و ارزش علمی و تخصصی آنها مورد توجه قرار خواهد داشت.
رفتار اطلاع یابی و اهمیت آن - تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخان ...
www.publij.ir/browse.php?a_code=A-10-869-6&sid=1&slc_lang=fa
اهمیت رفتار در دنیای امروز تا آنجا پیش رفته است که حتی مدعی مکتب برای آن شده اند. ... سایت ها و موتورهای جستجوی گسترده در سطح جهانی برای ارائه خدمات بهتر از ... را با دقت چه با تصویربرداری، و چه با پرس وجو، و چه با تحقیقات علمی و فرهنگی مورد ...
دانلود مقاله آناتومي يك موتور جستجو وب فوق متني در مقياس ...
takrom.ir/?p=163257
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بر خلاف اهميت بالاي موتورهاي جستجوي برروي وب تحقيقات آكادميك بسيار اندكي برروي ... مردمي كه احتمالاً وب را از طريق گراف پيوند آن مرور مي كنند، اغلب كار خود را با ... «نتايج آشغال» اغلب تمام نتايج مورد علاقه كاربر را خراب مي كنند.
جستجوهای مربوط به تحقیق در مورد موتورهای جستجو و اهمیت آنها

انواع موتور جستجوگر

فرق بین مرورگر و موتور جستجو

مرورگر چیست

تعریف موتور جستجو

تحقیق در مورد موتورهای جستجوگر

موتورهای جستجو چیست

موتور جستجوی گوگل چگونه کار میکند

تفاوت موتورهای جستجو
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8202
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 422
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,887
  • بازدید ماه : 4,949
  • بازدید سال : 56,549
  • بازدید کلی : 2,238,973